Gå til innhold

Anmeldelse: Wii Sports Resort (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare jeg som sliter med sverdfektingen?

Etter et par raske sving og jeg skal gå tilbake til å blokkere, så er kontrollen fullstendig usync?

 

Vannvittig frustrerende kan det være..

 

Jeg har ikke hatt noe problem med usync. Hørt at sollys kan være et problem, og muligens plassering av baren.

 

Om artikkelen:

Meget skuffende kort. Trodde dere var sene med å anmelde dette spillet fordi dere tok dere god tid til å teste det ut og skrive en utfyllende artikkel.

Lenke til kommentar
Bare jeg som sliter med sverdfektingen?

Etter et par raske sving og jeg skal gå tilbake til å blokkere, så er kontrollen fullstendig usync?

 

Vannvittig frustrerende kan det være..

 

Har ikke hatt noen problemer i det hele tatt sånn. Hjelper det å resette kontrollen (la den ligge i ro på bordet med forsiden ned)?

 

Hvis ikke det hjelper, så høres det ut som det er noe galt et sted.

 

KoKo: Er det noe spesifikt du savner?

Lenke til kommentar
KoKo: Er det noe spesifikt du savner?

 

Tja, en anmeldelse av selve spillet og beskrivelse av hva det faktisk går ut på. Spillet omhandler jo i utgangspunktet flere spill i spillet. Hvor mange har du beskrevet og anmeldt av disse?

 

Fungerer å resette kontrollen, men så er den like usync etter et par raske bevegelser igjen..

Dette gjelder forøvrig begge kontrollene våre (begge har Wii Motion Plus)

 

 

Hva er ideell plassering av sensor baren da?

 

Jeg har min på toppen av TVen, ellers så mener jeg at jeg har lest at det det ideelle stedet er under TVen. Ikke hatt noen problemer selv, derfor har jeg ikke forsket på det ;) Om dette er det eneste spillet du har hatt problemer med, så kan det være sannsynlig at motion plus-klossen din er defekt.

Endret av Goliath
Lenke til kommentar
Tja, en anmeldelse av selve spillet og beskrivelse av hva det faktisk går ut på. Spillet omhandler jo i utgangspunktet flere spill i spillet. Hvor mange har du beskrevet og anmeldt av disse?

 

Jeg har tatt for meg ytterpunktene, som slik jeg ser det gir best informasjon om hva som funker bra og hva som ikke funker. Å beskrive alle aspekter ved et spill ned til minste detalj, vil virke mot sin hensikt. Da ender man opp med unødvendig lange tekster, hvor leseren gjerne skipper ned til konklusjonen isteden.

Lenke til kommentar
Bare jeg som sliter med sverdfektingen?

Etter et par raske sving og jeg skal gå tilbake til å blokkere, så er kontrollen fullstendig usync?

 

Vannvittig frustrerende kan det være..

Når dette skjer, kan du holde B knappen inne (Guard).

Hold remoten rett foran deg og pek IR`en rett opp i taket. (usikker på om dette kreves)

Trykk på hvilken som helst av piltastene på remoten, så ser du den "soft resettes" styringen/sverdet vil da rette seg opp igjen ipar med kontrolleren.

 

Har gjort dette til en vane, etter at jeg har slengt ut 10 fekt eller no :p (tar jo bare 0,5 sekund)

Lenke til kommentar
Bare jeg som sliter med sverdfektingen?

Etter et par raske sving og jeg skal gå tilbake til å blokkere, så er kontrollen fullstendig usync?

 

Vannvittig frustrerende kan det være..

Når dette skjer, kan du holde B knappen inne (Guard).

Hold remoten rett foran deg og pek IR`en rett opp i taket. (usikker på om dette kreves)

Trykk på hvilken som helst av piltastene på remoten, så ser du den "soft resettes" styringen/sverdet vil da rette seg opp igjen ipar med kontrolleren.

 

Har gjort dette til en vane, etter at jeg har slengt ut 10 fekt eller no :p (tar jo bare 0,5 sekund)

 

Det burde jo ikke være nødvendig heller, er dette et vanlig problem?

 

Ellers er det jo bra wii-moten (omsider) blir litt mer presis, det var på tide. Dog lar jeg meg ikke imponere så voldsomt over at nintendo klarer å levere presisjon som de burde levert for lenge siden. Jeg har feks en mus som er langt mer presis som fungerer i lufta, og den har ikke engang noen sensorbar.

 

AtW

Lenke til kommentar
Tja, en anmeldelse av selve spillet og beskrivelse av hva det faktisk går ut på. Spillet omhandler jo i utgangspunktet flere spill i spillet. Hvor mange har du beskrevet og anmeldt av disse?

 

Jeg har tatt for meg ytterpunktene, som slik jeg ser det gir best informasjon om hva som funker bra og hva som ikke funker. Å beskrive alle aspekter ved et spill ned til minste detalj, vil virke mot sin hensikt. Da ender man opp med unødvendig lange tekster, hvor leseren gjerne skipper ned til konklusjonen isteden.

 

Neida, savner ikke alle aspektene til minste detalj, men når det er 12 spill, så hadde det vært fornuftig å nevne dem alle. Og kanskje nevne hva som er forskjellen på ny og gammel bowling og golf for de som lurer på om det er noen vits å oppgradere.

Om intensjonen din er å skrive så kort for å unngå at folk bare leser konklusjonen, så har du oppnådd det ;) Men for meg så synes jeg ikke dette beskriver spillet godt nok. Blir mer som en kort anmeldelse av det nye Wii motion plus, med bruk av litt av Wii sport resort som eksempel på hva bedre presisjon kan gjøre. Ikke en anmeldelse av spillet.

 

Bare min mening, men jeg håper på lengre anmeldelser. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...