Gå til innhold

Anmeldelse: Soulcalibur IV (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk spill, dog jeg savner litt campaign modusen fra SC2, samt "icestage" til bruk i vs-kamper. Syntes ikke Tårnet var noe bra erstatter til kartet\campaignen fra 2'ern.

 

Likte anmeldelsen!

 

(Kilik bruker stav og ikke spyd.:-) )

Endret av Sepo
Lenke til kommentar
Fantastisk spill, dog jeg savner litt campaign modusen fra SC2, samt "icestage" til bruk i vs-kamper. Syntes ikke Tårnet var noe bra å erstatter til kartet\campaignen fra 2'ern.

 

Støttes! Skulle vært mye mer omfattende campaign modus med skikkelig story og masse mellomsekvenser.

 

2 andre ting jeg vil også ha:

 

-Survival mode (nå er descend i tårnet så og si dette, men mer tradisjonell survival mode som i SC2)

 

-En jævla "rematch" knapp på online modusen, så man faktisk kan spille en ny match mot samme person som man har nettopp spilt med en gang...

Lenke til kommentar
Gi meg en grunn til at jeg burde lese denne andmeldelsen når spillet har vært ute en god stund og har fått masse andre reviews?

 

Ingen som sier du må lese den?

 

Det var vel mer et retorisk spark i retning gamer.no for å være såpass på etterskudd med en anmeldelse at folk som står på vippen sannsynligvis har bestemt seg for å kjøpe eller ikke allerede, samt at de som har ventet på spillet en stund nok likevel ville vært interessert i å skumme over noen anmeldelser før de løp avgårde for å kjøpe.

Lenke til kommentar
Gi meg en grunn til at jeg burde lese denne andmeldelsen når spillet har vært ute en god stund og har fått masse andre reviews?

 

Ingen som sier du må lese den?

 

Det var vel mer et retorisk spark i retning gamer.no for å være såpass på etterskudd med en anmeldelse at folk som står på vippen sannsynligvis har bestemt seg for å kjøpe eller ikke allerede, samt at de som har ventet på spillet en stund nok likevel ville vært interessert i å skumme over noen anmeldelser før de løp avgårde for å kjøpe.

 

Riktig :) Same goes with Battlefield Bad company - sen andmeldelse. Har hatt gamer.no som startside lenge, men vurderer å skifte til IGN eller no sånn :whistle:

Lenke til kommentar
Gi meg en grunn til at jeg burde lese denne andmeldelsen når spillet har vært ute en god stund og har fått masse andre reviews?

 

Dette er sjølvsagt beklageleg, men det hender vi ikkje får spela frå distributøren før etter lansering, og når ein då i tillegg skal ta seg nok tid til å teste det grundig, blir artikkelen beklageleg nok litt sein.

Lenke til kommentar
Fantastisk spill, dog jeg savner litt campaign modusen fra SC2, samt "icestage" til bruk i vs-kamper. Syntes ikke Tårnet var noe bra å erstatter til kartet\campaignen fra 2'ern.

 

Støttes! Skulle vært mye mer omfattende campaign modus med skikkelig story og masse mellomsekvenser.

 

2 andre ting jeg vil også ha:

 

-Survival mode (nå er descend i tårnet så og si dette, men mer tradisjonell survival mode som i SC2)

 

-En jævla "rematch" knapp på online modusen, så man faktisk kan spille en ny match mot samme person som man har nettopp spilt med en gang...

 

Dobbeltstøttes. 'Tower of Souls' er en stor skuffelse i forhold til 'Weapon Master Mode' fra SC II.

Jeg angrer på at jeg kjøpte dette spillet til fullpris.

Jeg spilte aldri SC3, så Character Creation var helt nytt for meg, og for å være helt ærlig er dette det største søppelet jeg noen gang har sett i et fighting spill. Det er rett og slett helt bortkastet, og en irritasjon når man spiller på nett, fordi alle lager helt tåpelige afro-karakterer.

Online er heller ikke en lagfri opplevelse, da det er stor forsinkelse fra trykk til utførelse. Så man får problemer med å tenke strategisk og utføre de fete triksene.

 

De har også ødelagt yndlingskarakteren min 'Nightmare' helt fullstendig fra SC 2 :(

Lenke til kommentar
Jeg spilte aldri SC3, så Character Creation var helt nytt for meg, og for å være helt ærlig er dette det største søppelet jeg noen gang har sett i et fighting spill. Det er rett og slett helt bortkastet, og en irritasjon når man spiller på nett, fordi alle lager helt tåpelige afro-karakterer.

 

Haha! Helt enig, character creation er egentlig bare søppel. Det er greit å kunne modifisere de ferdige figurene en smule, men det er bare søppel å lage egne figurer fra bunn, Det er uoversiktelig på menyene å velge figur fordi det er Star Wars tull der, samt bonus figurer og egne figurer.

 

Det verste er at Namco selger ekstra jallating til character creation som downloads, og disse downloadsene er ikke store filer med nye ting, det er bare unlock keys som åpner opp jallating som allerede er på dvd'en man har punga ut lusne 500kr for, at MS og Sony i det hele tatt tillater slik er helt borte for meg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Utrolig hvor nådeløse enkelte her var i kritikken, en god story er vel ikke det du finner i denne typen spill uansett? Det er jo ikke et rollespill det er snakk om...

 

Å kalle character creation for søppel synes jeg også blir for drøyt. Den er overflødig, men søppel er den ikke. Hvorfor ikke ha den med? Hva er problemet med det? Menyen blir jo ikke noe mer uoversiktlig pga. dette... Grunngi heller slike sterke meninger med skikkelig argumentasjon, for å kalle noe for elendig uten å kunne si hvorfor er lite objektivt. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...