Gå til innhold

Blogg: Tidenes beste fotballspill? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynner det å gå over til det totalt latterlige at det skal være så vanskelig å få dette spillet ut til folk.

Om det bare var feil kode som ble lagt ut, kunne de vel byttet den med den riktige?

 

Gamer.no bør rette artikkelen sin til å opplyse om at de var litt triggerhappy med å legge ut saken, og at det ikke finnes ute enda ;)

Lenke til kommentar

Må si jeg opplevde et lite deja vu når jeg så at Sensible Soccer var ute enda. Skjedde noe lignende med character-packen til MRVL:Ultimate Alliance.

Som archongamer sier, er det rart at de ikke bare byttet med en gang. Når det er snakk om at de la ut FEIL versjon.

Har de rotet bort den riktige? Kasta den i søpla?

Lenke til kommentar
Var det bare hos oss Kick-Off serien fikk mye mer oppmerksomhet enn Sensible Soccer? Synes å huske at SS var en rip-off av Kick-Off...

 

Jeg digga kick-off, men spilte Sensible soccer også :)

 

Kick Off 2 og Goal var helt klart også klassikere, dessuten er det et spill i samme sjangeren på PC jeg har spilt veldig mye, nemlig Total Soccer.

 

Kick Off 2 var på endel områder bedre enn Sensible, men sensi var nok litt mer populært, dessuten var det veldig fleksibelt hva gjaldt å sette opp ligaer/cuper osv, som var genialt når man samlet gjengen.

Lenke til kommentar
Da er spillet lagt ut igjen :)

 

Allerede spilt et par matcher på live, en seier og en uavgjort ;)

 

Litt hakkete i det ene gamet, men det er vel ikke så rart om det er litt lagg mot enkelte spillere iblant.

 

Morsomt!

 

Fikk du den "Gode gamle" følelsen av Sensible Soccer?

 

Spørsmålet hørtes kanskje dumt ut men det er avgjørende for om jeg vil investere i det ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...