Gå til innhold

Ny slakt av Co$' personlighetstest


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Scientologenes test er uetisk og useriøs, mener testekspert: Dagbladet: - Det er den verste testen jeg har sett.

 

Et godt eksempel på hjernevask er han CO$ tufsen fra scientologene som uttaler seg nederst på siden.. Større innsikt og forståelse.. ja jøss. Større innsikt i andre lommebøker er vel det han egentlig mener tenker jeg :mad:

 

Har lest den testen og kan ikke annet enn å ta av meg hatten for de som ikke skjønner at dette er en bløff for å lure deg videre inn i "tøm lommeboka sekten" sitt nettverk.... men jeg leste kanskje med gale forutsetninger, for jeg hadde allerede mine "Co$-avslørings-briller" på meg når jeg leste dette og fant ikke noe JEG ville kontaktet Co$ om ihvertfall... Så mye penger har jeg ikke å bruke på en sekt som bygger hele sin agenda på skjulte "levels" bassert på et science fiction eventyr... :)

Lenke til kommentar
Scientologenes test er uetisk og useriøs, mener testekspert: Dagbladet: - Det er den verste testen jeg har sett.

 

Et godt eksempel på hjernevask er han CO$ tufsen fra scientologene som uttaler seg nederst på siden.. Større innsikt og forståelse.. ja jøss. Større innsikt i andre lommebøker er vel det han egentlig mener tenker jeg :mad:

 

Har lest den testen og kan ikke annet enn å ta av meg hatten for de som ikke skjønner at dette er en bløff for å lure deg videre inn i "tøm lommeboka sekten" sitt nettverk.... men jeg leste kanskje med gale forutsetninger, for jeg hadde allerede mine "Co$-avslørings-briller" på meg når jeg leste dette og fant ikke noe JEG ville kontaktet Co$ om ihvertfall... Så mye penger har jeg ikke å bruke på en sekt som bygger hele sin agenda på skjulte "levels" bassert på et science fiction eventyr... :)

 

Det var egentlig meningen å poste dette under: Anonymous vs. Scientologiselskapet Høst 2008. OBS: Konsert i Oslo i August hehe.

 

Mathias Fosse, ja. Vi fikk ham etter oss her i Haugesund: Vestlandet Anonymous: Jive Aces under Sildajazz, 06.-09. aug. Ganske interessant affære. Han forsøkte også å politianmelde oss for å ha hatt en flygebladutdeling (anti-Co$-flygeblader).

Lenke til kommentar
Scientologenes test er uetisk og useriøs, mener testekspert: Dagbladet: - Det er den verste testen jeg har sett.

 

Et godt eksempel på hjernevask er han CO$ tufsen fra scientologene som uttaler seg nederst på siden.. Større innsikt og forståelse.. ja jøss. Større innsikt i andre lommebøker er vel det han egentlig mener tenker jeg :mad:

 

Har lest den testen og kan ikke annet enn å ta av meg hatten for de som ikke skjønner at dette er en bløff for å lure deg videre inn i "tøm lommeboka sekten" sitt nettverk.... men jeg leste kanskje med gale forutsetninger, for jeg hadde allerede mine "Co$-avslørings-briller" på meg når jeg leste dette og fant ikke noe JEG ville kontaktet Co$ om ihvertfall... Så mye penger har jeg ikke å bruke på en sekt som bygger hele sin agenda på skjulte "levels" bassert på et science fiction eventyr... :)

 

Det var egentlig meningen å poste dette under: Anonymous vs. Scientologiselskapet Høst 2008. OBS: Konsert i Oslo i August hehe.

 

Mathias Fosse, ja. Vi fikk ham etter oss her i Haugesund: Vestlandet Anonymous: Jive Aces under Sildajazz, 06.-09. aug. Ganske interessant affære. Han forsøkte også å politianmelde oss for å ha hatt en flygebladutdeling (anti-Co$-flygeblader).

 

Skulle vel begynne å bli vant med den slags fra den kanten nå vel... Alle vet at co$ er en slu og godt informert sekt som går over lik for å sikre seg andre folks penger og for å kneble de som sier dem i mot....

 

Det er deres rette ansikt vi ser når de gjør slikt, synd at ikke de som er rotet seg inn i den sekten ikke evner å se dette selv.... :no:

Lenke til kommentar
Skulle vel begynne å bli vant med den slags fra den kanten nå vel... Alle vet at co$ er en slu og godt informert sekt som går over lik for å sikre seg andre folks penger og for å kneble de som sier dem i mot....

