Gå til innhold

Retrotest: Nokia 8910


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8850 er den beste telefonen gjennom tidene. 8910 er bare en dårlig oppgradering av denne.

 

8850 var sexy, kul, sofistikert osv.

 

Alle siklet etter den når man brukte den. Alle kastet et ekstra blikk. Ekstra kult var det jo å ta telefonen samt å legge på. Bare dra ned dekselet eller klaske det sammen- lynkjapt vel å merke. Trur det er den beste mobiltelefonen til å "hive på røret med" i sinne. Går ikke å gjøre det med å trykke på en knapp liksom.

 

Forresten var det en av de første med blå skjerm, noe som var stilig siden alle andre hadde grønn. Eksisterte noen med rød og gul også, men det var ikke det samme.

 

Test 8850. Jeg savner den.

Lenke til kommentar
Lite å skrive om dagene eller? Ganske unødvendige artikler i tillegg til at det hele tiden brukes forside plass til å linke til prisguiden og forumet.

 

Omg, whine u slut! Retrotestene er jo fantastiske og har vært finfin lesning i hele sommer! ;)

 

Btw, dere har jo bilde av Nokia 8910i (den smålig oppgraderte versjonen med fargeskjerm) i den øverste grafikken. Fy!

 

Ellers veldig fin lesning. Jeg tror denne telefonen hadde fungert veldig bra i dag. Mange ønsker seg enkle telefoner, og da er det fint at noen har godt ivaretatte eksemplarer av gamle perler. :wee:

 

EDIT: Jeg var visst ikke først ute med 8910i-bemerkningen. Æsj, jeg som liker å fremstå som en med peiling på mobiler. ^^

Endret av Yoshi
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...