Gå til innhold

Hvilken tlf skal jeg velge?


Selmaka

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er nå på jakt etter en ny smarttelefon, men jeg er så usikker på hvilken jeg skal velge.

Jeg har hatt iPhone lenge nå, og jeg er veldig fornøyd! Men jeg har nå innsett at iPhone faktisk ikke er den enste telefonen som finnes..

 

Det viktigste for meg er at telefonen har et bra kamera! Det må kunne ta gode filmer og bilder. Det må kunne tåle mye bevegelse (slik at man kan ta bilder/filme dyr eller liknende i fart). Bildene må bli skarpe og fine. Jo bedre kvalitet på kamera, jo bedre!

 

Så da lurer jeg på hvilken telefon som har best kamera? Jeg er åpen for og kjøpe alle typer telefon, så lenge den er pen og se på, rask osv...

Pris er jo viktig..jeg vet at iPhone 7 plus, og iPhone 8 som snart kommer har veldig godt kamera. Men det er jo sååå dyrt!! Jeg vet også at man kan få tak i smarttelefoner med enda bedre kamera en iPhone. 

 

Takk på forhånd for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Du skriver bevegelse og video - da tenker jeg at den bør ha optisk bildestabilisering slik at bilde ikke hopper og spretter når du filmer. I tillegg trenger du ikke være fullt så stødig på hånden når du fotograferer.

 

Sjekk Samsung, Huawei, LG, 

 

Kjøp et sted man har returrett.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...