Gå til innhold

1. Bedrift - IKT
    2. Brukerbidrag
    3. Butikker og verksteder (data)
    4. Datamaskiner
    5. Hjelp til kjøp og salg av PC
    6. Internett og nettverk
    7. Maskinen fungerer ikke
    8. Maskinvare
    9. Overklokking og entusiastbruk
    10. Programvare
    11. Programmering og webutvikling
    12. Tilbakemelding og artikkeldiskusjon
    1. Fotografering
    2. Bilderedigering og programvare
    3. Visuell kreativitet
    4. Systemkameraer - digitalt
    5. Analoge kameraer
    6. Kompaktkamera - digitalt
    7. Objektiver, filtre, blits og utstyr
    8. Videokamera
    9. Skannere og skanning
    10. Fotoskrivere, utskrifter og papirkopier
    11. Butikker og verksteder (foto)
    12. Lagringsmedier (foto)
    13. Annet om digital foto og video
    14. Diskuter artikler (Akam.no)
    15. Tilbakemeldinger til Akam.no (snarvei)
    16. Tilbakemelding om Foto og video-forumet (snarvei)
    17. Ryktebørsen
    18. Akam.no Bildekritikk
    19. Akam.no Bildekritikk - Tilbakemeldinger
    1. Arrangementer, fest og uteliv
    2. Bedriftene sine tråder
    3. Butikkerfaring
    4. Forbrukerrett
    5. Hjelp til kjøp og salg
    6. Pris- og produktjakt
    7. Økonomi
    8. Tilbakemeldinger til Bruktmarked.no (snarvei)
    9. Diskuter artikler (Tek.no)
    10. Diskuter artikler (Teknofil.no)
    11. Diskuter handlelister (Prisguide.no)
    1. Arrangementer, fest og uteliv (snarvei)
    2. Ferie og reise
    3. Dyrehold
    4. Jakt og fiske
    5. Hobbyer
    6. Hus, hage og oppussing
    7. Mat og drikke
    8. Mote og velvære
    1. Andre jobber
    2. Annen utdanning
    3. Forsvaret
    4. IT-jobb
    5. IT-utdanning
    6. Media (snarvei)
    7. Skole og leksehjelp
    8. Stillingsannonser
    1. Film
    2. TV-serier og -programmer
    3. Musikk
    4. Litteratur
    5. Tegneserier
    6. Anime og manga
    7. Språk
    8. Egenprodusert kultur
    9. Humor (snarvei)
    10. Annen kultur
    1. Lyd
    2. Bilde
    3. Hjemmekino
    4. Kabler
    5. Butikker og verksteder (snarvei)
    6. Prosjekter og arbeidslogger for lyd og bilde
    7. Annet (Lyd og bilde)
    8. Diskuter artikler (audiovisuelt.no)
    1. Standardtelefoner og generell mobildiskusjon
    2. Smarttelefoner
    3. Mobiloperatører og tjenester
    4. Hjelp til valg av telefon, nettbrett, operatør eller leverandør
    5. Hjelp til skadet telefon eller nettbrett
    6. Nettbrett
    7. GPS, treningsklokker og andre håndholdte enheter
    8. Apper til mobil og nettbrett
    9. Mobilspill (snarvei)
    10. Forbrukerrett (snarvei)
    11. Diskuter artikler (amobil.no)
    12. Tilbakemeldinger til amobil.no (snarvei)
    13. Diskuter artikler (Mobilen.no)
    1. Bil
    2. Båt og maritimt
    3. GPS og satelittsporing (snarvei)
    4. MC og ATV
    5. Motorsport (snarvei)
    6. Trafikk
    7. Tyngre kjøretøy
    8. Worklogs og showcase
    1. Gledesutbrudd
    2. Humor
    3. Lekeplassen
    4. OT-baren
    5. Sosialt
    6. Testposter
    7. Forumarkiv
    1. Familie og barn
    2. Helse
    3. Historie
    4. Juss
    5. Media
    6. Politikk og samfunn
    7. Religion, filosofi og livssyn
    8. Samliv og relasjoner
    9. Seksualitet
    10. Teknologi og vitenskap
    11. Økonomi (snarvei)
    12. Tilbakemeldinger til forumet (snarvei)
    1. PC-spill
    2. Konsoll
    3. Generell spilldiskusjon
    4. Spillforum - For de mest diskuterte
    5. Mobilspill
    6. Sosial spilling
    7. Brukernes bidrag
    8. Butikkdiskusjon
    9. Retro
    10. Modifikasjoner og spillutvikling
    11. Tilbakemelding og artikkeldiskusjon
    1. Ballspill
    2. Ekstremsport
    3. Fotball
    4. Jakt og fiske (snarvei)
    5. Kampsport
    6. Motorsport
    7. Odds og tipping
    8. Sykkel
    9. Trening og kosthold
    10. Utendørsidrett
    11. Vintersport
    12. Annet (Sport)
    1. Nyheter om forumet
    2. Tilbakemeldinger til forumet
    3. Private forumhenvendelser
    4. Bruktmarked.no
    5. Prisguide.no
    6. Tilbakemeldinger til redaksjonen
    7. Tek Ekstra
Foto
- - - - -

