Gå til innhold

Test: Cyber Snipa Stinger vs Nzxt Avatar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har spilt mye FPS spill. CS 1.6 CS: Source. Quake 1, 2 og 3. for å nevne noen. Men jeg har ALDRI følt behovet for å ha f.eks 9 programerbare knapper på musen. Er det noen som kan forklare meg hva man skal med det ?

 

 

Den ene musen her støtter såvidt jeg har forstått makroer. 1 knapp for å ta frem og kaste granater, 1 knapp for å ta frem of kaste fra seg et par miner, 1 knapp for å ta frem c4 , kaste fra seg 3 stk og så ta frem detonatoren, osv.

 

I wow eller aoc og lignende er jo mulighetene uendelige. Man kan legge inn et angrep som man normalt ville trykket kanskje 5 forskjellige knapper for å få ferdig, i 1 knapp på musen.

 

Det kommer helt an på spillestil og hva men er vant til. Morro er det lell.

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar

Bra artikkel!

Jeg hadde bestemt meg på Nzxt Avatar, men etter å lest dette lurer jeg på om Cyber sitt passer bedre for meg.

 

Enaste som er dumt er at jeg digger de stilfulle lysene langs sidene på Nzxt iforhold til den overdrevet Pimp lysene til Cyber...

 

Men hvordan er mushjulet på de? Mangen mus har kraftige "stopp punkter" når du roterer, men noen er fritt rullende...om du fatter.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

A4-Tech er billige og greie, har ei kontormus fra dei til den bærbare, storfornøgd!

 

Ellers var dei to musene relativt like ja. Spørst om dei ikkje er blitt "inspirert" av Logitech :hmm:

 

...Men til gaming er Lachesisen min fortsatt regjerande blandt alle eg har prøvd og tidligare brukt.

Lenke til kommentar

Lasermus har gått meg på nervene de gangene jeg har brukt det. Med optisk mus holder det å løfte musen noen millimeter før den ikke registrerer underlaget lenger, noe som er svært praktisk når man spiller. En lasermus føler jeg at jeg må løfte over hodet før den "slipper taket" og jeg kan plassere den tilbake midt på musematten.

 

Sikkert mulig å justere en del av dem, men de jeg har prøvd har vært forferdelig plagsomme.

Lenke til kommentar
Lasermus har gått meg på nervene de gangene jeg har brukt det. Med optisk mus holder det å løfte musen noen millimeter før den ikke registrerer underlaget lenger, noe som er svært praktisk når man spiller. En lasermus føler jeg at jeg må løfte over hodet før den "slipper taket" og jeg kan plassere den tilbake midt på musematten.

 

Sikkert mulig å justere en del av dem, men de jeg har prøvd har vært forferdelig plagsomme.

 

Å? Det har jeg aldri opplevd på min laser mus. Mulig den du har har for sterk laser?

Lenke til kommentar
Lasermus har gått meg på nervene de gangene jeg har brukt det. Med optisk mus holder det å løfte musen noen millimeter før den ikke registrerer underlaget lenger, noe som er svært praktisk når man spiller. En lasermus føler jeg at jeg må løfte over hodet før den "slipper taket" og jeg kan plassere den tilbake midt på musematten.

 

Sikkert mulig å justere en del av dem, men de jeg har prøvd har vært forferdelig plagsomme.

 

Å? Det har jeg aldri opplevd på min laser mus. Mulig den du har har for sterk laser?

 

Prøvd å se hvor langt opp du må løfte den før den ikke registrerer noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...