Gå til innhold

Nytt råskinn fra LG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LG lacker fortsatt på mange gode "tradisjonelle" funksjoner, slikt stoppeklokke, timer, copy/paste og andre småting. Noe man lett blir irritert over når man instinktivt skal plukke det frem til bruk i en hverdaglig situasjon.

 

Men 8MP uten bevegelig optikk er som bufodill sier, høys usansynlig at det blir bra. Vievty tar skikkelig rævva bilder feks. som min w810i gjorde bedre med 2MP!

 

Hvem bryr seg om mange megapixler hvis ikke man kan få med seg detaljene? Nærbilder, macro..

Lenke til kommentar

Hører hele tiden av venner og bekjente "Jeg vil ikke ha LG. Det er bare noe dritt som er kommet fra Asia..."

 

Vel, LG kommer til å bli blant verdens største mobilprodusenter, så når folk ler av meg med LG, så ler jeg like mye tilbake av de som driter seg ut :)

 

Og jeg skal nok ha ny mobil etter bursdagen min i februar, så da ha jeg sikkert råd da denne er blitt billigere :)

Lenke til kommentar
Hører hele tiden av venner og bekjente "Jeg vil ikke ha LG. Det er bare noe dritt som er kommet fra Asia..."

 

Personer som sier sånt har antagelig ikke fulgt med overhodet. Dessuten blir jo de aller fleste av våre mobiler produsert i ett eller annet asiatisk land. Du finner de samme idiotene når det gjelder biler hvor noen fremdeles hardnakket påstår at franske biler er noe dritt. De har vel ikke fått med seg noe av det som har skjedd de siste 20 årene...... :cool:

Endret av Bibben
Lenke til kommentar

Da ble det ikke KF750 på meg allikevel. Skulle egentlig kjøpt meg denne etter at amobil hadde testet den med det skjedde jo aldri. Nesten så jeg er glad det ikke kom noen test.

 

Dette er min nye mobil. Den har alt jeg savner fra KF750(kanskje UI får en oppgradering også?). Håper denne også har samme ripesikre glass-skjermen som Secret.

 

mmmmh :dribble:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...