Gå til innhold

Spore er ferdigutviklet (DS/PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg :D

 

Får kutte ned drastisk på all annen spilling de neste ukene for å opptjene 'brownie points' hos kona. :p

LOL, samme her, men med en liten vri: Vis henne "byggeren" som er lagt ut allerede. Kona hadde det sinnsykt gøy med å lage sine egne figurer, kan hende det blir en skikkelig hit hos henne ja. Blir en ny Worms Armageddeon kanskje...hvordan er det med co-op til spore? :D

Lenke til kommentar
Gleder meg :D

 

Får kutte ned drastisk på all annen spilling de neste ukene for å opptjene 'brownie points' hos kona. :p

LOL, samme her, men med en liten vri: Vis henne "byggeren" som er lagt ut allerede. Kona hadde det sinnsykt gøy med å lage sine egne figurer, kan hende det blir en skikkelig hit hos henne ja. Blir en ny Worms Armageddeon kanskje...hvordan er det med co-op til spore? :D

 

Er nok dårlig med coop tror jeg! :p

 

Sorry for off-topic, men kan noen fortelle meg om det kommer til ps3 senere? Er jo bare å koble til mus og tastatur.. Tvilsomt at pc'en min kan kjøre Spore. :(

Lenke til kommentar
Jeg holder meg langt unna spillet dersom de fortsatt mener at de har rett til å installere root-kit på min maskin, i alle fall.
Woot? Seriøst?

 

Uansett, for meg virka det kult når vi fikk de første hintene om hva det var og fikk se encellestadiet, men etter det har det vært nedtur nedtur nedtur imho. Way over-søtt, faktisk helt kvalmt, og det jeg har sett av spillbarheten får meg til å ytre et skikkelig "meh."

Man får vente og se, men blir ikke å kjøpe med det første.

Lenke til kommentar

EA bidrar jo nesten til piratkopiering med dette systemet sitt... Hvorfor kan ikke alle spill bare lanseres på steam? Vi trenger ikke 3521 portaler hvor vi kan laste ned spill lovlig.

 

Men må si jeg har mistet litt interessen for Spore. Vet ikke helt hvorfor, men får vel holde forventningene oppe til release hvert fall.

Lenke til kommentar
Vel, blir nok å teste en pirat utgave uten root-kit, får se om jeg gidder å kjøpe det og manualt fjerne root-kit etterpå.

 

Nå har ikke jeg fulgt med på den siste utviklingen i forhold til å fjerne Securom-root-kitet, men sist jeg var oppdatert, så måtte det være installert for at spillene skulle fungere.

Lenke til kommentar
Dette spillet skal kjøpes, flott spill som krever lite av maskinen, timesvis med morro og enkelt å spille.

 

Kan derimot hende at jeg driter i å kjøpe det, og bare laster det ned, men får se hvordan penisverdener utvikler seg online, klarer meg fint uten dem.

 

 

veldig fint du sier at du laster ned spill.. gg.

menne du veit du kan blokkere folk i spore slik at du slepper og se disse penisene. ganske enkelt

Lenke til kommentar
veldig fint du sier at du laster ned spill.. gg.

 

Er ingen hemmelighet at folk laster ned spill/filmer/musikk/software, politiet har ikke noen problemer med å finne folk som gjør det heller, bare å velge en random fyr så har han garantert lastet ned noe ulovlig.

 

Ja hvis det er mulig å blokkere slikt så kan det være greit å kjøpe spillet, siden universet skal være ganske enormt, og det blir sikkert større og mer variert hvis man spiller online.

Lenke til kommentar
veldig fint du sier at du laster ned spill.. gg.

 

Er ingen hemmelighet at folk laster ned spill/filmer/musikk/software, politiet har ikke noen problemer med å finne folk som gjør det heller, bare å velge en random fyr så har han garantert lastet ned noe ulovlig.

 

Ja hvis det er mulig å blokkere slikt så kan det være greit å kjøpe spillet, siden universet skal være ganske enormt, og det blir sikkert større og mer variert hvis man spiller online.

 

 

jaja såklart, menne går ann og holde det for seg selv :p

 

blir nok ganske stort univers ja, og uheldigvis må vi vel blokkere hver enkelt en om jeg skjønner riktig :S

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...