Gå til innhold

Den store NBA-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nascar? NCAA er college basketball. Jeg kan så og si ingenting, sett bortifra litt scouting på 2013 draft spillerne, men jeg satte opp en bracket likevel, skal se om jeg kan finne den.

 

Når det kommer til streaken til Heat er det utrolig imponerende, men nesten enda mer imponerende etter min mening er streaken til Denver Nuggets på 13 kamper. De har slått OKC*2, Lakers, Clippers, Knicks samt Grizzlies og Bulls borte. Ikke verst med tanke på at det bare er 2 år siden de måtte trade bort deres franchise player i Carmelo Anthony.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Legende etter tre sesonger i NBA? Nei.

 

Kanskje han ikke er legende enda, men han har jo sterk potensial, sikkert mest av alle NBA spiller, og han er enda ung, han blir bedre og bedre hverdag. Så han kommer nok til å bli en legende som Yao Ming var ;P

 

Lenke til kommentar

Ikke enig i at Lin har størst potensiale i NBA. Han er en god PG og vil bli husket, men tviler på at han blir en av de største. Uansett er det aaaalt for tidlig å prate om det. Fyren er 24 og har ingen store prestasjoner å vise til.

 

Lol? Har du sett han spille eller? Video jeg sendte først, er allerede en av de store presentasjoner av han, og det er ikke den eneste. Har du hørt om Yao Ming da? Så du sier heller at han ikke er var god eller?

 

Lenke til kommentar

Ja, jeg har sett han spille. Sannsynligvis mer enn deg også, siden du drar frem YouTube-klipp etter YouTube-klipp for å prøve å få frem poenget ditt. Jeremy Lin er god, for all del, en god PG for Houston, men overhodet ikke blant de største prospektene i ligaen, og ei heller en av de bedre spillerne denne sesongen.

 

Jeremy Lins start i New York var helt vill, og det var utrolig morsomt å følge han, men ALLE visste at en dag ville det si stopp og han måtte komme ned på jorda igjen, og det skjedde i form av en skade, men dog. Traden til Houston passer Lin godt, men det vil ta tid før de lykkes. Jeg har sansen for Houston som lag og Jeremy Lin som spiller, men jeg har ikke noe særlig tro på at Lin skal bli en av de beste, uten at han og laget viser en stor utvikling over de neste sesongene.

 

På PPG denne sesongen er han ikke på topplisten, han er såvidt topp 20 blant point guards med 13.7 PPG. Westbrook er like gammel, han topper den statistikken. Kyrie Irving er vel fire år yngre, han er nummer to på PPG. Det er selvfølgelig langt flere aspekter man kan sammenligne spillerne på, men du drar frem kampen hans mot Lakers når han nettet 38 poeng, og da er det naturlig å bruke PPG som motargument.

 

Og jeg aner ikke hvorfor du drar inn Yao Ming i diskusjonen. Han har ingenting med Jeremy Lins ferdigheter å gjøre, eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du skrev da vitterlig at han var legende:

 

Han der e legende , Jeremy lin <3 Linsanity, hørt om han gutter? Han carried som faen for NY knicks når han spilte der

 

Og nei, Lin har ingen spesielle prestasjoner å vise til i sine første sesonger i NBA. Noen gode kamper her og der, og en helt ok full sesong som starting point guard for Houston, men that’s it.

Lenke til kommentar

Du skrev da vitterlig at han var legende:

 

 

 

Og nei, Lin har ingen spesielle prestasjoner å vise til i sine første sesonger i NBA. Noen gode kamper her og der, og en helt ok full sesong som starting point guard for Houston, men that’s it.

 

Noen mener jo at han var legende i New York da, når han spilte for knicks og spilte gode kamper og god presentasjon. Han er nok ikke legende for fleste, men jeg syns nu at han kommer til å bli det, og syns han allerede spiller veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...