Gå til innhold

Linkin Park tråden


Megnus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vil tro den kommer i butikkene da ja? det er ikke bare på radio den kommer da?

 

Ganske sikkert hele What I've Done (ikke fake)

 

http://www.youtube.com/watch?v=fsFzYn2nhzA

 

eller

 

http://www.youtube.com/watch?v=VXSaF1fYWvQ

8287723[/snapback]

 

 

den sangen har jeg hørt på i hele dag .. =P glemte å legge ut her .. sorry.

 

menne.. legg merke til at den er ca 16 sekunder kortere enn den som kommer i morra er?!?

Lenke til kommentar

Gleder meg til den nye CDen, håper den blir bra! Husker da Meteora kom ut, jeg var skikkelig skuffet første gang jeg hørte den. Likte den ikke i det hele tatt. Men hver gang jeg hørte den, vokse den på meg. Ble bare mer og mer glad i den.

 

Synes nå at den er fullt på høyde med Hybrid Theory faktisk, og elsker begge CDene. Så selv om denne skuffer først (synes qwerty og what i've done er grei, men ikke fantastiske), skal jeg høre på de endel og kjøpe CDen. Regner med at jeg blir like glad i denne CDene som Meteora og Hybrid Theory :)

Lenke til kommentar
Gleder meg til den nye CDen, håper den blir bra! Husker da Meteora kom ut, jeg var skikkelig skuffet første gang jeg hørte den. Likte den ikke i det hele tatt. Men hver gang jeg hørte den, vokse den på meg. Ble bare mer og mer glad i den.

 

Synes nå at den er fullt på høyde med Hybrid Theory faktisk, og elsker begge CDene. Så selv om denne skuffer først (synes qwerty og what i've done er grei, men ikke fantastiske), skal jeg høre på de endel og kjøpe CDen. Regner med at jeg blir like glad i denne CDene som Meteora og Hybrid Theory :)

8288663[/snapback]

 

 

Denne cd'en skal ikke bli like mye nu-metal.

Uten en del beats og sånn og færre stemmer i bakgrunn.

Men tror cd'en blir konge for det.

Kanskje de blir mer som Adema og minner litt om dem? (liker dem godt å)

 

 

 

Har tenkt til å bestille Minutes to Midnight Special Edition/ m DVD på Platekompaniet 219,- kr bare og 29 i porto

Endret av S_B_R
Lenke til kommentar
Har tenkt til å bestille Minutes to Midnight Special Edition/ m DVD på Platekompaniet 219,- kr bare og 29 i porto

8289013[/snapback]

 

takk for at du gav info om denne :dribble: jeg forhåndsbestillte den :w00t:

 

 

 

Er det noen som vet noe om singelen kommer i butikken på lanseringsdatoen? eller får radiostasjoner den først?

 

noen som vet om singelen er å få kjøpt i butikker nå??

Lenke til kommentar

"What I've Done" is the lead single from Linkin Park's upcoming third album Minutes to Midnight. It had its first radio play on April 1, 2007, and was digitally released on April 2, 2007. The CD Single will be released on April 30, 2007.

Fra Wikipedia

 

Ifølge wikipedia skal ikke singelen være til salg før 30.april men kom på radio 2.april

Endret av S_B_R
Lenke til kommentar

De videoene ble jo fjernet fortere enn svint... Men fant en som funket. Var ganske politisk kan man si. Minnet litt om den til Green Day og U2, The saints are coming.

 

Likte ikke helt Chester i de trange svarte klærene da :p Men sangen er helt konge, så bryr meg lite. Gleder meg til denne CDen, tror den blir helt rå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...