Tom Waits, hvilke album er de beste?

163 svar i denne tråden

#1 tom waits for alice

tom waits for alice

Pensjonert Forumbestefar

• Medlemmer
  • 22 883 innlegg
  •   16. juli 2004

Skrevet 12. mai 2005 - 08:03

*
POPULÆR POST!

På oppfordring, her er en liten Tom Waits diskografi ispedd personlige kommentarer. Det følgende er alle plater TW har gitt ut, meg bekjent. Jeg har ikke kommentert samleplatene (har heller ikke de fleste av dem), TWs karriere og låtmateriale er i alle fall for omfangsrikt og dekker for mange epoker og stilskifter til å kunne representeres fornuftig på ei skive eller to. Det er et par plater jeg ikke har og ikke husker godt nok til å kommentere.

Edit: Skal fylle ut med mer info etterhvert, kanskje kommer det tracklister og så videre. (Ikke bare kanskje, de er kommet alt. :cool: )

Som sagt, dette er mine personlige kommentarer og er ikke representaive for andres smak.

Postet bilde

1973: Closing time.
Dette var Tom Waits første plate. Du vil bli forbauset over stemmen her. Dette er pre ”Whisky Voice Waits”. Åpner med et par rene country-pop spor, aller first ”Ol’55” som de fleste kjenner fra Eagles versjon. Etter disse to kommer Virginia Avenue og hinter mot TW to come. Så følger mer country, blues og jazz om hverandre, til og med ”Stray cats style” rockabilly på ”Ice Cream Man”. Det er sterke låter på denne plata, men nyere TW fans flest vil nok bli overrasket og muligens skuffet, i hvert fall hvis de er opptatt av musikalske båser. Selv skulle jeg gjerne hørt mer av dette fra Waits. Klarer du å se utover ”båsene” er denne å anbefale.

Sporliste og medvirkende:
Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

Postet bilde

1974: The Heart of Saturday Night.
Stemmen er fortsatt ikke i røykleiet. Musikken har endret seg litt i pop/blues retning, med innslag av jazz. Med strykere på minner enkelte spor om klassisk Randy Newman. Inneholder flere gode låter, inklusive de vakre klassikerne ”Shiver me timbers” (Som Bette Middler scoret med) og The heart of Saturday night”. Med unntak av disse er countrypreget nesten borte. ”Diamonds on my windshield” og sluttsporet ”The ghosts of Saturday night” med sin talkin’ jazz hinter om neste plata.

Postet bilde

1975: Nighthawks at the diner.
Røkfylt jazz spile in ”live” over to kvelder i 1975. Dette er hardcore vintage Waits, rusten snakkesang over jazz-komp. Typisk for den Tom Waits mange bare orker i små doser (og noen ikke i det hele tatt.) Dette er musikken som ga TW beatnik-status, eller som Rolling Stone skrev: ”his best work is a cross between one of Jack Kerouacs amphetamine verbal rambles and a psychotic short-order chefs midnight diatribe.” Sangene er knyttet sammen med ad lib mellomspill (kalt Intros). Inneholder et par knall-spor, inklusive klassikeren Eggs and Sausage (In a Cadillac with Susan Michelson.). Jeg synes denne platen er viktig for å forstå fenomenet Tom Waits, men den er ikke blandt de jeg spiller hyppigst.

Postet bilde

1976: Small Change
En ”must have”, bare for åpningssporet "Tom Traubert’s Blues" alene. Andre godbiter er balladen ”I wish I was in New Orleans” og den absurde teksten i ”The piano has been drinkling (not me)”. Tittelsporet er også klassisk TW-lyrikk. Ellers ikke hans sterkeste, IMHO. Country-preget fra den første plata er helt borte her.

