Gå til innhold

Her er årets kameratelefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samsung G810 stakk av med seieren i prestisjefylt kåring.

 

Les mer

 

Og hvilken Nokia ble årets smart-telefon? Det må jo være en Nokia, ellers har dere bommet totalt i deres bedømming av telefoner her på amobil...

Les artikkelen, det er ikke Amobil som bedømmer telefonene i denne kåringen.

 

HTC Touch Diamond vant Smarttelefonklassen.

Endret av Oppslagsverk
Lenke til kommentar
Les artikkelen, det er ikke Amobil som bedømmer telefonene i denne kåringen.

 

HTC Touch Diamond vant Smarttelefonklassen.

 

Jeg visste da det, men poenget mitt er jo hvorfor i alle dager lager ikke amobil en artikkel om det? Tror du ikke de hadde tatt frem de feteste typene hvis en eller annen Nokia fikk EISA prisen for beste smart telefon?

Lenke til kommentar
Les artikkelen, det er ikke Amobil som bedømmer telefonene i denne kåringen.

 

HTC Touch Diamond vant Smarttelefonklassen.

 

Jeg visste da det, men poenget mitt er jo hvorfor i alle dager lager ikke amobil en artikkel om det? Tror du ikke de hadde tatt frem de feteste typene hvis en eller annen Nokia fikk EISA prisen for beste smart telefon?

Poenget var vel at den var kåret til beste kameratelefon, men likevel ikke ble solgt i Norge hvis jeg forsto rett.

Lenke til kommentar
Poenget var vel at den var kåret til beste kameratelefon, men likevel ikke ble solgt i Norge hvis jeg forsto rett.

 

Tja, poenget er vel at det er årets kameratelefon. Mitt poeng er at amobil forherliger smart-telefoner, men de klarer ikke lage en artikkel på den som ble kåret til årets smart-telefon av EISA. Jeg vedder, det jeg står og går i, på at hadde det stått Nokia på denne, så hadde amobil laget en lang og fyldig artikkel på dette. Jeg har i en annen tråd stilt amobil et spørsmål om de var en av de få utvalgte redaksjonene som var invitert på Nokias pre-lansering av kommende modeller, uten at jeg har fått svar. Jeg tipper Amobil er vel ansett hos Nokia, og mottar sikkert invitasjon både til litt av hvert som Nokia arrangerer. Dette burde få flere til å få øynene opp for favoriseringen som foregår her på Amobil. Min påståtte favorisering er reell, og jeg må si meg meget betenkt over måten amobil later som om problemet ikke eksisterer. Flaut.

Lenke til kommentar
Poenget var vel at den var kåret til beste kameratelefon, men likevel ikke ble solgt i Norge hvis jeg forsto rett.

 

Tja, poenget er vel at det er årets kameratelefon. Mitt poeng er at amobil forherliger smart-telefoner, men de klarer ikke lage en artikkel på den som ble kåret til årets smart-telefon av EISA. Jeg vedder, det jeg står og går i, på at hadde det stått Nokia på denne, så hadde amobil laget en lang og fyldig artikkel på dette. Jeg har i en annen tråd stilt amobil et spørsmål om de var en av de få utvalgte redaksjonene som var invitert på Nokias pre-lansering av kommende modeller, uten at jeg har fått svar. Jeg tipper Amobil er vel ansett hos Nokia, og mottar sikkert invitasjon både til litt av hvert som Nokia arrangerer. Dette burde få flere til å få øynene opp for favoriseringen som foregår her på Amobil. Min påståtte favorisering er reell, og jeg må si meg meget betenkt over måten amobil later som om problemet ikke eksisterer. Flaut.

 

Seriøst mann.. Ta en liten pause.. Du er helt sinnsykt opphengt i dette her.. Og så vidt jeg kan se, så er det bare du som mener Amobil er kjøpt og betalt av Nokia, kanskje det er flere som støtter deg, men de gir ikke mye lyd fra seg.. Og nei, alle er ikke nokia fanboys,og de som har andre meninger tør og åpne munnen uten og være redd for og bli kjeftet ut av nokia fanboys.. Vist Amobil er kjøpt og betalt av Nokia, so what.. det vil overhode ikke hjelpe noe som helst at du er i mange tråder og beskylder dem for det..

Du har holdt på med dette en stund, også som sagt så virker det ikke som du har så mange med deg, og jeg ser heller ikke noen særlig forandring i Amobil sin "struktur"..

Du har flere poenger osv i andre tråder, men det her er det bare synsing fra din side... 0 fakta, ikke noe grunnlag for det du mener i det hele.. Ikke at det er noe galt i det, det er jo dine meninger.. Men på slike "alvorlige påskyldninger" så er litt mer fakta litt mer troverdig værtfall..

 

Så egentlig syntes jeg du burde endre taktikk vist du vil ha forandringer her eller bare drite i det, og ta nokia karakterene med en klype salt..

 

PS:Er ikke Amobil den største mobilsiden i Norge? Jeg tror de er det, så jeg finner det veldig rart vist de ikke blir invitert til lanseringen på mandag.. men kan hende jeg tar feil med at de er størst.. Muligens Dinside..

