Gå til innhold

Kulturo: Johnny Depp blir Batmans fiende


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Depp er skikkelig bra, og det er Hoffman også, men for min del er Penguin og The Riddler noen av symbolene på en filmserie som gikk i dass. The Dark Knight er en fantastisk film og jeg skulle ønske det stoppet der. Jeg vet at filmstudioene ikke klarer å motstå $$$ men Nolan burde satt ned foten. Uten ham er Batman død. Igjen.

 

De to siste filmene har vært fantastiske, så jeg ser ikke helt hvorfor det burde stoppe der.

Lenke til kommentar

Den første Batman-filmen til Tim Burton var også bra, men det gikk veldig fort nedover. Jeg vil ikke at det samme skal skje igjen. Ikke med Christopher Nolan. Når filmstudioet vil tyne hver eneste dollar ut av konseptet, da er det stor sannsynlighet for at det blir dårlig. Derfor håper jeg at Nolan trekker seg på topp, så kan de heller ansette Joel Schumacher, Michael Bay eller en annen mentalpasient til å lage oppfølgerene.

Lenke til kommentar
Den første Batman-filmen til Tim Burton var også bra, men det gikk veldig fort nedover. Jeg vil ikke at det samme skal skje igjen. Ikke med Christopher Nolan. Når filmstudioet vil tyne hver eneste dollar ut av konseptet, da er det stor sannsynlighet for at det blir dårlig. Derfor håper jeg at Nolan trekker seg på topp, så kan de heller ansette Joel Schumacher, Michael Bay eller en annen mentalpasient til å lage oppfølgerene.

 

Så vidt jeg vet har det alltid vært planlagt at det skulle bli en trilogi, så skjønner ikke helt hvorfor Nolan skulle ha gitt seg nå og bryte en evt. kontrakt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...