Hjelp - Søk - Medlemmer - Kalender
Full versjon: Limited Edition DVD'er!
Forum > Kultur > Film
Sider: 1, 2, 3
Cuneax
1. I Norge skriver vi 7980, ikke 7,980 (som betyr sju komma nihundreogåtti)
2. 7980 yen er ca 446 norske kroner
3. Det er lett å finne en valutakalkulator på nettet
pertm
QUOTE(L@sse @ 31/05-2006 : 22:55)
QUOTE(Manx @ 31/05-2006 : 22:50)
Hvor kan man kjøpe den hen?
[right][snapback]6218679[/snapback][/right]

http://www.asiandb.com/store/detail.pfm?num=3108
[right][snapback]6218724[/snapback][/right]

Jeg fant den på ebay også
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...AMEWA%3AIT&rd=1
Den er billigere nå, men kan vel komme opp i pris tenker jeg
Njål
QUOTE(pertm @ 01/06-2006 : 00:19)
QUOTE(L@sse @ 31/05-2006 : 22:55)
QUOTE(Manx @ 31/05-2006 : 22:50)
Hvor kan man kjøpe den hen?
[right][snapback]6218679[/snapback][/right]

http://www.asiandb.com/store/detail.pfm?num=3108
[right][snapback]6218724[/snapback][/right]

Jeg fant den på ebay også
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...AMEWA%3AIT&rd=1
Den er billigere nå, men kan vel komme opp i pris tenker jeg
[right][snapback]6219421[/snapback][/right]

Sjekker man historikken til denne selgeren ser man at det er svært sannsynlig at han/hun selger piratkopier (allregion-utgivelse av Criterions Il Gattopardo/Leoparden, med en mengde asiatiske underteskter (originalen har italiensk og engelsk språk, og engelske undertekster?).
Deathie
Er det da din egen feil om man får en piratkopi i posten?
Njål
QUOTE(Deathie @ 01/06-2006 : 00:41)
Er det da din egen feil om man får en piratkopi i posten?
[right][snapback]6219546[/snapback][/right]

Det er en viss mulighet for at man må true med å lage klagesak hos PayPal, som igjen muligens må trues med klagesak hos den banken/kreditt/debet-forbindelsen du har.
Og kanskje endog ta sak gjennom bankforbindelse for å få tilbake penger.
pertm
Jeg har sett litt på ebay og lagt merke til noen kule utgaver slik som en Terminator 3 utgave med chrom.

Det er litt mer enn jeg er villig til å gi for å si det slik. Jeg fant den også på amazon.fr som jeg tror er noe tryggere enn ebay.

xkharonx
En del dager siden det har skjedd noe her, så jeg slenger inn noe av det peneste jeg har sett på lenge:

[attachmentid=80477]

The Texas Chainsaw Massacre (Austrian Limited 2-Disc Chainsaw Edition)

Noe som rørte seg inni meg når jeg så den.
Manx
Fant denne: Clint Eastwood Ultimate Collection

This spectacular collection features 20 of Clint Eastwood's greatest films presented in a lavish, high-quality, velvet-lined wooden collector's box with a beautifully embossed lid. Almost $500 worth of DVDs for a fantastic price of only $239, so here's your chance to get something special and save big at the same time!

This collection is limited to only 4000 units so tell me, do you feel lucky... punk?!

user posted imageuser posted image

Ikke helt gærn pris heller 995 kroner + mva/gebyr = ca. 1330 kroner (pluss frakt) for den boksen ikke galt.

Edit: Bare synd at jeg har alle filmene...
Hille
QUOTE(Manx @ 16/06-2006 : 17:30)
Fant denne: Clint Eastwood Ultimate Collection

This spectacular collection features 20 of Clint Eastwood's greatest films presented in a lavish, high-quality, velvet-lined wooden collector's box with a beautifully embossed lid. Almost $500 worth of DVDs for a fantastic price of only $239, so here's your chance to get something special and save big at the same time!