Postet bilde

1977: Foreign affaiars.
Igjen er mangesidig plate, talkin’ jazz, lounge jazz og ballader. Sterkere enn forgjengeren synes jeg. Inneholder klassikeren Burma Shave, 6 minutter og 30 sekunder med TW poesi og lyrisk piano.

Postet bilde

1978: Blue Valentine
Knallalbum. Åpner med tidenes versjon av klassikeren “Somewhere” (fra West Side Story). Den hypnotiske ”Red shoes by the drugstore” følger, og den ultimate TW ballade om folk på samfunnets skyggeside: ”Christmas card from a Hooker in Minneapolis”. Her er knapt et dødpunkt. Min favoritt siden debutalbumet.

En plate om året, med egne sanger, det er ganske utrolig. Etter dette gikk det litt roligere, et par år før neste album kom ut. Mye på grunn av frustrasjon over manglende kommersiell suksess med Blue Valentine. Han giftet seg også i 1980, og det ga ham guts til å få orden på tilværelsen og se fremover. Så han skifter mannskap og produsent.

Postet bilde

1980: Heartattack And Vine
En fornyet Tom Waits. Til gjengjeld er ny klassiker. Lydbildet er oppdatert på denne, med gitarer og B3. Sjekk åpningssporet med sin fuzz-gitar. Men selvsagt var det plass til TWs piano på et spor, og hans unike stemme er intakt. Her finner du en av mine absoluttet TW favoritter: ”Jersey Girl” (som Springsteen gjorde en live cover av. Prøv å få Henning Kvitnes til å gjøre den en gang om du hører ham ute et sted, det er ikke verst det heller...) Hør også på ”On the Nickel” og ”Ruby’s arms” hvis du er melankolsk av natur. Vakkert!

1981: Bounced Checks
Samlealbum

Postet bilde

1982: One From The Heart (med Crystal Gayle)
Filmmusikk til Coppolas film. Tom Waits jobbet i 18 måneder med denne, og fikk en fortjent Oskar-nominasjon for beste filmmusikk (men vant ikke). En undervurdert plate, men neppe den først jeg ville kjøpt om hensikten var å lære TW å kjenne.

Postet bilde

1983: Swordfishtrombones
Dette er den første ”moderne” Waits-skiva. ”Skolekorps”-brass, sekkepiper og pumpeorgel lager et lydbilde ulikt noe TW eller de fleste andre har gjort før. Men et par klassiske piano og ståbass ballader er det blitt plass til: ”Johnsburg, Illinois”, tilegnet kona Kathleen, og instrumentalen ”Rainbirds”. Hør den utrolig vakre og melankolske ”Town with no cheer”. Gåsehudmateriale! ”Frank’s wild years” er ren B3-snadder med en artig tekst. Inneholder også en av TWs få ”hits”: ”In the neighbourhood”, en klar favoritt. Ialt 15 spor, nesten alle er bra.

1984: Anthology Of Tom Waits
Samlealbum

Postet bilde

1985: Rain Dogs
Mer av den nye TW. Waits er generøs for tiden. 15 låter på forrige plata, 19 på denne. Mye spennende her, skjønt i mine ører mangler den høydepunktene fra Swordfishtrombones. Et par av låtene høres ut som outtakes fra forgjengeren. Men her er nok å glede seg over. Morsomt gjenhør med country-rockeren i balladen ”Blind Love”. ”Time” er vakker, ”9th & Hennepin” er beatnik-Waits, ”Walking Spanish” tøff blues. Swordfishtrombones er kanskje letter tilgjengelig for en TW-newbie, Rain Dogs krever litt mer, men kommer seg ved flere gjennomlyttinger.

1986: Asylum Years
Samlealbum

http://upload.wikime...humb/c/c0/Frank

1987: Frank's Wild Years
Vet ikke hvor jeg har gjemt denne hen, så den får vente til jeg finner den. Basert på teaterstykket av samme navn, som TW skrev musikken til og spilte hovedrollen i. Kona Kathleen skrev mesteparten av teksten til stykket. Hun har også vært med på å skrive mange av TWs senere låter. (Hun er kreditert på alle, så det er vanskelig å si hvilke.)

1988: Big Time
Live samlealbum. Dette har jeg ikke.

Postet bilde

1992: Night On Earth
Denne har jeg ikke. Filmmusikk til Jim Jarmusch-filmen med Winona Ryder, Gena Rowlands og Roberto Benigni. Merk, TW skrev musikk til langt flere filmer enn de som er listet her, jeg har bare tatt med de som er utgitt i eget navn.

