Gå til innhold

Mahmoud Ahmadinejad fornekter holocaust på ny. Hva mener du?


Hva mener du om holocaustfornektelse?  

351 stemmer

  1. 1. Bør det være tillatt å fornekte holocaust?

    • Ja
      246
    • Nei
      95
    • Ingen formening/Vet ikke
      11
  2. 2. Bør det være tillatt å kritisere Staten Israel for å missbruke betydningen av holocaust?

    • Ja
      298
    • Nei
      32
    • Ingen formening/Vet ikke
      22
  3. 3. Bør Ahmadinejads uttalelser få reaksjoner fra verdenssamfunnet?

    • Ja
      215
    • Nei
      90
    • Ingen formening/Vet ikke
      47


Anbefalte innlegg

 

Jødene er først og fremst en rase, ikke en religion.

 

Dette er litt feil.

Jødene er ikke noen rase, men sammensatt av flere folkeslag som har konvertert til jødedommen på et eller annet tidspunkt.

Det som gjør at de kalles jøder, er religionen jødedommen.

Noen kalles også jøder fordi de har jødiske foreldre, selv om de selv er ateister.

Det er ikke slik at hvem som helst kan bli absorbert i stammen deres. Hvorfor skulle de i såfall gå til slike ekstreme lengder for å forsikre seg om blodsrenhet når det kommer til giftemål og lignende?

 

Alle kan konvertere til jødedommen, men det er en lang prosess og inkluderer totalt brudd med tidligere hjemland til fordel for loyalitet mot andre jøder og mot Israel.

 

Så vidt jeg har forstått er det ikke noe krav om blodsrenet når det gjelder giftemål med ikke-jøder.

Men det advares mot at jøder gifter seg med ikke-jøder.

Dette kan imidlertid ha noe å gjøre med det at jødene tror og mener at de er "Guds utvalgte folk" og mye bedre enn alle andre.

Den babylonske talmud sier jo at bare jøder er mennesker, vi andre er dyr som er skapt kun for å være slaver for jødene.

Men jødene er ikke noen annen rase, eller forskjellig fra oss andre på de fleste områder.

 

Personlig ville jeg ikke være gift med en jødisk kvinne, for jeg vet at hun da ikke ville være lojal mot meg, men mot Israel og andre jøder.

 

Jødene er som sagt ikke noe folkeslag, rase eller stamme, selv om de fleste(ca 95%) er etterkommere etter khazarene som konverterte kollektivt til jødedommen i år 740.

Jødene i dag er jøder kun fordi de har en religion som heter jødedommen.

Disse er falske jøder, og de er heller ikke semitter.

 

Ordet jøde var opprinnelig betegnelse på judah, som var en av Israels tolv stammer, og her mener jeg ikke landet Israel, men folket Israel.

Dette er de ekte jødene, som i dag er spredt blant de andre Israels stammer, og de er også semitter.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gi meg en troverdig kilde på at Holocaust ikke fant sted.

 

Hvorfor bare passivt rope på kilder ?

Hva med å begynne å tenke litt selvstendig først,slik jeg måtte gjøre ?

 

Da kan du gå tilbake og lete opp kilder selv, eller lære fra det som jeg og andre har lagt ut både i denne tråden og i andre tråder.

Lenke til kommentar
Synes ikke det virker som jødehat primært ettersom han sikter til okkupasjonen av Palestina. Dersom Israel trakk seg ut av de okkuperte områdene og anerkjennte Palestina som en suveren stat er det langt fra sikkert at han hadde fortsatt å snakke om at zionistregimet er døende.

 

Selvsagt er det jødehat som driver islamister som Ahmadinejad, det har han vist helt siden han var studentleder for islamistbevegelsen under revolusjonen i 1979.

 

Har du fulgt med på Iran har sagt? De har for lengst gjort det klart at de ikke har noe imot jøder primært, men mot dem som okkuperer palestina.

 

Utenom det er jeg som sagt enig i at Israel missbruker holocaust grovt for å unnskylde sin egen brutalitet mot palestinerne.

Det er skremmende å se at det finnes folk som deg som tror på den dritten du spyr ut på dette forumet. Selvfølgelig har holocaust funnet sted, det er helt umulig å holde det gående så lenge viss ikke. Og selvfølgelig hater Ahmadinejad jøder på det sterkeste og kunne helst tenkt seg å utrydde dem viss han fikk sjansen.

 

At Ahmadinejad fornekter holocaust og 11 september sier jo litt om denne mannen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jødene er først og fremst en rase, ikke en religion.

 

Dette er litt feil.

Jødene er ikke noen rase, men sammensatt av flere folkeslag som har konvertert til jødedommen på et eller annet tidspunkt.

Det som gjør at de kalles jøder, er religionen jødedommen.