This collection is limited to only 4000 units so tell me, do you feel lucky... punk?!

user posted imageuser posted image

Ikke helt gærn pris heller 995 kroner + mva/gebyr = ca. 1330 kroner (pluss frakt) for den boksen ikke galt.

Edit: Bare synd at jeg har alle filmene...
[right][snapback]6320355[/snapback][/right]

Gi filmene til meg, så har du en god grunn til å skaffe deg de på nytt tongue.gif
Manx
Hadde filmene vært i nye utgaver med remastered bilde og lyd så hadde jeg vurdert det.

Men det får holde med at jeg skal ha den nye boksen med alle Bond filmene, så jeg må kvitte meg med de 19 som jeg har. Så hvis det er noen som har lyst på dem så ta kontakt whistle.gif

Edit: Ikke ta kontakt, fikk solgt dem til en kamerat inv_biggrin.gif
Manx
Fant en liten lekker sak fra Yesasia. Finnes i to versjoner en fra Hong Kong og en fra Korea, HK versjonen er det laget 6000 kopier av og Korea versjonen 3000.

Kung Fu Hustle (Leather DVD Cover Deluxe Gift Box Limited Edition)

user posted image
user posted image

Er på vei i posten, noe som er bra. De to siste gangene jeg har prøvd å bestille noe som har stått som limited hos yesasia og at de har hatt det in stock, så har de ikke hatt det på lager allikevel:mad:

Njål
QUOTE(Manx @ 25/06-2006 : 10:56)
Fant en liten lekker sak fra Yesasia. Finnes i to versjoner en fra Hong Kong og en fra Korea, HK versjonen er det laget 6000 kopier av og Korea versjonen 3000.

Er på vei i posten, noe som er bra. De to siste gangene jeg har prøvd å bestille noe som har stått som limited hos yesasia og at de har hatt det in stock, så har de ikke hatt det på lager allikevel:mad:
[right][snapback]6378402[/snapback][/right]

Har den opprinnelige Hong Kong-utgaven.
Var opprinnelig annonsert med en del mer dill (armbåndsur og noe annet?), men det forsvant fra utgivelsen uten at det ble informert om det.
JacEr
Har ikke noe særlig med limited special editions enda, men dette er ihvertfall begynnelsen. Er glad i dem, lell, jeg wub.gif
[attachmentid=85256][attachmentid=85257]
[attachmentid=85258][attachmentid=85259]
Döden
Hvor kjøpte du The Fly: Ultimate Collector's Edition? wub.gif
shizz kebab
Eneste jeg har er vel en dobbel-disc til Scarface.
EDB
QUOTE(sep @ 12/07-2006 : 13:30)
[right][snapback]6477289[/snapback][/right]

Har sett den på Spaceworld, selges sikkert andre steder også.
StaBBer
QUOTE(EDB @ 12/07-2006 : 14:10)

Har sett den på Spaceworld, selges sikkert andre steder også.
[right][snapback]6477481[/snapback][/right]

Hva kostet den?
JacEr
Kostet ca 700,- på platekompaniet, de skal ha den i nettbutikken.

EDIT: Link smile.gif
EDIT2: Skrev dette når jeg kom hjem fra butikken med boksen:
QUOTE(JacEr @ 19/06-2006 : 23:39)
I dag kjøpte jeg The Fly - Ultimate Collector's Edition, en samleboks med fem filmer (har bare sett de to nyeste, begge fantastiske), som kommer i noe som ser ut som en råtøff innpakning. Her vil jeg advare eventuelle versjonshorer. Innpakningen er bare noe billig plastskrammel som står i fare for å gå i stykker bare man ser hardt nok på den. Kunne vært hyllas stolthet, nå er jeg redd for å ta i den. Er du fan av filmene er den et fint tilskudd til samlingen, men IKKE kjøp den pga boksen!
[right][snapback]6342006[/snapback][/right]

Döden
QUOTE(JacEr @ 12/07-2006 : 15:24)
[...]

