Gå til innhold

Kulturo: De smarte morderhaiene er tilbake


Bakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke tenke meg noe verre enn slike filmer. De skaper bare ubegrunnet frykt for dyrene de parodierer og fører til misforståelser som til syvende og sist går ut over dyrene selv. Har lest flere eksempler på at folk dreper hai fordi de har sett på film at de er farlige. Sier ikke at haier ikke kan være farlige, men dette er jo bare sørgelig/latterlig, alt ettersom.

Lenke til kommentar
De skaper bare ubegrunnet frykt for dyrene

 

Om en hvit hai haddet kommet mot meg haddet jeg driti i buksa uansett om du og andre dyre vernere forteller meg at det er sørlandes delfin og bør kiles under haka. De svarte tomme øynene til hvithaien er helt for j... lige, når man da legger på nok tenner til å drive et helt sagbruk blir det ikke bra.

Lenke til kommentar

De aller fleste haiene går etter bevegelse, ikke mennesker. I teorien er de ikke farligere enn å møte en ensom bjørn. Selvsagt kan det være farlig, men i de aller fleste tilfeller vil nok bjørnen gå unna med mindre den har ungene i nærheten eller føler seg truet. Det betyr selvsagt ikke at de er ufarlige, så det beste er nok å holde seg unna. ;)

 

Men så er det nå bare en film. Om folk begynner å drepe haier får de skylde på GTA som alle andre. :p

Lenke til kommentar
Haha, nummer 1 var jo sinnsykt bra.

 

Da jeg var 10.

Slenger meg på den, eller jeg var kanskje 12 jeg da :!:

 

Det er ikke umulig at det blir en brukbar hai-skrekkfilm, og da er det heller ikke umulig at jeg kjøper den. Har det forresten blitt laget noe særlig med skrekkfilmer med hai de siste årene? Filmer med haier kan være ganske skumle/ spennende, men grunnet lite vann på soverommet mitt får jeg, i motsetning til de fleste andre skrekkfilmer, fint sove om natten i ettertid :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...