Gå til innhold

– Vi visste om problemet (X360)


Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd med tannkrem, og det virket en gang. Men neste gang spillet sluttet å virke, gikk det ikke igjen. Det som er irriterende er at det er når den skal laste en level at den klikker. Men er de poleringsmidelene som er nevnt her sikre så de ikke ødelegger xboxen?

 

Merk at alt jeg har skrevet er tips som kan virke på enkelte skadde plater. Det er viktig at platene rengjøres helt og tørkes før bruk.

 

Som jeg også skrev i det aller første innlegget er det en risiko for at disse metodene skader platene permanent. Men de er allerede skadet, så det er verdt et forsøk.

 

Når det gjelder poleringsmidler skal disse tette små striper, ikke fylle igjen 1 cm breie hakk. Alt overfødig materiale poleres helt vekk. Sjansen for at noe skal skje med spilleren er liten, men det er lov å bruke hue.

 

Uansett, alt kan teoretisk gå galt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og takk for kreditten jeg fikk for å tipse om "støtdemperene"...
Trenger man disse ennå tror du? Skal snart kjøpe meg en Elite.

 

Jeg har ikke på min 360 (Falcon) som er ca året, og har aldri opplevd at platene mine har blitt skadd. Men de er en billig forsikring om du er usikker. Sett inn en gammel eller tom cd og kakk litt i maskinen og vend litt på den.

 

Rart om dette ikke skulle være bedre på nye maskiner.

Lenke til kommentar

Mulig den forpakningen ikke garanterer deg mot striping om konsollen "hopper".

Gjorde tabben i dag å flytte på ps3'en mens jeg hadde et spill kjørende i og med jeg vrei tv bordet 90 grader.

Tok ut plata og det var ikke en gang tegn til ei ripe selv om konsollen hadde hoppet når jeg måtte løfte og glap et par cm. Så imponert der i alle fall.

 

Tar man forsåvidt i sammenheng at microsoft har lenge vist om disse problemene forstår jeg at de yter ekstrem god kundservice da de er veldig redd for dårlig omtale nå som de har så grei markedsandel.

 

Tror sony har en del å lære her, har selv nå hatt en sak gående pga et ikke fungerende psn spill på ps3'en (megaman 9 ) som har et problem med å fungere på 60Gb konsollen min. Her er det Nordisk Film som er ganske så treg så jeg må nok purre på nytt på mandagen. Aller helst hadde jeg jo sett at jeg fikk spilt spillet og ikke fått pengene tilbake da jeg er en fan.

 

Ja ja...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

De fleste her virker til å mene at idioter som havner i situasjonen har det selvsagt selvforsynt...

Som langtongting beskriver virker det ikke til at det skal så mye til for å havne der.

Det ikke bare det å "ta xboxen under armen og gå, når det er på" som får den i stå...

Litt kraftig anlegg i stua og det hele blir gambling... ?



Vi etterlyser mer informasjon om konsollsene!
Hvor mange G de tåler i tilstand "av".
Hvor mange G de tåler i tilstand "på".
Hvor mange G de tåler i tilstand "på, med plate"


Må nesten bli tatt med i spesifikasjonene dette...

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...