Postet bilde

1992: Bone Machine
Nok et bra album (OK, alle TWs plater er bra.). Ikke noe lett intro fra TW her. Starter en oktav høyere enn vanlig på ”Dirt in the ground”. Denne platen kultiverer på en måte stemningene og endog tonegangene fra de foregående to. Her er mye fint, men jeg savner litt kreativitet, det er mye det samme som før en gang til. Men det er spor som havner på playlisten på iPoden: “That feel”, ”Jesus gonna be here”, ”All stripped down”, ”Who are you”, ”A little rain”. ”Goin out west” er tøff, “Whistle down the wind” er vakker.

Postet bilde

1993: The Black Rider
Denne ble skrevet til Robert Wilsons teaterstykke. (Som ingen ringere enn William Burroughs skrev teksten til). Cabaret-stil på tittelsporet, komplett med ”tysk” uttale. ”November” er vakker, ”Just the right bullet” har Morricone-tema i mellomspillene. Tøft! ”The briar and the rose” er TW på sitt vakreste. ”Russian dance” er akkurat det, med et lydbilde som høres ut som en gammel 78-plate (eller en 33 med støv på stiften, for dere som er gamle nok til å huske den slags.) ”Lucky day” er smågenial. ”The last rose of summer” er melankolsk vakker og burde avsluttet plata istedet for den unødvendige instrumentalen Carnival. Denne plata har seilt opp til å bli en personlig favoritt.

1998: Beautiful Maladies
Samlealbum

Postet bilde

1999: Mule Variations
“Big in Japan”. Yeah! En mer rocka Waits står fram igjen her. Hvor mye jeg enn likte Black Rider var det godt å høre at han ikke hadde fastnet i det sporet. ”Get behind the mule” og ”Cold water” er tøffe. Her er det uvanlig mye vakkert fra TW: “Hold on”, ”House where nobody lives”, ”Picture in a frame”, ”Georgia Lee” og “Take it with me” er stemningsfavoritter. En gospelpreget “Come on up to the house” med en mektig TW-røst er en praktfull avslutning på en stor plate.

Postet bilde

2002: Alice
Dette er musikken fra et annet teaterstykke som Robert Wilson laget rett etter Black Rider. Det ble ikke gitt ut den gangen (bortsett fra på bootleg av opptakene fra teateroppsetningen.) Disse låtene ble altså skrevet 10 år før de ble utgitt. Hva kan jeg si? Hvis jeg bare fikk ta med meg en TW plate så hadde jeg valgt denne. Jeg vil ikke egentlig framheve noen låter her, alt er bra. Kjøp den!

Postet bilde

2002: Blood Money
Denne og Alice ble opprinnelig utgitt som en pakke. Idag selges de hver for seg. Jeg må innrømme at jeg ble så fascinert av Alice at denne ikke fikk den oppmerksomhet den fortjente. Men den holder i massevis, her flere gode spor. ”Misery is the river of the world” starter ballet. En god låt, men du har liksom hørt den før fra TW. ”Coney Island Baby” (ikke Lou Reed låta) og ”All the world is green” er gode låter med litt av samme problemet. ”Starving in the belly of a whale” er sterk, ”Lullaby” og ”Woe” er vakre. ”Knife chase” er en råtøff instrumental.

Postet bilde

2004: Real Gone
”Hoist that rag” er noe av det tøffeste TW har laget i mine ører. Ellers er denne preget av svarte stemninger. Jeg orker den bare i mindre doser. Man får liksom ikke noen sjanse til ro i sjelen før neste siste sporet, ”Day after tomorrow”. Kanskje om noen år ”finner” jeg ut av denne. I mellomtiden får dere høre på den selv og gjøre opp deres egen mening. Det gjelder selvsagt alle de andre også...

Postet bilde

2006: Orphans. Brawlers, Bawlers & Bastards
Denne er nettopp sluppet, og er verd hver eneste 6'er den blir tildelt. Skal komme tilbake med mer om de enkelte låtene når den har fått gått noen runder i spilleren her. Førsteutgaven er en limited edition i hardcover bokform, med 94 sider med tekster og bilder, og selvsagt de tre CD'ene.

"My wife says I have two kinds of songs: grand weepers and grim reapers'' Tom Waits.

Enjoy!

Geir :)

Edit: Denne er flyttet fra en post lenger nede i tråden.

