Gå til innhold

Info, tips & triks


Cuneax

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

haha off nei nå måtte jeg nesten le litt av dere brukere her som for all del ikke vil dele opp musikkdelen av forumet i egne kategorier, og som påstår at det ikke er rotete her og for mange tråder og diskusjoner. ;) Vel dere har vel greid og motbevist dette fint ved og lage et milelangt sticky thread med oversikt for at folk skal greie og finne igjen ting ;)

 

Skulle vel eeeegentlig ikke vert nødvendig med et thread for og finne igjen andre threads?

 

Men, for øvrig er jeg enig. Det er morsommere når alle brukerene er "samlet" under et tak her, og en liten takk til cun for med denne posten så er det jo mulig og finne igjen ting her også ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Tråden er kraftig oppdatert.

 

Først vil jeg si; kjempetråd! Har hatt mye nytte av denne.

 

Noe jeg lurer på, er om noen veit om det finnes en tråd hvor det diskuteres (evt. med poll) hvilken "epoke" i musikkverdenen man liker? Hvorfor man liker den osv.

Veit sjangertråden finnes, men synes det ikke passet inn der.

8978673[/snapback]

Takk for det! Jeg har ingen tråd som du nevner i hukommelsen..

Lenke til kommentar

Etter opprettelsen av albumguiderunderforumet, ble prioriteten til å innlemme trådene derfra satt kraftig ned i henhold til lista her. Som nevnt tar vi gjerne imot hjelp i form av dette:

 

[url=http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=794478][b]Mew[/b][/url] [size=1]- Albumguide og diskusjon.[/size]

 

Det hadde hjulpet om trådstarterne og andre ga flere tips :D

Endret av cun
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg har omorganisert førsteinnlegget litt ved å plassere "Liste over viktige tråder" først, med de som faller under "Hjelpsomme" og "Anbefaling" plassert under. Dette for at folk først og fremst skal dra umiddelbar nytte av informasjonssamlingen her når det gjelder viktige tråder.

 

Hvis noen har noen innvendinger å komme med, bare fyr løs! :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Synes det kanskje skulle vært en egen tråd for Hard Dance/House. Siden er det er ulikt Dance, Hardstyle og House. Kanskje kalle tråden for Hardcore. Men er liksom ikke det samme det heller.

 

Birger :)

HardDance blir som regel nevnt i Dance-tråden siden det er så og si det samme og House har sin egen tråd allerede.

 

Hardcore er igjen en helt annen sjanger enn de du nevnte der, MindTooth. :)

 

cun: Bytt navnet på DJ-tråden til HWRadio - DJ's og musikk da tråden har fått nytt navn.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Gjest avklistret denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...