Gå til innhold

Sniktitt: The Witcher 3: Wild Hunt (PS4, Windows, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Definitivt STOORT potensiale i et slikt spill. Håper bare på at det blir en skikkelig open-world følelse slik som fallout og TES spillene. Var det eneste som gjorde at jeg ikke ble begeistret av The Witcher 2.

 

Det at dette er dynamisk vil gjøre det enda bedre. Elsker dynamiske spill, det er ikke mange av dem og er ikke alle som klarer å gjøre det bra heller, men dette virker lovende.

Lenke til kommentar

Definitivt STOORT potensiale i et slikt spill. Håper bare på at det blir en skikkelig open-world følelse slik som fallout og TES spillene. Var det eneste som gjorde at jeg ikke ble begeistret av The Witcher 2.

 

Er veldig enig her! Jeg syns at Witcher 2 hadde mye potensiale, men det var litt for "låst". Ser lovende ut at de har gjort 3'ern mer åpen, bare håper de gjør det på en gjennomført god måte. Det vil hjelpe lite å ha en åpen verden dersom gameplay er like låst og fastsatt som i Witcher 2.

 

Gleder meg til det kommer ut! Er jo ganske lenge til TES 6 så fint at man har andre lignende spill å bryne seg på frem til da. Witcher 3 ser veldig lovende ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det eneste som gjør meg trist med dette spillet er at det er det siste i serien. Får vel bare håpe at CD Projekt RED klarer å klekke fram en ny serie i samme sjanger.

 

Cyberpunk 2077? Artstilen til cyberpunk må være den kuleste jeg har sett på lenge. Men lurer veldig på hvordan gameplay blir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Cyberpunk 2077? Artstilen til cyberpunk må være den kuleste jeg har sett på lenge. Men lurer veldig på hvordan gameplay blir.

Jeg prøver å holde forventningene nede. Jeg har spilt Cyberpunk-rollespillet en del (penn og papir altså), og ser virkelig frem til et spill i samme settingen. Om CDPR treffer blink kan dette bli skikkelig bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...