Gå til innhold

Tråden for barne-TV-nostalgikere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et puslespill (var vel en del av Gulars).

 

"Et puslespill, et puslespill. Det kan du pusle når du vil. Et puslespill, et puslespill - det blir til et bilde" :D

 

Trond Viggo Torgersen stod, så vidt jeg husker, med en stor tavle som var puslespill. Like enkelt som genialt.

 

Dessuten har vi jo Kalle Klovn.

Lenke til kommentar
Et puslespill (var vel en del av Gulars).

 

"Et puslespill, et puslespill. Det kan du pusle når du vil. Et puslespill, et puslespill - det blir til et bilde" :D

 

Trond Viggo Torgersen stod, så vidt jeg husker, med en stor tavle som var puslespill. Like enkelt som genialt.

 

Dessuten har vi jo Kalle Klovn.

nei...var det ikke han fyrn i Da Capo da?

mens vi er inne på trond viggo, hva het den greia han hadde da? den med Flode. og hva het det opplegget til Halvtan Sivertsen og Tøfflus?

 

God bok, Øyvind Blunck. en sann klassiker

 

btw, fant denne siden www.barnetv.com

Lenke til kommentar

:blush: *Flau deluxe*Når jeg så på portveien 2 og den sjiraffen kom,

ble jeg alltid så redd og gjemte meg bak en pute, men da var jeg liten så jeg er vel kanskje unnskyldt? */flau deluxe* :blush: , men nå syns jeg den bare er koselig :love:

 

Husker også den som du ikke husket tittelen på, at det var en maler det begynte å regne også hadde hun en kanin oh hun var engelsk også begynte hun og fortelle historier (tegneseriene), som jeg mener å huske mest var om kaniner og mus.

Tintin likte jeg :)

Kommer ikke på fler akkurat nå *tidlig om morran*

 

TSP

Lenke til kommentar

Husker ikke hva den heter, men var en tegneserie om en fyr som på begynnelsen sitter på en veranda og dupper med bena i vann(som de også sang om i introen)

Tror det var noe sånt at han på en eller annen måte rotet seg vekk langt hjemme fra og måtte finne veien hjem. Husker ikke serien så godt, men husker at den var ustyrtelig morsom.

 

Arild og den usynlige byen og asylet som er nevnt her var også dritbra! Asylet tapte seg ut over i sesongene, men kan hende det bare var jeg som ble eldre. Første sesong med med de nynazistene var i hvertfall ulidelig spennende.

Lenke til kommentar

Husker godt da Gullars gikk på tv.

Postmann Pat, Brannmann Sam og Thomastoget kunne jeg sitte å se på i timesvis. Knallsaker altså

 

T.L., kanskje du tenker på Daniel Duppsko? I introen synger de ihvertfall noe sånnt som "daniel duppsko fra allemannsland, like å plaske med bena i vann," ellernoesånt.

Lenke til kommentar
Husker ikke hva den heter, men var en tegneserie om en fyr som på begynnelsen sitter på en veranda og dupper med bena i vann(som de også sang om i introen)

Daniel Duppsko ;)

 

"Daniel Duppsko fra allemannsland, liker å plaske med bena i vann. I vann, parafin og en kanne bensin, så skoen blir skinnende blank og fin."

daniel.jpg

Endret av Uderzo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...