Gå til innhold

Konkurranse: Har du en spilldesigner i magen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tenkt å satse på spilldesign, men ikke i Tønsberg. Har noen halvgode idéer, men ikke noe som jeg føler så komplett at det kan bli noe særlig til spill. Det kreves mer enn en enkeltpersons vurdering, mener jeg. Dessuten er dette en bransje som stadig går på resirkulering , og jeg har en litt uggen magefølelse av at mange av forslagene vil være "kloner" av eksisterende og populære serier med store tilhengerbaser. Håper virkelig jeg tar feil da.

Lenke til kommentar

jeg VET at det er skills inne på dette forumet, jeg kjenner pululf personlig, og han er konge, men ambisjonene stemmer ikke, men jeg kan ikke klandre han i og med at han har andre interesser også enn bare 3D modellering.

 

Han er selv usikker på om han har tid til å bli med, og det gjelder sikkert mange andre her inne også, for jeg vet at det er mange dyktige personer her inne :)

 

lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar

Faaaail, går ikke an å sende mail til [email protected]! Dette må bli fikset snart! Mailen blir bare sendt tilbake til meg selv.

 

"This is the mail system at host mail.apps7.hardware.no.webdealhosting.com. I'm sorry to have to inform you that your message could notbe delivered to one or more recipients. It's attached below. For further assistance, please send mail to postmaster. If you do so, please include this problem report. You candelete your own text from the attached returned message. The mail system <[email protected]>: host dkcphmx30.softcom.dk[213.150.41.61] said:552 Unable to process message: msg.1265565144.468654.10775 - error:recipient: [email protected] failed, reason: Giving up on193.142.100.19. 550 5.1.1 User unknown (in reply to end of DATA command)

"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er forvirret: Skal vi sende inn konsepttegninger alle mann? eller skal vi først bli trukket ut til en slags "semifinale" eller noe? Har ikke begynt å lage noen tegninger enda da jeg ikke har tid, men bør vel hive meg rundt. Ideen min var ikke såå bra at det gjør noe, så lurer på om det er noe vits liksom...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Har vinnerne av runde en blitt bestemt enna? Det stod vel at det skulle annongseres hvem som kommer videre for slutten av februar, men jeg har ikke sett noe om det.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei

 

Er det enkelt å lage en enkel animasjonsprogram med en figur (ala ustillingsdukke uten klær eller kjønnsorganer) som kan programmeres til å utføre visse bevegelser ved hjelp av variable inputs (en movement fil på en måte). Det vil si at man kan si hvilke ledd som skal bevege seg (hvilke retning og hvor mange grader) slik at man kan få den til å utføre en sittebevegelse, en opp på tå bevegelse, veive med armene osv.

 

Ta kontakt hvis det er mulig, hvis det er aktuelt å kjøpe en ferdig animert figur så er det null problem (f.eks. http://www.the3dstudio.com/product_details.aspx?id_product=255062)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...