Gå til innhold

Konkurranse: Har du en spilldesigner i magen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt urettferdig at man må ha generel studiekompetanse.. jeg er 1. års lærling nå (altså 3. året videregående) Så jeg har gått på skole like lenge som de som går 3. året allmenfag (generel studieforberedende)

 

Tror jeg kommer til å sende inn et forslag uansett å se hvordan det går, selv om forventingene kommer til å være labre, ettersom jeg ikke har studie kompetansen.

Lenke til kommentar

Dette passer desverre ikke for meg. :p Har ett par konsepter som jeg kanskje kan faa gjort noe med paa fritiden over ett par aar dog. :)

Lykke til; til alle dere som skal delta! :cool:

 

Litt urettferdig at man må ha generel studiekompetanse.. jeg er 1. års lærling nå (altså 3. året videregående) Så jeg har gått på skole like lenge som de som går 3. året allmenfag (generel studieforberedende)

 

Tror jeg kommer til å sende inn et forslag uansett å se hvordan det går, selv om forventingene kommer til å være labre, ettersom jeg ikke har studie kompetansen.

 

Desverre maa man ha generell studie kompetanse for at ett slikt studie skal vaere gyldig... Har selv vaert laerling for saa aa ta paabyggning og studert noe helt annet i ettertid. Man kommer ikke uten det desverre. :)

Endret av NuDimon
Lenke til kommentar
Regner med det er snakk om å sende inn skisser på papir > scannet inn på pc?

 

Vi vil ha digitale kopier - spiller ingen rolle om dette er scannede arbeider eller om det er gjort digitalt hele veien.

 

Litt urettferdig at man må ha generel studiekompetanse.. jeg er 1. års lærling nå (altså 3. året videregående) Så jeg har gått på skole like lenge som de som går 3. året allmenfag (generel studieforberedende)

 

Tror jeg kommer til å sende inn et forslag uansett å se hvordan det går, selv om forventingene kommer til å være labre, ettersom jeg ikke har studie kompetansen.

 

Generell studiekompetanse eller realkompanse, så det er ikke sikkert at løpet er kjørt allikevel :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke studiekompetanse pga jeg aldri fikk fullført sisteåret på gymnaset, men jeg har nok praksis fra arbeidslivet til å få det om jeg gidder. ;) Denne konkurransen ser ganske interessant ut, og jeg har en idé jeg har stor tro på. Bare synd jeg ikke har tid eller helse til å gå på skole. Hadde det vært studie over internett hadde det vært mer interessant for min del.

 

Edit: Skjønt vi har jo indie-scenen. Om noen har lyst til å lage et spill, men mangler en idé, historie og det der er jeg interessert i et samarbeid. Alt jeg trenger er noen til å lage det grafiske og programmere hele greia. ;)

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Ser veldig interessant ut dette her. Men jeg vet ikke for min del (om jeg skulle vinne) om dette passer inn i mine studier. (Produksjonsutvikling (ingeniør))

 

edit: Når jeg tenker over det så passer ikke tidspunktet uansett. Hadde det vært 2011/2012 så hadde det godt bra.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar
Regner med det er snakk om å sende inn skisser på papir > scannet inn på pc?

 

Vi vil ha digitale kopier - spiller ingen rolle om dette er scannede arbeider eller om det er gjort digitalt hele veien.

 

Litt urettferdig at man må ha generel studiekompetanse.. jeg er 1. års lærling nå (altså 3. året videregående) Så jeg har gått på skole like lenge som de som går 3. året allmenfag (generel studieforberedende)

 

Tror jeg kommer til å sende inn et forslag uansett å se hvordan det går, selv om forventingene kommer til å være labre, ettersom jeg ikke har studie kompetansen.

 

Generell studiekompetanse eller realkompanse, så det er ikke sikkert at løpet er kjørt allikevel :)

Det innebærer at man må ha fagbrev for at det skal telle:)

 

Og nei det er ikke urettferdig for oss som er lærlinger. vi får betalt samtidig som vi blir utdannet og vi sitter igjen med jobbmuligheter etterpå, mens de stakkars folkene som valgte allmenn får 3 år med pine og piskeslag og ender opp i kassa på Rema hvis de ikke fortsetter på høgskole etter det :)

Lenke til kommentar

Det spiller jo ingen trille om man har utdanning eller studiekompetanse. Selv om de skriver det. Til syvende og sist har ikke det noe som helst med faget å gjøre. I Bethesda jobber det f. eks folk som er utdannet økonomer og som bare var god til å tegne på fritida. Likevel jobber de som designere og world-artists.

 

Alt er mulig, bare man er god nok. Vil råde alle som er god i 3D til å søke uansett.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...