Gå til innhold

Gratis synkronisering i ny versjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synctoy har noen stygge bugs som folk bør være obs på (om disse finnes i den nye versionen vet jeg ikke, men de er der fra første til nest siste versjon av dette programmet):

 

* "Glemmer" å synkronisere enkelte filer og mapper tilsynelatende helt tilfeldig

* Klarer ikke å slette mapper, kun filer, slik at backup er full av tomme mapper

 

Et program jeg kan stole mer på i Windows:

http://jfilesync.sourceforge.net/

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Har brukt Synctoy i en del år, og er tildeles enig i kritikken...Det er enkelte ganger den "glemmer/hopper over" å kopiere/synce filer.

64-bit støtte er vel ingen nyhet? Det har fungert hele tiden, kun noen småfiler som måtte endres etter hva jeg kan huske, så fungerte det "like bra" på 64-bit som på 32..

Lenke til kommentar
kan programmet synce til ftp nuh?

 

ellerså har eg testa ut www.goodsync.com i det siste, virker også som eit bra program.

NEI!

Men viss du kjører novell sitt lille program som lager en nettverksdisk fra en FTP side. Så kan den synce slik.

Men ellers kan det jo være greit å titte på cobian backup, der kan du ta backup til ftp =)

Lenke til kommentar

Brukte også synctoy før, helt til jeg fant ut at det hoppet over tilfeldige filer. Helt ubrukelig program, når jeg tar backup, så vil jeg ha backup av alle filene. At synctoy ikke sletter kataloger var også ganske irriterende. Om de har fikset noe av dette nå vet jeg ikke, men tror nok aldri jeg kommer til å stole på det programet igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...