Gå til innhold

Kommentar: Hipp hurra - vi har rundet 15 år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var fast leser av hw.no tidligere (helt siden adressen var hardware.infosenter.com, om jeg husker riktig), og var vel blant de aller første som registrerte meg her på forumet i sin tid. Men jeg ser at det går lenger og lenger tid mellom hver gang jeg er innom. Om det er jeg som har "vokst" fra hw.no, eller om det er hw.no som har "vokst" fra meg (blitt for kommersialisert), vet jeg ikke, men det er kanskje litt av begge deler.

 

Men grattis uansett!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Først og fremst, gratulerer! Har ganske nylig begynt å hengt her, og har vært her ca ett år. Har brukt timebackmachine til å se overklokking.no, og synes det virket mer "seriøst". Jeg synes Hardware.no har blitt en tabloidavis, og er desperate etter klikk. Det er ikke mange nye spennende artikler for tiden, og det meste er bare nyheter. Heter dere ikke Hardware.no da? Dere har nesten ingen artikler om ny hardware lengre, og hvorfor ikke teste flere PCer/crapbooks? Eller overklokke dårlige PCer, og sjekke om de kan måle seg med PCer til noen tusenlapper mer?

 

Uansett, håper dere spiser litt kake, og tester mer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

He, he! Hyggelig å se at jeg fortsatt "er med". Tenker da på screencapture på bildet med teksten "Slik så Hardware ut i 1999".

Har hatt mye moro med det som står skrevet der, gitt. At vi ikke trengte flere medarbeidere... Skulle gjerne sett Hardware.no/Mediehuset Tek anno 2013 gå ut med en tilsvarende beskjed. Vi var vel litt naive og amatørmessige. Så vil jeg bare ta av meg hatten for det "gutta" etterhvert har fått til. Så hipp, hipp - og grattis med 15 års-jubileum!

 

/Stefan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...