Gå til innhold

Fallout 3 får slippdato (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konge!!

 

Dette har jeg gledet meg til, har forhåndsbestilt og betalt dette til 360 da jeg vet jeg ikke har penger til ny pc :)

 

Dette spillet blir den første i serien jeg spiller, akkurat samme gjelder Oblivion var og den første spillet jeg prøvde fra den serien..

 

Håper jeg ikke blir skuffa, men tviler da det er Bethesda som lager spillet :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Her er det så mye forventninger ute å går, så jeg satser alt på en demoversjon før jeg kjøper. Håper de har vett nok til å slippe noe sånt.

 

Er nok bare å glemme. Bethesda har aldri sluppet en demo etter det jeg vet, og slike store sandkasse spill skal spilles uten begrensninger fra en demo.

 

Personlig er jeg veldig skeptisk til om de klarer å lage Fallout3, eller om det bare blir Oblivion med våpen. Skal selvfølgelig ha spillet, da jeg har alle andre Fallout spill og elsker serien.

Lenke til kommentar
The 1up show hadde en preview der de fikk en gjennomgang av Todd Howard. Det virker lovende, og de hadde også prøvd å rette på det som var så dårlig med Oblivion som dårlige NPC konversasjoner og auto-leveling.

 

Glede seg! :D Elsket Fallout 2 og 1'ern som jeg spillte etter 2'ern. hehe

Bethesda har som regel ikke klart å skuffe meg så langt med spill og tviler på at F3 blir noen skuffelse for meg der heller. Blir å finne i hylla hos meg etterhvert ja, julegave fra meg til meg på forskudd! ;)

Lenke til kommentar

pff stor lansering og hele pakka , er vel pga gears of war 2 + fable 2 kommer ut i den samme tiden , og liker enda ikke bethseda for at de har totalt ødelagt fallout 3 , ja ødelagt i mine øyne, som fan av fallout 1-2 synes jeg at de har forandret alt for mye, og kalle det fallout 3 er bare tull og tøys , kjøpe det når det kommer ut ?

neggu hell , oblivion with guns , enkelt og greit

Endret av Belinik
Lenke til kommentar
pff stor lansering og hele pakka , er vel pga gears of war 2 + fable 2 kommer ut i den samme tiden , og liker enda ikke bethseda for at de har totalt ødelagt fallout 3 , ja ødelagt i mine øyne, som fan av fallout 1-2 synes jeg at de har forandret alt for mye, og kalle det fallout 3 er bare tull og tøys , kjøpe det når det kommer ut ?

neggu hell , oblivion with guns , enkelt og greit

 

Ditto

 

Odin@nma

http://www.nma-fallout.com

Lenke til kommentar
pff stor lansering og hele pakka , er vel pga gears of war 2 + fable 2 kommer ut i den samme tiden , og liker enda ikke bethseda for at de har totalt ødelagt fallout 3 , ja ødelagt i mine øyne, som fan av fallout 1-2 synes jeg at de har forandret alt for mye, og kalle det fallout 3 er bare tull og tøys , kjøpe det når det kommer ut ?

neggu hell , oblivion with guns , enkelt og greit

 

Ditto

 

Odin@nma

http://www.nma-fallout.com

 

Skal du kommentere, kan du ikek komem med poster som består av litt mer enn ett enkelt ord? Det er jo falrig nært spam slik innleggene dine er nå. Jeg er en like stor fan av fallout 1 og 2 som noen, men selv jeg innser at forandring har vært uunngåelig, det er et gammelt spill, er det så forferdelig glat at de prøver seg på litt nytt?

 

AtW

Lenke til kommentar
pff stor lansering og hele pakka , er vel pga gears of war 2 + fable 2 kommer ut i den samme tiden , og liker enda ikke bethseda for at de har totalt ødelagt fallout 3 , ja ødelagt i mine øyne, som fan av fallout 1-2 synes jeg at de har forandret alt for mye, og kalle det fallout 3 er bare tull og tøys , kjøpe det når det kommer ut ?

neggu hell , oblivion with guns , enkelt og greit

 

Ditto

 

Odin@nma

http://www.nma-fallout.com

 

Skal du kommentere, kan du ikek komem med poster som består av litt mer enn ett enkelt ord? Det er jo falrig nært spam slik innleggene dine er nå. Jeg er en like stor fan av fallout 1 og 2 som noen, men selv jeg innser at forandring har vært uunngåelig, det er et gammelt spill, er det så forferdelig glat at de prøver seg på litt nytt?

 

AtW

 

 

Det er selvfølgelig ikke feil at de prøver på noe nytt. Men jeg må vel si at de kunne ha beholdt kjernemekanikken fra forgjengerne.

 

Ville du lagd baldurs Gate om til et FPS eller Crysis til et pek & klikk eventyr ?

 

Jeg skuer med misstro, men det blir nok å plukke det opp før eller siden uansett.

 

lavere forventinger = mindre skuffelse, right ?

Endret av nasum
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...