Gå til innhold

Steam var nede i nesten 3 døgn!


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hva som var feil hos Steam for et par dager siden? man kunne ikke downloade eller innstalere spill i nesten 3 døgn ikke et jævla ord om dette fra Valve (steam) og det var nesten storm på Steam forumene også, men noe svar på hva som hadde skjedd er ikke noen som har skrivi om!!

 

http://steamcommunity.com/discussions/forum/1/135514507321884694/

post-10395-0-69613800-1495171678_thumb.jpg

Endret av Tåka
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når var dette? Har ikke hatt problemer med steam de siste 2 ukene kanskje ikke super nedlasting hastighet men det virket vertfall. Hvis det er bare det thef gold server som er nede er det ikke steam antakelig en levrandør av steam sin server som er problemet i så fall, hvis andre spill funger.

 

Ellers er det kanskje noen land\steder som har dette problemet.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Når var dette? Har ikke hatt problemer med steam de siste 2 ukene kanskje ikke super nedlasting hastighet men det virket vertfall. Hvis det er bare det thef gold server som er nede er det ikke steam antakelig en levrandør av steam sin server som er problemet i så fall, hvis andre spill funger.

 

Ellers er det kanskje noen land\steder som har dette problemet.

Se i linken min over bildet så ser du hva som har skjedd. Og Thief Gold var ikke problemet det er bare 1 av spillene jeg prøvde å få ned men "alle" jeg hadde i biblioteket 79 spill ingen gikk det ann å innstalere denne tiden!

Endret av Tåka
Lenke til kommentar

Steam har ikke vært nede i "nesten 3 døgn!" 

Jeg har selv ikke hatt noen problemer med å laste ned spill, og har lasted ned en god del siste dager/uker ettersom jeg nettopp har gått på innkjøp av ny maskinvare og det ser ut til at problemet du refererer til bare har truffet en promille av brukerne ettersom jeg ikke hadde hørt om dette problemet før du nevnte det.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hva som var feil hos Steam for et par dager siden? man kunne ikke downloade eller innstalere spill i nesten 3 døgn ikke et jævla ord om dette fra Valve (steam) og det var nesten storm på Steam forumene også, men noe svar på hva som hadde skjedd er ikke noen som har skrivi om!!

 

http://steamcommunity.com/discussions/forum/1/135514507321884694/

 

Du må ha vært i tåka i nesten 3 døgn :p

 

Har funka fint her også 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...