Gå til innhold

Annonserer oppdatert Thinkpad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er diskutert før, men jeg er fortsatt ikke helt på linje med det designet til den prisen : \ Jeg er klar over at det er praktisk etc. Men kanskje litt oppdatering? Ser ut som den gamle svarte VCRen min i svart som begynner å bli noen år nå. Syns det er ganske typisk for alt som skulle være matt og svart på den tiden.

Lenke til kommentar
Dette er diskutert før, men jeg er fortsatt ikke helt på linje med det designet til den prisen : \ Jeg er klar over at det er praktisk etc. Men kanskje litt oppdatering?
Har du brukt en Thinkpad, vil du ikke ha noen "oppgradering"...

 

Men jeg hørte ikke noe til dockingstasjon - uten det er den *fullstendig* utelukket for min del.

Lenke til kommentar
Har denne Dock muligheter? Såvidt det er meg bekjent har X200 Dock slik X61 har. Men X300/ X301 er vel også endel tynnere enn X200.

 

X300/X301 er litt bredere og har full størrelse på keyboard.

Den har dessverre ikke docking eller DVI-utgang. (merkelig beslutning av Lenovo ikke tilby en av delene på en ellers veldig god bærbar.

 

X61/X200 ser ut til å benytte samme docking, men den har heller ikke mulighet for å kjøre DVI ut.

Veldig synd synes jeg, vi ville ellers hatt en haug av de...

 

-oep

Lenke til kommentar
Har denne Dock muligheter? Såvidt det er meg bekjent har X200 Dock slik X61 har. Men X300/ X301 er vel også endel tynnere enn X200.

 

X300/X301 er litt bredere og har full størrelse på keyboard.

Den har dessverre ikke docking eller DVI-utgang. (merkelig beslutning av Lenovo ikke tilby en av delene på en ellers veldig god bærbar.

 

X61/X200 ser ut til å benytte samme docking, men den har heller ikke mulighet for å kjøre DVI ut.

Veldig synd synes jeg, vi ville ellers hatt en haug av de...

 

-oep

 

Veldig synd. Vi har hatt noen X300 til test på jobb en god stund nå, og det er en særdeles fantastisk maskin. Men mangel på dock er en stygg mangel, for en maskin av denne klassen og ikke minst målgruppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...