Gå til innhold

Fotoutfordring - Analog uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil sende en takk til Japan Photo som gjør dette mulig. Utrolig flott gjort av dem.

Pakken er bestilt og jeg gleder meg til å ta fatt på oppgaven. Det blir første gang siden 2004 jeg i det hele tatt tar i et analogt kamera. Og på toppen av det hele så vet man at man støtter en god sak ved å bli med.

Lenke til kommentar
hm, ble litt i tvil jeg nå.

Kameraet er til odel og eie? Eller leveres det tilbake når filmen fremkalles?

Så vidt jeg har forstått er kameraet til odel og eie. Tomsi42 har også antydet at det kan bli brukt i senere utfordringer.

 

Fantastisk! Det er virkelig flot af Japan Photo!

 

Jeg har også bestilt pakken. Nu venter jeg bare på en email om, at jeg ikke må være med fordi jeg er dansk... :( Men jeg kunne ikke lade være med at forsøge...

Lenke til kommentar
Jeg har også bestilt pakken. Nu venter jeg bare på en email om, at jeg ikke må være med fordi jeg er dansk... :( Men jeg kunne ikke lade være med at forsøge...
Jeg kan ikke forstå at du ikke skulle få være med - men det kan tenkes at de vil ha noen kroner ekstra for å dekke frakten (med mindre du henter det i butikk :-)
Lenke til kommentar
Kvaliteten på dette kamera må jo være a la de verste holga kameraene?
Jeg vil gjette på at det er like bra, eller litt bedre enn, Canon EOS 3000V og Nikon F55. Med andre ord - ikke noe superkamera, men et helt OK speilrefleks som kan gi gode bilder - spesielt om du setter på litt skikkelig optikk. For alle Sony-brukere med opparbeidet optikksamling må jo dette være en sjelden gave :-)

 

Jeg ringte til JP sandnes for 1 times tid siden. Da sa dama som jobba der at de hadde 1 på lager, men hun skulle ringe meg opp igjen når hun hadde konstantert at dette stemte. Har ikke hørt noe fra henne siden. :S
Jobber ikke sn0dig på JP i de traktene? Han har sikkert rappet den ;-)
Lenke til kommentar

WoooooW !

 

Fra igår kvell til og med nå har vi fått in over 50 ordre alerede!

 

Er Akam et nostalgi forum? :-)

 

Vi prøver å få ut allt idag, men hvis det fortsetter i denne tempo, så må vi sender noen pakke på morgendagen, vi kan jo ikke glemme "vanlig" kundene, riktig? Men vi prøver å få de på plass idag.

 

Takk for kjæmpeidèer for denne utfordering, det blir gøy :-)

 

Stephan

Lenke til kommentar

I følge Japan Photo skulle det være 150 pakker tilgjengelig totalt. Ikke akkurat få, men vi gjør igrunnen regning med at alle går ut.

 

Hva kameraene gjelder, så jobber vi med å finne ut om en annen veldedig organisasjon er interessert i kameraene etter bruk, om noen ønsker å donere dem etter bruk. Om så er kommer mer info senere.

Lenke til kommentar
Fra igår kvell til og med nå har vi fått in over 50 ordre alerede!

 

Er Akam et nostalgi forum? :-)

Det er i hvert fall et aktivt forum, med brukere som ikke er redd for å prøve nye ting. Mange har sikkert som undertegnede fotografert med analog speilrefleks før, men uansett må både L4r5, Tomsi42 og JapanPhoto berømmes for dette tiltaket. Fantastisk godt initiativ, og en svært god måte å bruke kameraer som eller bare ville støvet ned på!
Lenke til kommentar
Jeg har også bestilt pakken. Nu venter jeg bare på en email om, at jeg ikke må være med fordi jeg er dansk... :( Men jeg kunne ikke lade være med at forsøge...
Jeg kan ikke forstå at du ikke skulle få være med - men det kan tenkes at de vil ha noen kroner ekstra for å dekke frakten (med mindre du henter det i butikk :-)

Nei, poenget er som Japan Photo Norge og Japan Photo Sverige er samme bedrift, men Japan Photo Danmark har ingenting å gjøre med oss. De hår kjøpt namsrett for Danmark noen år siden. Vi har ikke tillatelse for a selge noe ting til Danmark og Japan Photo Danmarl har ikke rett å selge noe ting utenfor Danmark.

 

Men siden dette er ikke et "salgsprojekt", tror jeg ikke som JP Danmark har noe imot hvis vi sender dette till deg. Till samme pris enn til andere deltager selvfølgelig.

 

Men pssst! Ikke fortell kollegas fra JP Danmark :-)

 

Stephan

Lenke til kommentar
Jeg har også bestilt pakken. Nu venter jeg bare på en email om, at jeg ikke må være med fordi jeg er dansk... :( Men jeg kunne ikke lade være med at forsøge...
Jeg kan ikke forstå at du ikke skulle få være med - men det kan tenkes at de vil ha noen kroner ekstra for å dekke frakten (med mindre du henter det i butikk :-)

Nei, poenget er som Japan Photo Norge og Japan Photo Sverige er samme bedrift, men Japan Photo Danmark har ingenting å gjøre med oss. De hår kjøpt namsrett for Danmark noen år siden. Vi har ikke tillatelse for a selge noe ting til Danmark og Japan Photo Danmarl har ikke rett å selge noe ting utenfor Danmark.

 

Men siden dette er ikke et "salgsprojekt", tror jeg ikke som JP Danmark har noe imot hvis vi sender dette till deg. Till samme pris enn til andere deltager selvfølgelig.

 

Men pssst! Ikke fortell kollegas fra JP Danmark :-)

 

Stephan

 

Hehehe! Super! :!:

 

Jeg lover ikke at fortælle det til nogen!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...