Gå til innhold

Nå kommer HTC Touch Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nice,, men for tykk-,-

 

Prisen var nice, 3k bare.

 

Tjukk mobil med skikkelig batterikapasitet er å foretrekke framfor en tynn telefon som må lades hele tiden.

 

Får nå inderlighåpe at det er en PROFF telefon for businessfolk, dvs at den er laget for folk som både snakker og sender mail MYE hver dag. Er lei av å måtte lade telefonen HVER dag. På tide at det kommer oppsjoner det man feste på et feitere batteri for de av oss som har behov for det.

Lenke til kommentar

Ser frem til å holde en Diamond og Touch Pro i hendene samtidig for skikkelig sammenligning av størrelsen. Føler bilder ofte ikke viser et "realistisk" bilde. Det gjelder spesielt mobiler som tilsynelatende virker "store" på bildet, men i virkeligheten ikke er det.

 

Et godt eksempel på dette er nye Nokia E71, på bilder syntes jeg den virket ca. på samme størrelse som forgjengeren E61. Men etter å ha sett den i virkeligheten, ble jeg mektig imponert, hvor liten den faktisk var.

Lenke til kommentar
Nice,, men for tykk-,-

 

Prisen var nice, 3k bare.

 

Tjukk mobil med skikkelig batterikapasitet er å foretrekke framfor en tynn telefon som må lades hele tiden.

 

Får nå inderlighåpe at det er en PROFF telefon for businessfolk, dvs at den er laget for folk som både snakker og sender mail MYE hver dag. Er lei av å måtte lade telefonen HVER dag. På tide at det kommer oppsjoner det man feste på et feitere batteri for de av oss som har behov for det.

 

HTC Tytn II er vel på mange måter en slags forgjenger, den holder ikke så lenge på et batteri, dvs den holder en stund om du snakker lite, og ikke gjør annet, men med sjekking av mail, endel snakking osv, så blir det fort lading hver dag.

 

AtW

Lenke til kommentar
Nice,, men for tykk-,-

 

Prisen var nice, 3k bare.

 

Tjukk mobil med skikkelig batterikapasitet er å foretrekke framfor en tynn telefon som må lades hele tiden.

 

Får nå inderlighåpe at det er en PROFF telefon for businessfolk, dvs at den er laget for folk som både snakker og sender mail MYE hver dag. Er lei av å måtte lade telefonen HVER dag. På tide at det kommer oppsjoner det man feste på et feitere batteri for de av oss som har behov for det.

 

HTC Tytn II er vel på mange måter en slags forgjenger, den holder ikke så lenge på et batteri, dvs den holder en stund om du snakker lite, og ikke gjør annet, men med sjekking av mail, endel snakking osv, så blir det fort lading hver dag.

 

AtW

http://www.netonnet.no/index.asp?iid=126281

Lenke til kommentar
Dette er som Diamond, bare med QWERTY-tastatur. Flott for den som liker denslags, men TouchFlo3D er fortsatt like brukket, Windows Mobile 6.1 suger fortsatt osv.. De som liker det vil like dette også - for oss andre; nei takk.

For brukergruppen telefonen er rettet mot så kan man ikke si at telefonen suger fordi den bruker Windows Mobile. Blir som om en proffbruker sier at alle telefoner som ikke er profftelefoner suger fordi de ikke kan dekke alle behovene til brukeren.

 

Hovedforskjellene mellom Touch Diamond og Touch Pro:

- Tykkelse 1.15 cm - 1.805 cm

- Fulltastatur Nei - Ja

- RAM 192 MB - 288 MB

- ROM 256 MB - 512 MB

- Minnekortstøtte Nei - Ja

- Taletid GSM 5.5 timer - 8 timer

- Hviletid 396 timer - 503 timer

- Taletid 3G-nettet 4.5 timer - 6.61 timer

- Videotaletid 2.4 timer - 3 timer

- Kameralys Nei - Ja

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar

Jeg hadde Diamond i en uke ca, og solgte den igjen i dag.

 

Den va veldig flat og fin og passet i alle lommer.

 

Problemet va kamera va dritmørkt og ta bilder med og jeg er en sms slave så dette fikk jeg heller ikke roen på.

 

Nå er en Touch Pro bestillet, for telefonen er PERFEKT vist jeg får et tastatur utenom.

 

Greit telefonen er litt tykkere en Diamond, men samme tykkelse som Diamond med det gode batteriet på med medfølgende deksel ca.

 

Batteritiden va ræva på Diamond, lades ver dag med middels bruk og hvem vil ikke trykke mest muligt på en sånn flott telefon ?

 

Så at den er tykkere gjør ikke noe da den er forbedret i omtrent alt diamond har.

 

Batteri,kamera har fått lys,mer ram, MINNESLOTT ++

 

Valget blir enkelt for meg.

 

Men alle jentene som har sett Damonden min da ble forelsket i den, så her kan HTC gjør det bra i alle fronter.

 

Den va så liten og nusselig,slank superskjerm toutch.

 

For min del med venner som har Iphone vil jeg si dette er en Iphone killer uten like.

 

Finnes tusenvis av programmer til den siden den bruker gode gamle windows mobile.

 

Nei nå må jeg stoppe her, klare ikke vente på min toutch pro.

 

Jeg har hatt Qtec,Nokia med serie 60 i fleng men HTC touch serien er bare helt totalt banebrytende spør du meg inforbi trådløs underholdning/kontor.

 

Digidice signing out \o/

Endret av Digidice
Lenke til kommentar
Firmaet bestillte denne til meg for 1 mnd siden så det er på tide å få den ja :) Prisen har ikke så mye å si da jeg ikke betaler den ;)

 

Mvh

 

Hehe den e nice da.

 

Bestillet på MPX jeg, ser di har bekreftf den 25 denne mnd, er det noen andre plasser som har den før ?

 

Alle sider jeg har sett de siste dagene har 1 september som lanseringsdato. Flere sier det er en bekreftet ifra HTC dato. Regner med ingen får leverer ut før da :/

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...