Takk for svar, JacEr. 700,- var en smule stivt, selv om boksen i hvertfall ser flott ut. Jeg kjøpte dessuten The Fly: SE for ikke så lenge siden. Det går vel alltids an å kjøpe resten av filmene løst hvis interessen skulle blusse opp igjen.
JacEr
Filmene er absolutt seerverdige, og 700,- for fem filmer er overkommelig, riktignok hvis man ønsker alle sammen. Skrev en liten anmeldelse av den aller første, her, har foreløbig (sp?) bare fått sett denne og de to siste. Boksen er absolutt stilig, mulig du finner den langt billigere i en utenlandsk nettbutikk enn hva jeg gjorde på PK wink.gif
Döden
Tviler på at man finner den til under 200,- NOK. Jeg er egentlig ikke helt i humør for The Fly i øyeblikket. Tar jeg ikke helt feil heller, så viser jaggu ekstramateriellet til The Fly (1986) slutten på The Fly fra '58. Etter å ha lest anmeldelsen din, sett remaken og et par dokumentarer, tror jeg dessuten at jeg kan legge to og to sammen og la vær å se The Fly (1958). :-)
LarsP
Burde jo nesten kjøpe denne til kjæresten:

Sex And The City - Bundle (Pink DVD Player + All 6 Seasons!)

user posted image

Alle 6 sesongene bundlet med en spesialdesignet bærbar DVD-spiller. wink.gif
Hr. Jenssen

De selger den overalt. Inneholder 7 discer, med alle Fly-filmene. Du må dog belage deg på å betale rundt 700kr for denne lekkerbisken.

EDIT: Zomg, jeg må lære meg å lese alle postene før jeg svarer på et spørsmål som kom tidligere i tråden. wallbash.gif
Njål
Upcoming 15th Anniversary Limited Edition av Reservoir Dogs:

Reservoir Dogs: 15th Anniversary Edition

Lionsgate Home Entertainment has sent us full details for their upcoming Reservoir Dogs: 15th Anniversary Edition. Due on October 24th, the two-disc set will include a newly remastered anamorphic widescreen transfer (thank goodness, 'cause the last one sucked), Dolby Digital 5.1 EX and DTS-ES 6.1 tracks.

Bonus materials will include select scene audio commentary, deleted scenes, a "Pulp Factoids Viewer" featuring insider info about the film and sources of inspiration, a "Playing It Fast and Loose" documentary studying the impact and ripple effect of the film, "Profiling the Reservoir Dogs" (a perspective of the criminal minds of the film's characters) and "Tipping Guide" (proper tipping etiquette Reservoir Dogs style) featurettes, K Billy's Sounds of the 70s and vintage interviews with Quentin Tarantino and others. The packaging comes in a limited edition matchbook case with a photo gallery, along with an outer metal case in the shape of a gasoline can. Retail is $19.98.

[attachmentid=90333]
Fra DavisDVD.

Tror kanskje den blir min. hmm.gif
Manx
Hadde planer om å hoppe over denne her siden jeg har to stykker alt, men den der skal inn i sammlingen thumbup.gif
datating
QUOTE(Njål @ 30/07-2006 : 15:07)
Upcoming 15th Anniversary Limited Edition av Reservoir Dogs:

Reservoir Dogs: 15th Anniversary Edition

Lionsgate Home Entertainment has sent us full details for their upcoming Reservoir Dogs: 15th Anniversary Edition. Due on October 24th, the two-disc set will include a newly remastered anamorphic widescreen transfer (thank goodness, 'cause the last one sucked), Dolby Digital 5.1 EX and DTS-ES 6.1 tracks.

