Gå til innhold

Kulturo: Gudfaren tilbake på kino


Bakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blade Runner dukket ikke opp her i Stavanger (som jeg la merke til), og jeg tipper at Gudfaren gjør ikke det heller....det gjør meg så forbanna.

Her i Bergen mener kinoen at gamle filmer er Cinematekets område, uten å tenke på at det er snakk om nye versjoner, det bør være penger å tjene, og at deres eget utstyr selvsagt er en del heftigere. Tror ikke Blade Runner ble satt opp så mange andre steder enn i Oslo. Jeg ble sur.

 

Siden Gudfaren kanskje har enda litt mer kred enn Blade Runner og det i tillegg kanskje er snakk om litt mer enn enda en cut, kan vi jo håpe ... Faktisk har jeg ikke fått med meg disse filmene enda, fett at mitt første møte med dem kan bli på kino. Det kan se ut som at det dessverre er snakk om film - og ikke digitale - kopier, da blir distribusjonen litt mer tungrodd.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Kulturo ser ut til å jevnt over holde en mye lavere kvalitet enn resten av nettstedene i HW-nettverket, uten at jeg kan si noe om hvorfor.

Tøv og tull, du vil bare ikke si hvorfor mann, og det vet du like så godt som jeg. Har du noe relevant å komme med så kan du heller si det en å bare komme med halvparten av klagen din.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...