Gå til innhold

Final Fantasy IV i september (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Final Fantasy IV er et fantaskisk spill.

Har greid igjennom det 2 ganger.

Square Enix skulla også ha gitt ut Final Fantasy VI til DS for det er det beste FF spillet til Snes etter min mening.

Men Jeg gleder meg utrolig mye til FFIV.

Endret av Kirua
Lenke til kommentar

Med fare for å banne i kjerka, så må jeg si at FF IV er det svakeste spillet i serien. Særlig historien synes jeg er svak. Legger mine grunner til dette i spoiler:

 

 

Historien går stort sett ut på å skaffe seg et nytt fartøy så du kan komme et annet sted. Når du har kommet ttil det stedet du skal, så dør en character i partyet. Og så må du skaffe et nytt fartøy for å komme et annet sted der en ny character dør. og sånn går det.

 

Også døvt at så mange i partyet dør, du får liksom ikke bygget dem opp skikkelig. Hvis du har levlet dem opp så var jo dette bortkastet.

 

 

Dessuten kjøte jeg dette til GBA advance for ikke så lenge siden, så jeg tviler på at det blir kjøp på meg.

 

Men for all del, jeg sier ikke at det er et dårlig spill altså. Det er verdt å spille igjennom. Som Oly sier så kan det kjøpes i feks www.videogameplus.ca for litt over 200-lappen pluss porto.

Lenke til kommentar
Med fare for å banne i kjerka, så må jeg si at FF IV er det svakeste spillet i serien. Særlig historien synes jeg er svak. Legger mine grunner til dette i spoiler:

 

 

Historien går stort sett ut på å skaffe seg et nytt fartøy så du kan komme et annet sted. Når du har kommet ttil det stedet du skal, så dør en character i partyet. Og så må du skaffe et nytt fartøy for å komme et annet sted der en ny character dør. og sånn går det.

 

Også døvt at så mange i partyet dør, du får liksom ikke bygget dem opp skikkelig. Hvis du har levlet dem opp så var jo dette bortkastet.

 

 

Dessuten kjøte jeg dette til GBA advance for ikke så lenge siden, så jeg tviler på at det blir kjøp på meg.

 

Men for all del, jeg sier ikke at det er et dårlig spill altså. Det er verdt å spille igjennom. Som Oly sier så kan det kjøpes i feks www.videogameplus.ca for litt over 200-lappen pluss porto.

 

 

Haha, da har du ikke fulgt med mye. Cecil sin kamp mot broren, søskenparet som betyr så veldig mye for en viss person, Ancients, moonship, i det hele tatt, dette spillet har ALT! At du synes det er det dårligste i serien sier en del, spill det på nytt du. Les historien, ikke bare trykk deg forbi boksene :)

Lenke til kommentar

Smaken er som baken... delt på midten og hårete.

 

Nå var jo ikke historien den sterke siden til Final Fantasy på den tiden. Jeg har spilt en del av Final Fantasy V, og den hisorien er ikke den beste jeg har vært borti. Men Final Fantasy V lignet jo mer på Final Fantasy I og III, der du har forskjellige jobber og slikt, så jeg vet ikke hvor godt Squaresoft jobbet med historien i det spillet.

 

Uansett ser dette spillet utrolig pent ut, og da jeg aldri har spilt det før, kommer jeg garantert til å kjøpe dette. Gleder meg!

 

Oly: Nintendo DS er sonefri ja. Jeg har selv en amerikansk DS og flere europeiske spill, og det går som det suser.

 

Det hadde også vært kult med Final Fantasy VI til DS, ja. Men jeg har det til GBA allerede, så jeg klarer med uten.

Endret av Hanky_
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...