Gå til innhold

Kom med din beste vits


korehoret

Anbefalte innlegg

 

Norsken, svensken og kineseren skulle klatre over en vegg, først var det normannen sin tur, han falt ned og sa "au, jeg brekte armen min". Så var det svensken sin tur, han falt også ned og da sa han "äu, jag brekte min foten". Så var det kineseren sin tur, siden denne veggen var veldig vanskelig å klatre opp så falt selfølgelig han også ned, da sa han"ching chong i broke my ding dong".

For det første heter det brakk, ikke brekte. For det andre er det en nordmann, ikke en norske.

 

Ny rekord av lavmål, begynne å rette grammatikk på poster som er over 5 år gamle.  Hvem bryr seg?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Jeg til mora mi : "NRK har bomma totalt , "Kongen" ville jo fylt jo 80 år for 2 år sia !"

 

:D

 

Kanskje de mente Kongen av Mallorca :p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-IHZgkuqNJD

 

 

Norsken, svensken og kineseren skulle klatre over en vegg, først var det normannen sin tur, han falt ned og sa "au, jeg brekte armen min". Så var det svensken sin tur, han falt også ned og da sa han "äu, jag brekte min foten". Så var det kineseren sin tur, siden denne veggen var veldig vanskelig å klatre opp så falt selfølgelig han også ned, da sa han"ching chong i broke my ding dong".

For det første heter det brakk, ikke brekte. For det andre er det en nordmann, ikke en norske.

 

Ny rekord av lavmål, begynne å rette grammatikk på poster som er over 5 år gamle.  Hvem bryr seg?

 

Det var nok også litt for andre som leste det og ikke bare for han som skrev vitsen. Jeg ser mange skrive norske isteden for nordmann for tiden. Det kan også hende han som skrev vitsen fortsatt går rundt og skriver "brekte" og "norske".

Lavmål ville vært hvis jeg hadde kjeftet på en seksåring for å skrive "vand" isteden for "vann".

Endret av Slettet-IHZgkuqNJD
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Noen skal alltid pirke på ting : kjøpte noen Fantomet-blad og tror du ikke vedkommende hadde rettet manglende bokstaver......irriterende når man tror man har fått tak i et near mint/strøkent eksemplar :p

 

Burde sett på baksida av bladene for å se om det sto "R Narvestad" som tidligere eier :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...