 

Det er deres rette ansikt vi ser når de gjør slikt, synd at ikke de som er rotet seg inn i den sekten ikke evner å se dette selv.... :no:

 

Fosse og en av hans lakeier dukket til og med opp utenfor arbeidsplassen til en kar som tilfeldigvis ble sett sammen med oss (hans ugjerning var å kjenne oss, tydeligvis). Der stod de med telelinse, jadda... ikke creepy i det hele tatt.

 

Her forsøker han å få politiet til å ta affære:

 

fosseandthapolicemv0.jpg

Lenke til kommentar
Ser at den "dusten" også nevner at testen benyttes i vanlig næringsliv, og at eksperten driver i samme business.

 

:)

Ja, man mister litt troverdighet av å drive en konkurrerende virksomhet. Men på en annen side. For å finne en ekspert på slike tester så MÅ man inn i den bransjen å leite.

Lenke til kommentar

Scientologi er et utrolig godt eksempel på hvordan religion brukes for å misbruke menneskers tillit. Dette er en sekt som burde vært utryddet.

 

En kan ikke bare lage en personlighetstest på denne måten, det er hårreisende.

De burde sittet i fengsel hele gjengen. Jeg forstår ikke hvorfor de slipper unna så lett når mennesker faktisk har dødd i deres varetekt flere ganger.

 

Dersom en person hadde gjort dette, hadde han fått lang tid i fengsel, men siden det er noe så idiotisk som religion, så slipper de billig unna.

 

Jeg håper på rettferdighet ovenfor denne jenta, familien og alle involverte, men dessverre kan de gjemme seg under et laken av idioti. Sånn vil det være så lenge religioner får et slags "lov til å påføre andre mennesker lidelser" get-out-of-jail-free-card.

Jeg hater CoS og alle medlemmene, dette er en klubb for grådige og kyniske mennesker. ARGH! jeg skulle ønske jeg kunne gjøre noe mer en bare å protestere, for CoS er faktisk en av de få tingene som er galt med verden i dag. Jeg ønsker ingenting godt for CoS eller noen av medlemmene, dette er selvbedrag av verste sort, jeg har ikke ord.

 

Til alle CoS medlemmer som leser dette, vær så snill, tenk deg godt om, flere ganger.

Lenke til kommentar
Scientologi er et utrolig godt eksempel på hvordan religion brukes for å misbruke menneskers tillit. Dette er en sekt som burde vært utryddet.

 

En kan ikke bare lage en personlighetstest på denne måten, det er hårreisende.

De burde sittet i fengsel hele gjengen. Jeg forstår ikke hvorfor de slipper unna så lett når mennesker faktisk har dødd i deres varetekt flere ganger.

 

Dersom en person hadde gjort dette, hadde han fått lang tid i fengsel, men siden det er noe så idiotisk som religion, så slipper de billig unna.

 

Jeg håper på rettferdighet ovenfor denne jenta, familien og alle involverte, men dessverre kan de gjemme seg under et laken av idioti. Sånn vil det være så lenge religioner får et slags "lov til å påføre andre mennesker lidelser" get-out-of-jail-free-card.

 

ALL religion er og blir brukt til å misbruke menneskers tillit... Co$ er ikke alene her. Det som skiller Co$ fra resten er at dette går mer rett på penger, men i bunn og grunn er all religion laget for å samle mest mulig makt og penger og rikdom.

 

Så egentlig skulle vi være fornuftige nok til å kaste religion av oss som en bløff i dag, men noen VIL bløffes og så lenge det finnes noen som syntes det er OK å leve livet på en løgn og en bløff vil vi ha religion, "ekkelt" og greit! :)

 

Kanskje vi om hundre år vil være så og si uten. Jeg håper at vi innen da er opplyste nok til at alle klarer å se at religion er en gedigen svindel og at folk ikke lenger tror på dette. Det er jo helt latterlig å bygge sitt livssyn på gamle skrifter funnet på av en liten ignorant ørkenstamme og det er enda mer latterlig og dumt å bygge sitt livssyn på Co$ sin ideologi, som bygger på en så elendig sci-fi historie som er så dårlig at ikke en gang C-film makerne ville laget film om det engang!!! :)

 

