Gå til innhold

Titanfall 2 dropper sesongpass


Anbefalte innlegg

Aldri spilt Titanfall eller sett gameplay ifra det annet en noen skjermbilder, Men blir og kjøpe Titanfall 2 kun for og støtte opp rundt denne avgjørlsen og forhåpentligvis bidra til at det kansje blir mer av det samme i fremtiden fra EA.

 

Regner jo med jeg får noen timer med underholdning ut av det og da det høres ut som ett solid spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri spilt Titanfall eller sett gameplay ifra det annet en noen skjermbilder, Men blir og kjøpe Titanfall 2 kun for og støtte opp rundt denne avgjørlsen og forhåpentligvis bidra til at det kansje blir mer av det samme i fremtiden fra EA.

 

Regner jo med jeg får noen timer med underholdning ut av det og da det høres ut som ett solid spill.

 

Kan trygt anbefales! Kom meg igjennom kampanjen i går, og har spilt en god del MP i dag. Utrolig gøy, og selve konseptet med titans føles veldig fresh. Nå har jeg riktignok ikke spilt Titantall 1, men så langt er det bra. Jeg kom fra et Battlefield 1, som ser og spiller helt fantastisk, og jeg elsket WW1 settingen, men det ble fort "kjedelig"/simplifisert i mangel av et bedre ord (Og jeg tenker ikke på unlocks til våpen og slikt). Så jeg ville prøve noe nytt og da var Titanfall 2 et deilig friskt pust!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...