Gå til innhold

Left 4 Dead får dato (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det ble annonsert for lenge siden så brydde jeg meg lite, og har ikke fulgt noe spesiellt med på utviklingen, men må inrømme at coop ser veldig morsomt ut.

Er som regel lite villig til å legge så mye tid inn i spill for tiden at online blir jeg ofte grisebanket av mindreårige, og er sjeldent vi gidder å ha noe LAN, så et spill hvor 4 kompiser kan spille sammen over nett virker veldig bra for meg!

Lenke til kommentar

Hvis du orker å lese på wikipedia så finner du ut at det er ganske annerledes.

 

Den største forskjellen er vel at i L4D er det 4 mennesker mot en horde av zombier som kommer i bølger som er forskjellig for hver gjennomspilling. Disse 4 menneskene, som enten er bots eller players, er immune mot viruset og skal rett og slett komme seg fra A til B. De som velger å spille som zombier tror jeg spiller som en av de 5 Boss Infected, som er kraftigere enn de vanlige zombiene i tillegg til at de har unike mutantkrefter, for eksempel The Boomer:

 

The Boomer

A hugely obese Infected that can projectile vomit at The Survivors, blinding them and attracting swarms of nearby Infected to them. When Boomers die they blow up, creating large amounts of gore and viscera, this also attracts NPC infected to the area in which the Boomer exploded. Boomers can also drop from tall buildings into/onto a group of survivors, and once they impact on the streets, they "pop" exploding in the aforementioned manner having the same effect as the vomit attack, this skill could serve as an effective method for ambushing the survivors. As of recent game play changes, the Boomer no longer damages when detonated by neither gunfire nor falling, but hinders survivors' sight and attracts large amounts of the infected horde.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...