Religion er og blir latterlig overtro og Co$ har bare bevist det de andre religionene har visst i åresvis, det er i religion pengene og makten ligger! Ta en titt på historien og en kan bli helt kvalm av de geisteliges maktbegjær oppover i tidene. De holder ALLTID med den som har makten, alltid! Den eneste grunnen for utbryter grupper å bryte ut er for å skaffe seg sin egen makt.... Kvalmt! Og menigheten står der som en flokk steindumme sauer og er fornøyde med boken om hokus pokus og flotte ritualer og kjekke (pedofile) prester og guds "hellige" soldater som fulle av sprengstoff løper inn blandt uskyldige for å fremme religionen sin.... blæhhhh hvor religion gjør meg kvalm!!!

 

Det er nesten så en har lyst til å danne en ateistisk grunnlagt orden der bekjempelse av religion var høyeste prioritet.... det er bare det at ateister ikke har noen felles mål eller agenda, det eneste vi stort sett har felles er "vissheten" om at det ikke finnes noen gud..... og at ateister er som en flokk med katter, helt umulig å gjete... :)

Så det er vel bedre å la vitenskapen ordne den saken for oss tenker jeg. Det er jo en kjennsgjerning at til mer vitenskapen lyser opp til mindre kroker og kriker har religion og overtro å gjemme seg i, så jeg ser lyst på det jeg :) Og de kristne hjelper jo oss med dette de også, snille som de er, ved å bruke mindre og mindre av uhyrlighetene i bibelen som "livssyn" til de en dag om ikke så lenge har "revet" ut alle sidene de faktisk kan bruke. Det er samfunnet som bestemmer moralen de i dag bruker, de ser det bare ikke selv enda dessverre... tror det er bibelen som enda styrer deres moral...

 

Co$ burde utryddes ja, men det går jammen for de andre "nisseluen godt nedover ørene" religioner også! Dete hører ikke hjemme i et moderne samfunn, DET er ihvertfall sikkert! :)

 

Edit: Leif hadde sneket seg inn i teksten....

Endret av RWS
Lenke til kommentar
men i bunn og grunn er all religion laget for å samle mest mulig makt og penger og rikdom.

 

Dette er bare sprøyt. Religion har oppstått fordi det har vært en naturlig forklaringsmodell i tider hvor man ikke har hatt andre forklaringer. Religion har imidlertid blitt brukt som middel for å skaffe makt, penger og rikdom.

Lenke til kommentar
men i bunn og grunn er all religion laget for å samle mest mulig makt og penger og rikdom.

 

Dette er bare sprøyt. Religion har oppstått fordi det har vært en naturlig forklaringsmodell i tider hvor man ikke har hatt andre forklaringer. Religion har imidlertid blitt brukt som middel for å skaffe makt, penger og rikdom.

Og forskjellen er ... ?

 

:)

 

En skal jo ikke lese så mye kristen historie før det går opp for en at rikdom og makt var en stor konkurent til forklaringen om hvordan verden virker.... :roll:

Endret av RWS
Lenke til kommentar
Og forskjellen er ... ?

 

:)

 

En skal jo ikke lese så mye kristen historie før det går opp for en at rikdom og makt var en stor konkurent til forklaringen om hvordan verden virker.... :roll:

 

Men rikdom og makt var vel ikke akkurat utgangspunktet hvis man skal legge noen tro på det som står i Nye Testamente. Det var vel ikke akkurat lukrativt å være kristen de første årene etter at den påståtte Jesus parkerte tøflene (for andre gang).

 

Den katolske kirken rævkørte jo Europa for å holde på sin makt, men det skjedde lenge etterpå.

Lenke til kommentar
Og forskjellen er ... ?

 

En jaktrifle blir laget for å gå på jakt etter dyr. Den kan også brukes til å drepe mennesker men det er ikke det som er formålet med den.

 

Religion har oppstått for å kunne forklare den verden man så rundt seg for flere tusen år siden. Den kan også brukes for å skaffe seg makt og rikdom men det var ikke det som først og fremst var formålet.

Lenke til kommentar

CoS er en religion som ikke har annen hensikt en makt og økonomi, det finnes mange religioner der det ikke er poenget.

 

Men religion har blitt brukt mye for å oppnå makt (paven, middelalderkonger, Irans regjering)

Religion er butikk som de fleste andre ting.

 

Jeg påstår at dette er drivkraften bak mye organisert religion, jeg misliker sterkt organisert religion.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...