Gå til innhold

Alan Wake lever fortsatt (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gledet meg til dette spillet helt til Microsoft sikret seg eksklusivitet. Spillet har jo blitt vist i diverse techdemoer og vist virkelig potensiale, men jeg regner med at de enorme fysikkfremvisningene fra spillet utelates siden en PS3-launch er utelukket. Det er klart, Remedy er kvalitetsprodusenter, slik at spillet helt sikkert blir bra, men jeg vil ikke kjøpe ny PC for spillet alene, og vil iallefall ikke ha en 360 i stua, så da får jeg heller vente til det neste store spillet kommer.

 

Duke Nukem Forever kommer til påske neste år og jeg regner med PS3-release der, så jeg klarer å vente.

Lenke til kommentar

Var meget interessert i Along Wait starten, men de utsetter det ikke uten grunn. Når han i tillegg innrømmer at vi ville ha sittet og spilt det nå om alt hadde gått som planlagt lover det ikke bra. Det betyr kort og godt at de ikke klarte det de ville og ble nødt til å ta en og annen nødløsning eller gjøre noe annet i stedet. Det trenger selvsagt ikke bety så mye, men det skal lite til for å trekke ned spillet betraktelig. AI, kontroller, fysikk og alt sånt holder gjennom hele spillet, så vi kan risikere å sitte med en "liten bagatell" som irriterer oss hele veien til vi ikke gidder mer.

 

Men det trenger jo ikke bety noe. Kanskje vi kan få et nytt Silent Hill? Det er jo lov å håpe... :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...