Noen kalles også jøder fordi de har jødiske foreldre, selv om de selv er ateister.

Det er ikke slik at hvem som helst kan bli absorbert i stammen deres. Hvorfor skulle de i såfall gå til slike ekstreme lengder for å forsikre seg om blodsrenhet når det kommer til giftemål og lignende?

 

 

Alle kan konvertere til jødedommen, men det er en lang prosess og inkluderer totalt brudd med tidligere hjemland til fordel for loyalitet mot andre jøder og mot Israel.

 

Så vidt jeg har forstått er det ikke noe krav om blodsrenet når det gjelder giftemål med ikke-jøder.

Men det advares mot at jøder gifter seg med ikke-jøder.

Dette kan imidlertid ha noe å gjøre med det at jødene tror og mener at de er "Guds utvalgte folk" og mye bedre enn alle andre.

Den babylonske talmud sier jo at bare jøder er mennesker, vi andre er dyr som er skapt kun for å være slaver for jødene.

Men jødene er ikke noen annen rase, eller forskjellig fra oss andre på de fleste områder.

 

Personlig ville jeg ikke være gift med en jødisk kvinne, for jeg vet at hun da ikke ville være lojal mot meg, men mot Israel og andre jøder.

 

Jødene er som sagt ikke noe folkeslag, rase eller stamme, selv om de fleste(ca 95%) er etterkommere etter khazarene som konverterte kollektivt til jødedommen i år 740.

Jødene i dag er jøder kun fordi de har en religion som heter jødedommen.

Disse er falske jøder, og de er heller ikke semitter.

 

Ordet jøde var opprinnelig betegnelse på judah, som var en av Israels tolv stammer, og her mener jeg ikke landet Israel, men folket Israel.

Dette er de ekte jødene, som i dag er spredt blant de andre Israels stammer, og de er også semitter.

 

Det er en type blod som dominerer det jødiske folket, de har helt klare phenotyper i sin befolkning som tilsier at de er en rase, selv om at enkelte bastardiserte medlemmer av stammen deres kan se ut og virke som andre raser så er i de fleste tilfeller deres lojalitet hos stammen pluss at de har en dragning mot det internasjonale. Ulver i saueklær.

Lenke til kommentar

Det kan jo være at han faktisk tror på at holocaust bare er løgn.

 

Om han tror det så har han jo rett.

Det såkalte "holocaust er bare løgn, og den løgnen er i ferd med å bli avslørt.

Og det kommer en tid da de jødene som har spredt løgnen om dette holocaust må stå til ansvar for dt de har gjort, sammen med alle de som støtter dem.

 

At noen tror på de fantasifulle løgnhistoriene som enkelte av jødene kommer med er ganske uforståelig, for det mange av dem påstår at tyskerne gjorde er ganske enkelt fysisk umulig.

 

Her er imidlertid noen jøder som forteller sannheten.

 

http://www.youtube.com/watch?v=xm8UmMuRSSw&NR=1

 

Mahmoud Ahmadinejad kan takke seg selv og bare seg selv for at ingen tar ham seriøst lenger! Han kan samtidig takke seg selv for at det er blitt ren vane at folk forlater salen hver gang han taler i FN! Når det gjelder holocaust så gjør Ahmadinejad akkurat det samme som du gjør nå, bare sier at det er løgn og at det er utnyttet for og av Staten Israel uten å vise til en eneste kilde eller komme med et eneste argument. Når det gjelder videoen din er den null verdt da du konstant forkaster alt andre kommer med av artikler og videoer som propaganda samtidig som du presenterer det du selv kommer med som gudommelige sannheter...

 

Det er riktig at enkelte detaljer rundt holocaust som hvor mange som ble drept i hver leir og hvor mange det gikk med i timen ol. er omstridt og sikkert mye av det er feilaktig. Men det er små detaljer i hele greia og det er ikke detaljene Ahmadinejad går inn på, men hele holocaust i seg selv.

 

Når det kommer til holocaustbenektelse må folk få mene hva de vil og jeg er kraftig imot forbud. Imidlertid må man kunne gjøre det på en sakelig måte og faktisk ha noe å vise til og det har aldri Ahmadinejad. Hadde han oppsøkt de konsentrasjonsleirene som fortsatt står samt alle de gjenlevende etter holocaust han kunne fått tak i og granset alt av dokumenter, bilder og filmer som er å finne samt alle berettninger fortalt fra dem som opplevde holocaust og argumentert utifra hvorfor han mente alt dette er løgn så hadde han iallefall slik jeg ser det fremstått som seriøs selvom jeg mener han tar feil. Imidlertid gjør han ikke noe annet enn å brøle om at holocaust er løgn, at Staten Israel vil kollapse og at jødene må vekk fra det han omtaler som "det hellige land".