Dette innlegget har blitt redigert av tom waits for alice: 14. februar 2009 - 21:46

• 12

Forumets øverste propagandasjef for kommunistisk, venstreliberal, antihvitt selvhat

(takk til Robert for den hederstittelen)

Jeg er for et fargerikt felleskap, et fritt marked, sosial liberalisme og humanetikk
Jeg er mot nasjonalisme, nymoralisme og skråsikkerhet

#2 tom waits for alice

tom waits for alice

Pensjonert Forumbestefar

• Medlemmer
  • 22 883 innlegg
  •   16. juli 2004

Skrevet 12. mai 2005 - 08:17

2009: Glitter And Doom Live
Rykende fersk. Live fra USA og Europa-turneene. Kommer tilbake med mer når jeg har fått hørt den noen ganger.

• 0

Forumets øverste propagandasjef for kommunistisk, venstreliberal, antihvitt selvhat

Jeg er for et fargerikt felleskap, et fritt marked, sosial liberalisme og humanetikk

#3 audhage

audhage

Bruker

• Medlemmer
  • 1 384 innlegg
  •   27. juli 2004

Skrevet 12. mai 2005 - 18:01

Hei

Jeg har nå endelig tenkt å skaffe meg noen Tom Waits album, så jeg har da et veldig enkelt spørsmål til dere.

Hvilke album vil dere anbefale? Om dere gidder å utdype hvorfor dere valgte akuratt DET albumet osv. hadde jeg satt stor pris på det. Alt i alt har jeg vel tenkt å skafe meg en tre-fire plater :( da lommeboka ikke er så alt for stor.

Takker for all respons. :)

Mvh Audun Hagen
  • 0

#4 Bone

Bone

Bruker

• Medlemmer
  • 7 171 innlegg
  •   28. mai 2003

Skrevet 12. mai 2005 - 18:14

Jeg har følgende album;
-Swordfishtrombones
-The Mule Variation
-Alice
-Blood Money
-Real Gone

Jeg liker dem alle sammen! Liker nok bedre de 4 siste albumene, for Swordfishtrombones blir av og til litt for mye *krash-pling-donk-oink-KABANG* for meg! :) Litt vanskelig å si helt hva jeg liker best.. Men; JEG liker de 4 siste der i hvertfall.. og det er bare det jeg har hørt, så godt som..
  • 0

#5 Acrid

Acrid

Bruker

• EKSTRA
  • Medlemmer
  • 6 094 innlegg
  •   17. april 2004

Skrevet 12. mai 2005 - 18:15

Anbefaler Closing Time, Swordfishtrombones, Rain Dogs, Alice og Real Gone. :)
  • 0
e=Mr T²

#6 audhage

audhage

Bruker

• Medlemmer
  • 1 384 innlegg
  •   27. juli 2004

Skrevet 12. mai 2005 - 18:51

Skal se på det. Det er nå denne såkalte "*krash-pling-donk-oink-KABANG*" jeg synes er råbarsk da. Ellers har jeg også hørt Blood Money, syntes ikke den var SÅ bra. Men takker for svar. (bare fortsett)

Mvh Audun Hagen
  • 0

#7 LuftWaffel

LuftWaffel

Bruker

• Medlemmer
  • 360 innlegg
  •   20. oktober 2002

Skrevet 12. mai 2005 - 18:59

Er du ute etter de sære lydbildene til Waits skal du ha "Rain Dogs" og "Bone Machine." Utrolig bra plater. "The Black Rider" er også veldig bra, men ville ha begynt med de to førstnevnte. "Closing Time" og begge "Early Years" albumene er også veldig bra, men er rolig Tom Waits, med "normal" instrumentering. Her har han normal stemme også forresten.

Dette innlegget har blitt redigert av LuftWaffel: 12. mai 2005 - 19:01

• 0

#8 tigerdip

tigerdip

Bruker

• Medlemmer
  • 2 651 innlegg
  •   23. september 2002

Skrevet 12. mai 2005 - 21:07

Skal se på det. Det er nå denne såkalte "*krash-pling-donk-oink-KABANG*" jeg synes er råbarsk da. Ellers har jeg også hørt Blood Money, syntes ikke den var SÅ bra. Men takker for svar. (bare fortsett)

Mvh Audun Hagen

Kan bare si meg enig i at Bone Machine nok er plata for deg.
  • 0

#9 tom waits for alice

tom waits for alice

Pensjonert Forumbestefar

• Medlemmer
  • 22 883 innlegg
  •   16. juli 2004

Skrevet 19. mai 2005 - 19:16

Flyttet til førsteposten...