 

PS2: jeg menter ikke den "so what" kommentaren som at det ikke hadde gjort noe om de var betalt av nokia.. For det er selvsagt noe som jeg syntes ville vært helt vannvittig useriøst av en testside og gjøre.. Men nå er jeg litt mer naiv(?) og tror de er ganske så rettferdige på karakter settingen..

Lenke til kommentar
Poenget var vel at den var kåret til beste kameratelefon, men likevel ikke ble solgt i Norge hvis jeg forsto rett.

 

Tja, poenget er vel at det er årets kameratelefon. Mitt poeng er at amobil forherliger smart-telefoner, men de klarer ikke lage en artikkel på den som ble kåret til årets smart-telefon av EISA. Jeg vedder, det jeg står og går i, på at hadde det stått Nokia på denne, så hadde amobil laget en lang og fyldig artikkel på dette. Jeg har i en annen tråd stilt amobil et spørsmål om de var en av de få utvalgte redaksjonene som var invitert på Nokias pre-lansering av kommende modeller, uten at jeg har fått svar. Jeg tipper Amobil er vel ansett hos Nokia, og mottar sikkert invitasjon både til litt av hvert som Nokia arrangerer. Dette burde få flere til å få øynene opp for favoriseringen som foregår her på Amobil. Min påståtte favorisering er reell, og jeg må si meg meget betenkt over måten amobil later som om problemet ikke eksisterer. Flaut.

Det faktum at Amobil har skrevet såpass mange artikler om, og skrytt opp i skyene HTC Touch Diamond(som vant prisen) burde vel si noe annet, tror du ikke det? Jeg ser på redaksjonen til Amobil som veldig seriøs og avbalansert hvertfall, og det ser ut som om du er omtrent den eneste som har ditt synspunkt på Amobil.

Jeg har i en annen tråd stilt amobil et spørsmål om de var en av de få utvalgte redaksjonene som var invitert på Nokias pre-lansering av kommende modeller, uten at jeg har fått svar.
Lenke til kommentar
Det faktum at Amobil har skrevet såpass mange artikler om, og skrytt opp i skyene HTC Touch Diamond(som vant prisen) burde vel si noe annet, tror du ikke det? J

 

Tror muligens du skulle lese Amobil sin test av HTC Diamond en gang til. Amobil klarte kun å hoste opp en 4-er på terningen. Nei, du ser favoriseringen du og, men å inrømme det, ja det blir vel for vanskelig?

Lenke til kommentar
Det faktum at Amobil har skrevet såpass mange artikler om, og skrytt opp i skyene HTC Touch Diamond(som vant prisen) burde vel si noe annet, tror du ikke det? J

 

Tror muligens du skulle lese Amobil sin test av HTC Diamond en gang til. Amobil klarte kun å hoste opp en 4-er på terningen. Nei, du ser favoriseringen du og, men å inrømme det, ja det blir vel for vanskelig?

Sant nok, jeg leste kun forhåndsomtalene og sniktittene, men jevnt over virker det som om at den telefonen er rimelig mye omtalt i det store og hele. Det jeg ikke ser her, er faktisk favoriseringen mot Nokia. Amobil har da vært på besøk på Samsungs fabrikk og, har de ikke? Og har de ikke skrytt opp i skyene mange SE-telefoner før?

 

Edit: Favorisering? http://www.amobil.no/artikler/-_nokia-mobi...ms/54801?pid=21

Om redaksjonen har vært sponset av Nokia ville de nok ikke fått lov til å legge ut en artikkel som det.

Endret av Oppslagsverk
Lenke til kommentar
Edit: Favorisering? http://www.amobil.no/artikler/-_nokia-mobi...ms/54801?pid=21

Om redaksjonen har vært sponset av Nokia ville de nok ikke fått lov til å legge ut en artikkel som det.

 

Sponset eller ei, så har de iallefall en overdreven tiltrekning mot Nokias smarttelefoner. At Nokia også får slakt, er vel bare unntaket som bekrefter regelen. Jeg har hatt misstanke om favoriseringen i lengre tid, men da de presterte å gi E90 en 6-er i terningkast, for deretter å nærmest slakte TyTn2 pga de samme mangler/feil som e90 hadde, ja da ble all min tvil visket bort. Amobil favoriserer Nokia.

Lenke til kommentar
Det faktum at Amobil har skrevet såpass mange artikler om, og skrytt opp i skyene HTC Touch Diamond(som vant prisen) burde vel si noe annet, tror du ikke det? J

 

Tror muligens du skulle lese Amobil sin test av HTC Diamond en gang til. Amobil klarte kun å hoste opp en 4-er på terningen. Nei, du ser favoriseringen du og, men å inrømme det, ja det blir vel for vanskelig?

Den er treg, og henger seg opp til tider

1-3 sekunder mellom hver meny kombinert med alt for mange tastetrykk for å stille inn visse ting gjør at ting fort kan ta en stund.

Kameraet mangler blitz/lys

Batteriet tappes latterlig fort om man gjør flere ting på en gang.