 

Mahmoud Ahmadinejad er antagelig den personen i nyere tid som latterliggjør tvil om holocaust på best mulig måte!

Lenke til kommentar

 

Jødene er først og fremst en rase, ikke en religion.

 

Dette er litt feil.

Jødene er ikke noen rase, men sammensatt av flere folkeslag som har konvertert til jødedommen på et eller annet tidspunkt.

Det som gjør at de kalles jøder, er religionen jødedommen.

Noen kalles også jøder fordi de har jødiske foreldre, selv om de selv er ateister.

Det er ikke slik at hvem som helst kan bli absorbert i stammen deres. Hvorfor skulle de i såfall gå til slike ekstreme lengder for å forsikre seg om blodsrenhet når det kommer til giftemål og lignende?

 

 

Alle kan konvertere til jødedommen, men det er en lang prosess og inkluderer totalt brudd med tidligere hjemland til fordel for loyalitet mot andre jøder og mot Israel.

 

Så vidt jeg har forstått er det ikke noe krav om blodsrenet når det gjelder giftemål med ikke-jøder.

Men det advares mot at jøder gifter seg med ikke-jøder.

Dette kan imidlertid ha noe å gjøre med det at jødene tror og mener at de er "Guds utvalgte folk" og mye bedre enn alle andre.

Den babylonske talmud sier jo at bare jøder er mennesker, vi andre er dyr som er skapt kun for å være slaver for jødene.

Men jødene er ikke noen annen rase, eller forskjellig fra oss andre på de fleste områder.

 

Personlig ville jeg ikke være gift med en jødisk kvinne, for jeg vet at hun da ikke ville være lojal mot meg, men mot Israel og andre jøder.

 

Jødene er som sagt ikke noe folkeslag, rase eller stamme, selv om de fleste(ca 95%) er etterkommere etter khazarene som konverterte kollektivt til jødedommen i år 740.

Jødene i dag er jøder kun fordi de har en religion som heter jødedommen.

Disse er falske jøder, og de er heller ikke semitter.

 

Ordet jøde var opprinnelig betegnelse på judah, som var en av Israels tolv stammer, og her mener jeg ikke landet Israel, men folket Israel.

Dette er de ekte jødene, som i dag er spredt blant de andre Israels stammer, og de er også semitter.

 

Det er en type blod som dominerer det jødiske folket, de har helt klare phenotyper i sin befolkning som tilsier at de er en rase, selv om at enkelte bastardiserte medlemmer av stammen deres kan se ut og virke som andre raser så er i de fleste tilfeller deres lojalitet hos stammen pluss at de har en dragning mot det internasjonale. Ulver i saueklær.

 

 

Ja der vi enige.

De er en type blod som dominerer i ca 95 % av jødene. Og det er fordi de er etterkommere etter khazarene som konverterte kollektivt til jødedommen i år 740.

Disse kan du nok kanskje kalle en rase, men ikke en jødisk rase, for de er jøder kun pga at de tror på jødedommen, men jødene som helhet er ikke noe rase fordi det også fins konvererte jøder av mange folkeslag.

 

Khazarene var et tyrkisk/mongolsk folkeslag, og selv om de i dag er mye utvannet, så må vi heller kalle dem for en mongolsk rase.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Det kan jo være at han faktisk tror på at holocaust bare er løgn.

 

Om han tror det så har han jo rett.

Det såkalte "holocaust er bare løgn, og den løgnen er i ferd med å bli avslørt.

Og det kommer en tid da de jødene som har spredt løgnen om dette holocaust må stå til ansvar for dt de har gjort, sammen med alle de som støtter dem.

 

At noen tror på de fantasifulle løgnhistoriene som enkelte av jødene kommer med er ganske uforståelig, for det mange av dem påstår at tyskerne gjorde er ganske enkelt fysisk umulig.

 

Her er imidlertid noen jøder som forteller sannheten.

 

http://www.youtube.com/watch?v=xm8UmMuRSSw&NR=1

 

Mahmoud Ahmadinejad kan takke seg selv og bare seg selv for at ingen tar ham seriøst lenger! Han kan samtidig takke seg selv for at det er blitt ren vane at folk forlater salen hver gang han taler i FN! Når det gjelder holocaust så gjør Ahmadinejad akkurat det samme som du gjør nå, bare sier at det er løgn og at det er utnyttet for og av Staten Israel uten å vise til en eneste kilde eller komme med et eneste argument. Når det gjelder videoen din er den null verdt da du konstant forkaster alt andre kommer med av artikler og videoer som propaganda samtidig som du presenterer det du selv kommer med som gudommelige sannheter...

 

Det er riktig at enkelte detaljer rundt holocaust som hvor mange som ble drept i hver leir og hvor mange det gikk med i timen ol. er omstridt og sikkert mye av det er feilaktig. Men det er små detaljer i hele greia og det er ikke detaljene Ahmadinejad går inn på, men hele holocaust i seg selv.

