Gå til innhold

Test: Nokia 5320


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overskriftene er håpløse. Amobil begynner å fremstå som en dårlig fjortisblogg (eller som en teit tabloid) med useriøse, misvisende overskrifter. Testen inneholder repeterende innhold, selv på samme side og mangler mer objektive tester av lyd og batteri f.eks.

(http://www.mobile-review.com/review/nokia-5320-en.shtml#5)

 

1,5 cm tykk er klumpte? :shrug:

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Tror nok unge herr Simen har hatt en dårlig dag, eller så har han vært max uheldig med eksemplaret han fikk utdelt.

 

Min 5320 svarer så langt til forventningene, og spesiellt lyden er meget bra. Både med mine Sennheiser HD25 og Beyerdynamic DT150 spiller den faktisk bedre enn min Ipod Classic. Spesiellt bassen er mye bedre på 5320, selv uten noen form for bruk av equaliser. Har forøvrig lest andre plasser at også denne har dedikert audiochip.

 

Som seriøs tester bør du Simen prøve ut dine påstander før det skrives i en test. Jeg har installert Mail For Exchange (versjon 2.05) på min 5320, og det fungerer akkurat like bra som på mine andre s60-telefoner.....

 

Har heller ikke hatt behov for å lade telefonen hver dag, men annenhver dag må nok regnes med.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...