Bonus materials will include select scene audio commentary, deleted scenes, a "Pulp Factoids Viewer" featuring insider info about the film and sources of inspiration, a "Playing It Fast and Loose" documentary studying the impact and ripple effect of the film, "Profiling the Reservoir Dogs" (a perspective of the criminal minds of the film's characters) and "Tipping Guide" (proper tipping etiquette Reservoir Dogs style) featurettes, K Billy's Sounds of the 70s and vintage interviews with Quentin Tarantino and others. The packaging comes in a limited edition matchbook case with a photo gallery, along with an outer metal case in the shape of a gasoline can. Retail is $19.98.

[attachmentid=90333]
Fra DavisDVD.

Tror kanskje den blir min.  hmm.gif
[right][snapback]6583627[/snapback][/right]

Når og hvor får man kjøpt den? dribble.gif
Njål
QUOTE(datating @ 30/07-2006 : 15:17)
Når og hvor får man kjøpt den?  dribble.gif
[right][snapback]6583673[/snapback][/right]

Når: Står release date i posten min, 24. oktober.
Hvor: Stort sett hvilken som helst etailer/butikk som selger R1US-utgivelser (om det kommer noen tilsvarende ny utgivelse i R2-land vet jeg ikke).
Mala
Den der var faktisk jævlig rå. Eg har ikkje filmen, og har heller ikkje sett den enda. Så sjangsene for at den der blir min er store smile.gif
NorThy
Den der må nok handles når den kommer ja cool.gif
Njål
Ny førsteplass i Limited Editions Njål ser mest fram til, en av mine favoritter innen Science Fiction-sjangeren:

[attachmentid=91520]
[attachmentid=91522]

Detaljer her.
edge
Skal vi se hva jeg har da:

Walk the line 3 disc

Danser med ulver 3 Disc

The Shawshank Redemption

Schindler's List

And growing harhar.gif Har veldig mange "ultimate edition", "directors cut edition" etc, og, men de gidder jeg ikke ta med.

Neste jeg har lyst på blir vel Sean Penn collection
Hr. Jenssen
Vel, nå er det vel faktisk bare Chindler's List som er virkelig LIMITED. Det står på mange filmer at de er "limited", men det betyr bare at de ikke kommer til å bli produsert i all tid (derfor er egentlig ALLE DVD-filmer "limited"). De er egentlig ikke så "limited" som en kanskje liker å tro. Når vi snakker om skikkelig limited, da snakker vi om de som det har blitt produsert noen få hundre/tusen av, og som gjerne er nummererte. Dessuten må de jo se litt spesielle ut da. smile.gif
Njål
QUOTE(Hr. Jenssen @ 05/08-2006 : 22:36)
Vel, nå er det vel faktisk bare Chindler's List som er virkelig LIMITED. Det står på mange filmer at de er "limited", men det betyr bare at de ikke kommer til å bli produsert i all tid (derfor er egentlig ALLE DVD-filmer "limited"). De er egentlig ikke så "limited" som en kanskje liker å tro. Når vi snakker om skikkelig limited, da snakker vi om de som det har blitt produsert noen få hundre/tusen av, og som gjerne er nummererte. Dessuten må de jo se litt spesielle ut da. smile.gif
[right][snapback]6620148[/snapback][/right]

Min Dances with Wolves er i høyeste grad limited:
[attachmentid=91669]
[attachmentid=91670]
[attachmentid=91671]

Flere limiteds:
[attachmentid=91672]
[attachmentid=91673]
[attachmentid=91674]
[attachmentid=91675]

[attachmentid=91676]
[attachmentid=91677]

[attachmentid=91678]

[attachmentid=91681]
[attachmentid=91682]
[attachmentid=91683]

[attachmentid=91685]
[attachmentid=91686]

[attachmentid=91687]
edge
Njål jeg vil ha samlingen din!
Haakon*
Musikklæreren min (en kul lærer for a change tongue.gif) solgte sin Asterix og Obelix i skinn.. Solgte han tegneserier eller filmer? tongue.gif