 

Når det kommer til holocaustbenektelse må folk få mene hva de vil og jeg er kraftig imot forbud. Imidlertid må man kunne gjøre det på en sakelig måte og faktisk ha noe å vise til og det har aldri Ahmadinejad. Hadde han oppsøkt de konsentrasjonsleirene som fortsatt står samt alle de gjenlevende etter holocaust han kunne fått tak i og granset alt av dokumenter, bilder og filmer som er å finne samt alle berettninger fortalt fra dem som opplevde holocaust og argumentert utifra hvorfor han mente alt dette er løgn så hadde han iallefall slik jeg ser det fremstått som seriøs selvom jeg mener han tar feil. Imidlertid gjør han ikke noe annet enn å brøle om at holocaust er løgn, at Staten Israel vil kollapse og at jødene må vekk fra det han omtaler som "det hellige land".

 

Mahmoud Ahmadinejad er antagelig den personen i nyere tid som latterliggjør tvil om holocaust på best mulig måte!

 

Nå støtter ikke jeg Mahmoud Ahmadinejad og hans politikk på noen måte, men rett skal være rett uansett, og når han sier at holocaust ikke skjedde, så har han rett.

 

Men noen spørsmål jeg gjerne vil ha svar på. Og det er hvorfor dere uten videre tror på det jødene sier uten å reagere på den åpenbare overdrivelsen og demonisering av tyskerne som kommer fram i flere av historiene til disse såkalte øyenvitnene ?

 

Noen av de tingene de påstår tyskerne gjorde er også fysisk umulig å gjøre.

Dere er jo også ganske selektiv, og tror bare på de jødene som forteller slike urealistiske skrekkhistorier om holocaust, men ikke på dem som sier at det ikke skjedde.

Jeg vil også gjerne ha svar på hvorfor dere velger ut slik ?

 

Når vi sier at holocaust aldri skjedde, så er dette basert på en ganske stor mengde med dokumentasjon fra flere forskjellige kilder samlet sammen av historikere, professorer, kjemikere, fysikere, eksperter på gasskamre og jøder som ikke er zionister.

Hvorfor velger dere da å tro på disse zionistjødene som promoterer holocaust og demoniserer tyskerne, når disse ikke har noen dokumentasjon men bare disse utrolig fantasifulle historiene fra såkalt øyenvitner ?

 

Jeg forstår at dere muligens tror at de enorme mengdene med dokumentasjon på at holocaust aldri skjedde, er laget av folk som hater jøder osv.

Men hvordan kan dere tro at alle disse menneskene bruker flere år av sitt liv bare for å lage materiale og falsk dokumentasjon for å sverte jødene ?

Og hvorfor tror dere at alle disse menneskene lyver og gjør en så stor anstrengelse for å lage slikt falsk dokumentasjon, mens dere samtidig tror helt fast på alt det jødene sier. Tror dere at jødene aldri lyver, mens alle andre mennesker lyver og gjør alt for å sverte jødene ?

Hvorfor tror dere i så fall kun på en type jøder,og ikke på jøder som ikke er zionister ?

 

Det fins heller ingen "holocaustfornektere" For man kan ikke "fornekte" noe som aldri har skjedd.

 

Dette ordet "holocaustfornektere" er et kunstig ord, og brukes som en hersketeknikk for å gjøre inntrykk av at her har man med noen forferdelige onde mennesker som hater jøder og vil dem alt ondt osv.

 

Det at folk som promoterer holocaust har så lite grunnlag for sin promotering av holocaust at de må ty til slike uærlige hersketeknikker for å hindre at sannheten kommer frem er i seg selv en indikasjon på at holocaust er en svindel og at noen bruker uærlige metoder for å skjule det, og dermed hindre at sannheten skal bli kjent.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Judaisme er en refleksjon av jødenes indre karakter, dvs det er en biologisk forlengelse av deres vesen.

 

Ingen blir jøder ved konvertering, ingen vil akseptere en konvertitt.

 

Det første er jeg enig i,og det kommer også mye fra den hatske og perverse læren i talmud som de vokser opp med.

Men khazarene var et krigerfolk som erobret et stort rike for seg selv,og som også bla sendte leiesoldater for å slåss i europa.

 

Det andre stemmer ikke, fordi jeg vet at man kan konvertere til jødedommen.

Jeg har også hørt om folk som har gjort det.

Det er imidlertid en lang og vanskelig prosess, fordi de som vil konvertere må lese og gjøre seg kjent med jødenes "hellige" skrifter i talmud. Og de må også sverge troskap til Israel og andre jøder, og helt bryte kontakten med sitt tidligere liv.

 

Khazarene konvererte jo også kollektivt til jødedommen i år 740, dette er et historisk faktum.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...