Dette innlegget har blitt redigert av tom waits for alice: 23. november 2006 - 09:16

• 0

#10 Tumbleweed

Tumbleweed

Bruker

• Medlemmer
  • 2 439 innlegg
  •   15. desember 2004

Skrevet 19. mai 2005 - 19:35

TWFA: Strålende!

Har det meste av mannen, og deler mye av din oppfatning.
Ser frem til fortsettelsen!

.....those were the days of roses.......

T'Weed
  • 0

#11 Onkel Kompost

Onkel Kompost

Bruker

• Medlemmer
  • 3 302 innlegg
  •   5. juli 2003

Skrevet 19. mai 2005 - 19:57

Egentlig så virker det som det folk flest anbefaler av Tom Waits er

"Heartattack and vine" - beste før han gikk kræsjklingklongpang

og

"Bone Machine" - Beste han har gjort med kræsjklingklongpang

Den sistnevnte vokser på deg, første gang jeg hørte den var jeg nesten skuffet (var faktisk første albumet jeg kjøpte med Waits)

Men, en som bør nevnes er "One from the heart"

Den er på min liste over musikk som nytes best en het sommerkveld, der en sitter med en øl i hånden og helsetrøyen på. Fabelaktig flott plate. Om man liker den melodiøse Waits
  • 0

#12 audhage

audhage

Bruker

• Medlemmer
  • 1 384 innlegg
  •   27. juli 2004

Skrevet 19. mai 2005 - 20:08

Geir, du er en knupp :love:
  • 0

#13 tom waits for alice

tom waits for alice

Pensjonert Forumbestefar

• Medlemmer
  • 22 883 innlegg
  •   16. juli 2004

Skrevet 19. mai 2005 - 20:37

Bare hyggelig. :)

Så fikk jeg lagt dem inn på min nye iPod mini også.

Jeg opplever at folks forhold til TW er avhengig av når de oppdaget ham og hvilken plate som var den første. Selv har jeg fulgt ham nesten siden starten, det var enten '75 eller '76 når jeg oppdaget ham.

• 0

#14 Tumbleweed

Tumbleweed

Bruker

• Medlemmer
  • 2 439 innlegg
  •   15. desember 2004

Skrevet 22. mai 2005 - 16:09

Bumper denne jeg, så TWFA ikke glemmer å oppdatere tråden...

T'Weed
  • 0

#15 tom waits for alice

tom waits for alice

Pensjonert Forumbestefar

• Medlemmer
  • 22 883 innlegg
  •   16. juli 2004

Skrevet 22. mai 2005 - 18:15

Bumper denne jeg, så TWFA ikke glemmer å oppdatere tråden...

T'Weed

:thumbup:

Har ikke glemt den, men fikk et hasteoppdrag for en kunde, pluss at jeg holder på å legge fliser på badet...

• 0

#16 neitakk

neitakk

Bruker

• Medlemmer
  • 9 349 innlegg
  •   17. januar 2004

Skrevet 22. mai 2005 - 21:14

Min første plate av han var The Black Rider, og makan til stemning har jeg aldri siden funnet. Alle tomler opp for den skiva der, for det er et genialt mesterverk!
  • 0

#17 audhage

audhage

Bruker

• Medlemmer
  • 1 384 innlegg
  •   27. juli 2004

Skrevet 27. mai 2005 - 15:54

Jeg VET det er uhøflig å mase, men jeg begynner å savne del 2 på TWFA Tom Waits "guide".

Kommer den snart?

Mvh Audun Hagen
  • 0

#18 tom waits for alice

tom waits for alice

Pensjonert Forumbestefar

• Medlemmer
  • 22 883 innlegg
  •   16. juli 2004

Skrevet 27. mai 2005 - 16:41

Går litt sakte desverre, pga "mye jobb" (les mye jobb med det jeg egentlig lever av og mye jobb med å moderere.) Men det kommer. Er kommet til Black Rider i mitt gjenhør.
  • 0

#19 audhage

audhage

Bruker

• Medlemmer
  • 1 384 innlegg
  •   27. juli 2004

Skrevet 28. mai 2005 - 11:32

Knall, gleder meg.

Mvh Audun Hagen
  • 0

#20 audhage

audhage

Bruker

• Medlemmer
  • 1 384 innlegg
  •   27. juli 2004

Skrevet 1. juni 2005 - 20:32

Selv om vi venter i spenning på TWFA kan andre også bidra med deres meninger. :)

Mvh Audun Hagen
  • 0

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere

Til toppen