Har bare noen få som er Limited.. Noen sånne dobbeldiscer, og Simpsons den komplette 6. sesong og komplette 7... I "hodecovre".. Stylish. tongue.gif

Njål: Utrolig fine saker du har smile.gif
Italo
QUOTE(Njål @ 05/08-2006 : 00:30)
Ny førsteplass i Limited Editions Njål ser mest fram til, en av mine favoritter innen Science Fiction-sjangeren:

[attachmentid=91520]
[attachmentid=91522]

Detaljer her.
[right][snapback]6616062[/snapback][/right]

Herrejemini! Den skal kjøpes uansett hva den koster!

Edit: Når jeg rakk og titte på linken ser jeg at den koster 59 $. thumbup.gif
Njål
QUOTE(DoctorMacabre @ 06/08-2006 : 02:14)
Herrejemini! Den skal kjøpes uansett hva den koster!

Edit: Når jeg rakk og titte på linken ser jeg at den koster 59 $. thumbup.gif
[right][snapback]6621245[/snapback][/right]

Ville ikke nølt om den kostet det dobbelte.
Eneste spørsmålet er om den kan/skal kombineres med noe annet som ligger over mva-grensa, for å minske fortollingsgebyr per sett. Eller ta den som en del av en langsiktig Deep Discount-bestilling, for å slippe mva på frakt.
Hewitt
QUOTE(Hr. Jenssen @ 05/08-2006 : 22:36)
[right][snapback]6620148[/snapback][/right]

Nja, The Shawshank Redemption er langt mer "limited" enn Schindler's List i dette tilfellet. Deluxe-utgaven av The Shawshank Redemption har tross alt aldri egentlig blitt utgitt. Den ble produsert og den ble sendt ut til mange butikker, men ble trukket tilbake i siste liten på grunn av noe virrvar rundt rettighetene til boka som medfølger. Men noen butikker rakk å selge noen eksemplarer før den ble trukket tilbake, så denne er faktisk svært, svært sjelden. Hadde den selv inntil jeg sluttet å samle skikkelig på DVD, og det er en svært fin utgave av en fantastisk film, dog selve settet er litt "overvurdert". Er liksom bare filmen, en CD og en bok stappet inn i en tynn boks og det hele virket litt skralt, men still ... fin utgave, fin film og fin bok. Og ikke minst veldig sjelden. Da jeg sluttet å samle for alvor på DVD, fikk jeg vel solgt den for rundt 3 ganger så mye som jeg ga.
Hr. Jenssen
Du snakker vel ikke om den versjonen som han har linket til? Den er ikke akkurat veldig limited. Den selges overalt, i hopetall. Det er derfor den koster en knapp hundrings.

EDIT. Oj, my bad. Jeg trodde at han linket til denne, jeg. Den 2-disceren er sikkert mye mer eksklusiv ja. Poenget mitt er dog at disse (kanskje untatt Shawshank) ikke er SÅ eksklusive og begrenset som f.eks. Njål sin Dances With Wolves-veske. smile.gif
Hewitt
Det er sant nok, "Limited Edition" misbrukes veldig ofte for å lokke folk, ingen tvil om det.
Njål
Fler bilder av den kommende 15th Anniversary Edition av Reservoir Dogs:
[attachmentid=92452]
[attachmentid=92453]

Tror fremdeles den blir min. hmm.gif
Det Dvergiske Kaffebord
QUOTE(Haakon* @ 06/08-2006 : 00:34)
Musikklæreren min (en kul lærer for a change tongue.gif) solgte sin Asterix og Obelix i skinn.. Solgte han tegneserier eller filmer? tongue.gif

Har bare noen få som er Limited.. Noen sånne dobbeldiscer, og Simpsons den komplette 6. sesong og komplette 7... I "hodecovre".. Stylish. tongue.gif

Njål: Utrolig fine saker du har smile.gif
[right][snapback]6620710[/snapback][/right]

Det var nok tegneserien etter hva ryktene sier så skal utgivelsen være i villsvinskinn. En abselutt nydelig utgivelse. Bøker er vakre pyntgjenstander på lik linje med dvder hvis ikke bedre.
Hr. Jenssen
Jeg vet ikke om den er i noe begrenset opplag, men jeg synes den er jævlig fin...