Tastaturløsningen er tungrodd, og man må trykke 5-6 ganger for å få æøå.

Tastaturløsningen dekker for mye av skjermen.

Litt for mange knappetrykk for å komme til og stille inn vsse funksjoner.

 

Og du syns den skal ha 6'er?

Lenke til kommentar

Som verdens største smarttelefon produsent er det vel ikke så rart at Nokia's smarttelefoner muligens får flere artikler enn andre, når det kommer til terningkastene har jeg ikke fulgt med så nøye da detter ikke er avgjørende for mitt inntrykk av telefonen. Men syntes ikke Nokia får noe mer skryt/kritikk enn andre telefoner.

Lenke til kommentar
Det faktum at Amobil har skrevet såpass mange artikler om, og skrytt opp i skyene HTC Touch Diamond(som vant prisen) burde vel si noe annet, tror du ikke det? J

 

Tror muligens du skulle lese Amobil sin test av HTC Diamond en gang til. Amobil klarte kun å hoste opp en 4-er på terningen. Nei, du ser favoriseringen du og, men å inrømme det, ja det blir vel for vanskelig?

Den er treg, og henger seg opp til tider

1-3 sekunder mellom hver meny kombinert med alt for mange tastetrykk for å stille inn visse ting gjør at ting fort kan ta en stund.

Kameraet mangler blitz/lys

Batteriet tappes latterlig fort om man gjør flere ting på en gang.

Tastaturløsningen er tungrodd, og man må trykke 5-6 ganger for å få æøå.

Tastaturløsningen dekker for mye av skjermen.

Litt for mange knappetrykk for å komme til og stille inn vsse funksjoner.

 

Og du syns den skal ha 6'er?

 

Tja, både jeg og hele EISA er uenige med deg og Amobil. ;)

Lenke til kommentar
Som verdens største smarttelefon produsent er det vel ikke så rart at Nokia's smarttelefoner muligens får flere artikler enn andre, når det kommer til terningkastene har jeg ikke fulgt med så nøye da detter ikke er avgjørende for mitt inntrykk av telefonen. Men syntes ikke Nokia får noe mer skryt/kritikk enn andre telefoner.

 

Ambol skal vel hovedsaklig dekke det Norske markedet, og her er ikke Nokia sine smart-telefoner de som selger best. Faktisk var det kun en smart-telefon på siste topp 10 liste jeg så fra Norge, og det var ikke en Nokia.

Lenke til kommentar
Det faktum at Amobil har skrevet såpass mange artikler om, og skrytt opp i skyene HTC Touch Diamond(som vant prisen) burde vel si noe annet, tror du ikke det? J

 

Tror muligens du skulle lese Amobil sin test av HTC Diamond en gang til. Amobil klarte kun å hoste opp en 4-er på terningen. Nei, du ser favoriseringen du og, men å inrømme det, ja det blir vel for vanskelig?

Den er treg, og henger seg opp til tider

1-3 sekunder mellom hver meny kombinert med alt for mange tastetrykk for å stille inn visse ting gjør at ting fort kan ta en stund.

Kameraet mangler blitz/lys

Batteriet tappes latterlig fort om man gjør flere ting på en gang.

Tastaturløsningen er tungrodd, og man må trykke 5-6 ganger for å få æøå.

Tastaturløsningen dekker for mye av skjermen.

Litt for mange knappetrykk for å komme til og stille inn vsse funksjoner.

 

Og du syns den skal ha 6'er?

 

Tja, både jeg og hele EISA er uenige med deg og Amobil. ;)

Uenig med meg?

 

Jeg trekker OBJEKTIVE (et ord du kan ha godt av å lære), setninger ut fra testen, som jeg selv opplevde når jeg prøvde telefonen, og han som eier telefonen er også enig med meg. Det er en jævla kul telefon, men den er faktisk ikke perfekt. Gi den en ny prosessor, 16.7mill farger skjerm, litt smartere tastaturoppsett, og et kamera med blitz, så har du det.

Lenke til kommentar
Uenig med meg?

 

Jeg trekker OBJEKTIVE (et ord du kan ha godt av å lære), setninger ut fra testen, som jeg selv opplevde når jeg prøvde telefonen, og han som eier telefonen er også enig med meg. Det er en jævla kul telefon, men den er faktisk ikke perfekt. Gi den en ny prosessor, 16.7mill farger skjerm, litt smartere tastaturoppsett, og et kamera med blitz, så har du det.

 

Tja, nå er vel ny FW ute som fikser mye av barnesykdommene. Nokia blir aldri trukket for barnesykdommer her på amobil. Kun andre produsenter som blir det...

Hvor mange farger skjermen har, betyr ingenting. Det som betyr noe er om den er lyssterk, og om den har god kontrast. Kan vedd på at du ikke klarer å skille en skjerm med 250K farger fra en med 16mill. Tastaturet er smartere enn på 99% av Nokia sine smart-telefoner, så hvorfor du bruker dette som et argument mot telefonen, er meg en gåte. Hva er feil med CPU-en? Bråker den? Telefonen rapporteres å være mye kjappere med ny programvare.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...