Gå til innhold

Detaljer om Just Cause 2 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg Just Cause var utrolig kjedelig i lengden, men det er definitivt et godt grunnlag for en toer.

 

Hadde de lansert spillet til PC hadde det jo ikke vært umulig med en multiplayer-mod. Flerspiller hadde faktisk vært episk.

Er det ikke ute til PC? Jeg spilte det da vitterlig på PC ;)

Lenke til kommentar

¤"#5"#¤: !

Makan til frekkhet.

Utviklerene ga ut ett spill som var litt mer enn halvferdig, og de ga ALDRI ut noen patch.
Utgiveren pekte på utviklerene og omvendt. Nothing! Nada!

Slik burde dere da nevne i artiklene. Jeg kommer ihvertfall til å holde meg unna hva disse ¤#&%¤#% utviklerene hyper opp.

Etter å ha prøvd de tragisk dårlige kontrollerene, sett xx antall grafikkfeil osv i demoen holdt jeg meg vekke.

Når jeg så spillet på steam vurderte jeg å sende en mail til valve. Det må da bli endel frustrerte folk, som laster ned spillet med eks. vista og finner ut at det ikke vil virke. (tipper "helt villt" at det ikke virker i vista 64)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Var ikke mye tid jeg gadd å bruke på 1'ern. Det var gøy i et kvarter ca. som tidligere nevnt her. Det føltes like repeterende som gudfaren spillet. Tilogmed det var mer gøy en just cause 1. Skulle nesten trodd spillet kom fra ea :thumbdown:

 

Bedre å glede seg til mafia 2 og håpe at GTA IV kommer til pc ikke så alt for lang tid etter konsollene, for de som er mest glad i å spille med tastatur og mus og ikke gidder å bruke masse spenn på en ny tv + konsoll.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...