Min Tin-Tin tin-box:

user posted image

Den er faktisk veldig vanskelig å finne utenfor skandinavia (les: Omtrent umulig). Kanskje den kun ble laget som en så fin metallboks for de nordiske landene? hmm.gif

EDIT: Ang. den Reservoir-boksen: Den er fortsatt fin, men jeg synes da virkelig den begynner å se mindre og mindre ut som en bensinkanne, og mer og mer som et smålig utvidet DVD-cover... Ikke metall engang. dontgetit.gif
NorThy
QUOTE(Njål @ 10/08-2006 : 00:33)
Fler bilder av den kommende 15th Anniversary Edition av Reservoir Dogs:
Tror fremdeles den blir min.  hmm.gif
[right][snapback]6644849[/snapback][/right]

Er nok ikke bare du som vil handle den der. thumbup.gif
Manx
Jeg vet at den blir min, den er bestilt fra DDD alt smile.gif

Edit: Måtte bare sjekke prisen.

12$ er jo latterlig billig for å si det pent...
master air
QUOTE(Manx @ 10/08-2006 : 01:53)
Jeg vet at den blir min, den er bestilt fra DDD alt smile.gif

Edit: Måtte bare sjekke prisen.

12$ er jo latterlig billig for å si det pent...
[right][snapback]6645341[/snapback][/right]

Herregud det er billig, nå ender det vel opp med at jeg bestiller den også.
NorThy
Da Reservoir Dogs 15th Anniversary Edition bestilt.
konservativ_woot.gif gleder meg inv_biggrin.gif
Bilet
Bestilt her også. Den er jo tilnærmet gratis, blir jo bare dumt å ikke kjøpe denne!
Fisker
Jeg må skaffe meg den Reservoir Dogs-utgaven. wub.gif
StaBBer
Ny godbit på trappene. Predator Deluxe Head - Limited Edition Box Set, som inneholder alle Predator filmene, inkludert Alien VS Predator.

user posted image

This Limited Edition Monster Collection includes all three smash-hit movies (Predator, Predator 2, Alien Vs Predator) along with spectacular special features. Highlighting this one-of-a-kind set is a collectible Predator Warrior Bust, which has been reproduced in high-grade vinyl and ABS. Designed by Sideshow Collectibles to capture every detail of the Predator’s visage, this bust also includes a special secret compartment that contains all six incredible discs of this powerful, must-own collection. To ensure value and collectibility, a numbered Limited Edition Certificate Of Authenticity is included with each set. Predator - A US SWAT team is sent to the South American jungle to rescue a Government party captured by guerrillas - but also stalking them is a ruthless enemy, picking them off one by one, never seen or heard until the shocking final confrontation. Suspenseful blend of sci-fi and action that is a must for any serious Schwarzenegger collection. Predator 2 - Ten years on, the alien from the jungles appears in L.A. where a titanic battle is raging between Police and Drug-lords. Opposing lawmen seek to protect or destroy the elusive predator, who has a handy habit of wiping out the bad guys by removing their spinal columns. Alien Vs Predator - The site of a ruined temple in Antarctica becomes the location for a battle between two species. A team of scientists on an archaeological dig find themselves caught in the middle of a fight to the death between a group of Predators and Aliens.

For en som har Alien hodet, er dette noe som absolutt skal vurderes. Kan blant annet forhåndsbestilles hos Amazon til ca. £100.
Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den fulle versjonen med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.