bruker9842 Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 på de_nuke og mange andre map der det er umulig og komm opp for nybegynnere har jeg sett at mange folk er oppe feks på de_nuke så klatrer de oppå de fjella så når jeg spurte hvordan så sa de at jeg må lære meg " LONG JUMP " ( LJ ) er det noen her som kan lære meg? og bunny hop!!
hiper Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Du strafer i lufta akkurat som du gjør når du kaninhopper.
bruker9842 Skrevet 9. september 2007 Forfatter Skrevet 9. september 2007 Du strafer i lufta akkurat som du gjør når du kaninhopper. 9459632[/snapback] hva er strafer?
Kimelimm Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 A og D er og strafe, liksom gå til sidene og amie rett frem. Du kan jo trykke CTRL(crouch, krabbe, stå på huk etc)+SPACE(hoppe) så kaninhopper du? (?)
Winydancer Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Bunnyjump handler om å komme inni en takt på en måte. Har du høy fart er det mye lettere. Hopp f.eks ned fra en kant og hopp fra side til side bortover. Er utrolig vanskeli å forklare, bare prøv deg frem.
hiper Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Om du sliter så finnes det guide på nesc.nu, du lærer jo ikke og kanin hoppe av den, men du ser hvordan det gjøres så etter mye trening klarer du det perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå