Gå til innhold

Disse spillerne kan alt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Så amobils offisielle utsagn er at man har for høye krav om man vil ha god lydkvalitet? Kjekt å vite.

 

fraspøk til revolver, er en spiller jeg kunne tenkt meg ja. om den kommer med flashmminne og sdhc utvidelse slik som generasjon 5

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Det står vel ingenting om lydkvaliteten, er den dårlig?

 

Det er første gang jeg ser en spiller som parkerer ipod på lagringsplass. Disse ser veldig spennende ut, men har nok ikke behov for mediaspiller for øyeblikket (kanskje like greit med tanke på hva prisen kan komme opp i?).

Lenke til kommentar

Kvar kan ein få kjøpt desse? Tar vel litt tid før norsk importør får dei inn. I prisguiden er det kun CDON og Pixmania som har Archos. Har kjøpt ein del frå CDON, men veit og at mange har litt problemer med dei. Ein CD eller DVD er greit, men dette er jo litt større saker.

 

Ser nettsidene til Archos driv med salg, men kjem det moms på når ein velger Norway?

Lenke til kommentar

tror nok jeg holder meg til N800-en. tviler på den her kan gjøre tredje part programmer...

 

og hvorfor en egen modell med hsdpa når dem kunne dyttet inn blåtann og fått både hsdpa og støtte for eksterne tastatur på farten?

 

meh, håper bare nokia frisker opp N800 designet med en cortex-a8 cpu snart.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...