Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?


dessessop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slipknot - Vol. 3: The Subliminal Verses

 

Jeg merker at Rick Rubin har forandret Slipknot en god del, den nye platen er vel kansje mer "soft" en de eldre platene, noe som gjør at jeg likte de eldre platene bedre, men jeg har merket at andre folk som ikke likte slipknot begynner å like dem nå etter den nye cd'n..

 

Følgende sanger er på cd'n:

 

1: Prelude 3.0

2: The Blister Exists

3: Three Nil

4: Duality

5: Opium Of The People

6: Circle

7: Welcome

8: Vermilion

9: Pulse Of The Maggots

10: Before I Forget

11: Vermilion, Pt. 2

12: The Nameless

13: The Virus Of Life

14: Danger - Keep Away

 

Jeg har markert de som jeg likte med best bold tekst :)

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

Gary Moore - Ballads and blues. Noen av de beste låtene hans. Jeg plukket den opp og kikket på baksiden av coveret. Da jeg så "Parisienne walkways" stormet jeg til disken med pengene i hånda. Har alltid elsket den låten. Og Johnny boy. Og Empty rooms. og.. og.. herlig CD :w00t: Hadde mange CDer med Gary Moore, men solgte alt en gang og har angret siden. Er ikke fan av stilen hans i dag, men da han var "rockens konge" laget han mye bra. Er bare litt synd jeg ikke fant "Over the hills and far away" på CDen. Nå blir jeg nødt til å kjøpe den bunken igjen.. :thumbup:

 

Før den kjøpte jeg et dobbelalbum med Steve Lawler - Lights Out 2. Veldig bra chillout selv om jeg ikke liker alt.

Lenke til kommentar
Hm. Siste kjøpet var en bunke på 28 lp'er. :grin: Kan jo nevne noen av de beste hittil (har ikke hørt gjennom så mange ennå):

 

Penguin Cafe Orchestra - Penguin Cafe Orchestra

Krzysztof Penderecki & Don Cherry - Actions

Milton Nascimento - Sentinela

Oi, her må det tilføyes to bra plater :

 

The Sound - From the lions mouth

Deaf School - Don't stop the world

 

.... og lyttingen fortsetter :D

Lenke til kommentar

Kjøpte seks stykk:

 

Libertines - Up the bracket

Travis - The man who

Queens of the stone age - Songs for the deaf

Lou Reed - Transformer

Kings of leon - Youth and young manhood

Soundtrack of our lives - Welcome to the infant freebase

 

Broken Social Scene - Bee Hives

Veit ikke om du har den, men 'You forgot it in people' er cirka pi-opphøyd-i-fem-komma-to bedre. En av de beste skivene jeg har faktisk.

Endret av LordTimmy
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...