Gå til innhold

The Sims 3 i februar (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Sims kan være greit tidsfordriv ja. Men en hake ved spillet er at man ikke føler at man jobber mot noe bestemt mål. Joa, det er en belønning å endelig nå målet om å få råd til den store tomten, eller å få den første kjæresten. Men utover det blir det litt trassig. Det morsomme (i mitt syn) er å designe hus og inventar. Spesielt etter litt bruk av pengekoden. ^^ Liker å lage store hus med dedikerte rom til musikk, film, kjøkken etc.

Lenke til kommentar

Dette kommer nok lillesøstra min til å like. Synd hun ikke har PC til å kjøre det og jeg kommer i hvert fall ikke til å la henne innstalere det på min PC pga Securom 2 (hvis den ikke er fjernet da). Får bli piratversjon i så fall.

 

Det morsomme (i mitt syn) er å designe hus og inventar. Spesielt etter litt bruk av pengekoden. ^^ Liker å lage store hus med dedikerte rom til musikk, film, kjøkken etc.

Det kjedelige er hvor lite man kan designe huset. Så mye man ikke kan gjøre (f eks lage en glassvegg, glasstak, en skrå vegg, ha en hage i midten av huset osv).

Lenke til kommentar

Føler mye av sjarmen ved The Sims føyk når The Sims2 kom, som jeg syntes av en relativt dårlig etterfølger da den var rimelig ribbet for funksjoner som vi hadde fått i The Sims opp igjennom tiden, akkurat som de la opp et løp hvor de kunne pøse ut EXP Packs for å tjene mest mulig penger..

 

 

Var morsomt i sin tid, men det stopper fort føler jeg.

Har du spilt det en stund en gang, så er det veldig kjedelig å spille igjennom det nok engang, om det så er ny versjon eller ikke. For det er jo egentlig ikke noe mål eller poeng med spillet? Du selv som må velge dine egne mål, om du vil komme inn på privat skole, få dame, vokse opp og få barn osv.. Men i lengden så blir det kjedelig, og det å starte spillet på nytt går jo rett og slett ikke da det er jo nøyaktig det samme spillet, er jo ikke noe annet du kan gjøre i det?

 

 

 

The Sims tok jo en elendig rettning med "Makin Magic" eller hva det nå het som gjorde alt fullstendig unaturlig. Og starte på The Sims2 var nesten kliss likt The Sims, bare med ferre muligheter og bedre grafikk. Så det ble kjedelig før de hadde gått en uke, ettersom det var å gjøre nøyaktig det samme om og om igjen.

 

 

 

 

Tviler sterkt på at The Sims3 blir noe bedre, hva annen en oppgradert grafikk snakker vi om her? Det skjer vell ikke noe revlusjonerende med gameplayet som kan gjøre at de som faktisk føler seg ferdig med spillet for noe nytt og interessant?

 

 

De legger vell nok engang opp til at hovedversjonen skal være temmelig ribbet, slik at mulighetene for utvidelses pakker er stor.

Lenke til kommentar

Sims er gøy i starten når man bygger huset og har lite penger å leve på... men man får alt for fort penger, eller blir gammel alt for fort på sims2... skal ikke mye til for å få den beste jobben, og når man har mye penger og har kjøpt det meste, og fått alle erfaringpoengene i mekanikk og matlaging og slik så har man rett og slett ikke noe mer å drive med... og hvis man ikke bruker aging off koden så er man død rett etterpå...

 

skulle egentlig ønske det kom en slags arkitekts ekspansjons pakke, der man feks kunne lage glasstak, lage egne vinduer og dører og sånt, så hele nabolaget slipper å bli helt likt...

 

en arkitektpakke samt at det hadde blitt mer realistisk og likt virkeligheten, der man må vaske klær og gulv, og ikke bare dassen, kan havne i ulykker og måtte dra på sjukehus, få utdanning istedenfor å bare få en A i karakterboka og så er det erfaringpoengene og antall venner som bestemmer jobben

Endret av vesleengen
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...