Gå til innhold

Touch-mobil fra Motorola?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv så føler jeg at Touch mobiler er en fase. Alle vil ha en, men vil nok gå tilbake til knapper. Jeg har en med touch, kult ja, men er frustrerande til tider og upresis.

 

Neste mobilen min blir nok med knapper igjen.

 

Jeg er faktisk enig. Har en Samsung F480 selv, og har prøvd noen andre modeller. Det er kult, men knapper er MYE bedre. Kombinasjonen (som HTC Touch Pro eller LG Secret) er nok fremtiden, for berørings-/pekeskjerm har definitivt noen fordeler, men er totalt uegnet til meldinger/epost osv.

 

Desverre finnes ikke mobilen min enda, siden jeg vil ha knapper, berøringsskjerm, smartmobil, bra kamera (5MP), akselerator, bra batteri og 3G...

Lenke til kommentar
Selv så føler jeg at Touch mobiler er en fase. Alle vil ha en, men vil nok gå tilbake til knapper. Jeg har en med touch, kult ja, men er frustrerande til tider og upresis.

 

Neste mobilen min blir nok med knapper igjen.

 

Der er også jeg enig.

 

Har selv en LG KU990, og er storfornøyd, men blir nok knapper på meg igjen. Er kjempemoro de første mnd, men så blir man mer og mer lei ettersom det er tungvindt å skrive sms, bruke menyene og andre funksjoner.

Lenke til kommentar
Ryktene skal ha det til at Motorola har en Iphone-lignende mobil på vei.

Hvorfor kalle alle slike mobiler med den formfaktoren for iPhone-lignende mobiler? Virker som om alle tror og vil tro at alle kopierer fra Apple.. Dette er jo mye mer en hTC Touch Diamond-lignende mobil.

 

Men litt synd at skjermen ikke har høyere oppløsning, og at den kommer såpass seint. Denne vil jo forsåvidt bare være en dårligere utgave av Touch Diamond, så det spørs om løpet ikke allerede er kjørt, med mindre prisen blir konkurransedyktig da.

Lenke til kommentar

iPhone fanboysa er litt hårsåre slik. Tåler null kritikk av telefonen og alt annet er ripoffs som om iPhone har krav på touch-begrepet og form.

 

Venter selv på at det skal komme iPhone dödar som er totalt overlegen på alle deler. Spesielt bedre kamera, kvalitetsfølelse, software, 3G samt bedre abonnements vilkår som passer meg bedre uten å måtte kjøpe ut telefonen før bindingstiden går ut. Håper Nokia Tube kan være denne.

Endret av XeRam
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...