Gå til innhold

Sniktitt: Heavy Rain (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Om de retter på feilene fra Fahrenheit, kan det jo bli meget bra. Det sagt, Fahrenheit skuffet meg så mye at jeg er skeptisk helt til det motsatte er bevist.

Lenke til kommentar
Om de retter på feilene fra Fahrenheit, kan det jo bli meget bra. Det sagt, Fahrenheit skuffet meg så mye at jeg er skeptisk helt til det motsatte er bevist.

Skuffet deg ikke nok til å kjøpe det om igjen på XBL marketplace :whistle: ?

 

Jeg likte fahrenheit stort sett, den eneste minuset jeg kommer på som jeg virkelig syns teller er at historien ikke blir så bra mot slutten, da han plutselig blir neo, må redde jente, er død osv. Dette er jo ikke akkurat noe man bare kan overse at historien i dette spillet var skuffende, da det kanskje var det viktigste med hele spillet. Spillet var ihvertfall vell verdt de 100kr jeg brukte på det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Hvordan i huleste kan du huske at jeg har sagt/gjort det..? Men det stemmer, jeg har kjøpt Fahrenheit to ganger. Kjøpte spillet på release, fullførte det på rundt 4-5 timer, og solgte det noen dager senere. Etterpå lurte jeg på om spillet var verdt en andre gjennomgang, og når spillet kom på Marketplace slo jeg til. Jeg spilte i rundt 10-15 minutter før jeg gikk lei igjen, nå er spillet til og med slettet fra harddisken.

For å si det slik, QD må levere et kvalitetsprodukt fra start til mål denne gangen om de vil ha mer av mine penger.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Er det fortsatt Angelo Badalamenti som skriver musikken?

I følge Cage skal de jobbe med en annen komponist for Heavy Rain, så svaret er nei. Uansett er musikken vi har hørt så langt finfine saker. .)

Ja, musikken gav meg gåsehud! Akkurat den samme følelsen som jeg får når Badalamentis meandrerende "haunting" (i mangel av et godt norsk ord) stemninger kommer krypende ut av høytalerene i introen til Mulholland Drive.

 

Og for en lekker voiceacting og motion capture da! jeg ble ikke gira på dette spillet før jeg så den The Casting videoen :dribble:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...