Gå til innhold

Død BR-spiller på ps3?


Jan A M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
40GB Zerrier?

 

 

Jepp

 

Får ny i dag heldigvis.

 

 

Men er det noen som vet hva man kan gjøre for og hindre dette?

 

Hva hadde dere gjort med ps3'n før BR spilleren døde?

For min del hadde jeg spilt Skate i 9 timer i strekk dagen før... :p

 

Spør du meg, skal det ikke være nødvendig å gjøre noe som helst spessielt utover normal bruk for å hindre en konsoll til kr 6000, å gå istykker.

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer litt på jeg har 60 gben hva om jeg får dette problemet om et år, da har jo Sony sluttet og produsere 60 gben vil jeg da får en 40 gb i stedet hvis ikke min kan repareres?

Dette blir jo i så fall feil siden jeg har kjøpt en dyrere versjon, burde jeg da få igjen litt penger?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
En ting jeg lurer litt på jeg har 60 gben hva om jeg får dette problemet om et år, da har jo Sony sluttet og produsere 60 gben vil jeg da får en 40 gb i stedet hvis ikke min kan repareres?

Dette blir jo i så fall feil siden jeg har kjøpt en dyrere versjon, burde jeg da få igjen litt penger?

 

Regner med at måten å gjøre det på er at man får igjen pengene sine, evt et mellomlegg i tillegg til ny konsoll. Det er jo to forskjellige produkter. Kanskje noen kan spørre de på juss-forumet?

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer litt på jeg har 60 gben hva om jeg får dette problemet om et år, da har jo Sony sluttet og produsere 60 gben vil jeg da får en 40 gb i stedet hvis ikke min kan repareres?

Dette blir jo i så fall feil siden jeg har kjøpt en dyrere versjon, burde jeg da få igjen litt penger?

 

Regner med at måten å gjøre det på er at man får igjen pengene sine, evt et mellomlegg i tillegg til ny konsoll. Det er jo to forskjellige produkter. Kanskje noen kan spørre de på juss-forumet?

Så vidt jeg har skjønt er det ikke uvanlig å holde tilbake noen eksemplarer i tilfelle det blir reklamasjon. Det er vel heller ikke utenkelig at Sony kommer til å lansere 80GB-versjonen (eller noe lignende) i Europa. I såfall kan det hende du får en slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...