Gå til innhold

60 GB blir standard på 360 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så blir det naturlige spørsmålet: hva skal man som norsk forbruker med denne økte lagringsplassen så lenge Video Marketplace fremdeles ikke er tilgjengelig her (eller i store deler av Europa)?

 

Det vil jo ved den nye Dashboard-oppdateringen bli mulig å installere spill på HDD. Men forhåpentligvis får vi snart Video Marketplace vi også.

Lenke til kommentar
Er Rrod-problemet fikset?

 

Å legge til en harddisk vil ikke minske sjansen for å få RRoD, men dette har de fra før gjørt et tiltak for. For snart et år siden kom Falcon-CPUene, som er 65nm og ikke 90nm. Dette medfører mindre varmeutvikling, og mindre sjans for RRoD. Jeg vet ikke om det er mange av disse som blir utsatt for RRoD, men jeg har hvertfall ikke opplevd RRoD. Kjøpte Xbox 360 med Falcon for snart 1 år siden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Fatter ikke hvorfor alle gauler om "RRoD-problemet."

 

Du får den jo tilbake ganske kjapt hvis det skulle bli et problem.

Hvis man ikke klarer seg 2 uker uten xboxen sin, så burde man heller finne seg en

ny hobby synes nå jeg.

Jeg har alltid hatt den heeelt åpen og på samme plass i 2 år, aldri fått RRoD.

Så lenge den ligger nede og har tilgang på luft, så er det mindre sjanse for at det skjer.

 

Kunne jo vært verre. Andre konsoller går jo i stykker hvis strømmen går, eller

hvis den fryser og du må slå den av.

 

Grrr..

Lenke til kommentar

Haha, smartingene som tror at Xbox 360 ganger to blir Xbox 720! ^^

Grunnen til at Xbox 360 heter Xbox 360 er fordi logoen er 360 grader rund! Og man får ikke Xbox logoen til å bli noe mer enn 360 grader rund! Med mindre de kommer med en logo som er 2 sirkler ved siden av hverandre eller noe, men det ser jeg ikke for meg :p

Tror den heller kommer til å hete noe som Xbox Genesis eller noe :p

Lenke til kommentar
Den kanskje viktigste nyvinningen dagens konsollgenerasjon har hatt å by på er muligheten til å laste ned spill, demoer og andre typer digitalt innhold fra nettet.

Jeg regner med at oppgraderingen i tillegg har noe med å gjøre at man etter hvert kan overføre spillene til harddisken fra DVD-en?

Lenke til kommentar
Grunnen til at Xbox 360 heter Xbox 360 er fordi logoen er 360 grader rund!

 

Tror nok også det hadde litt å gjøre med at de ikke ville ha noe lavere tall i navnet enn Playstation 3.

 

RROD burde ingen beskymre seg for. Vi har gode rettigheter i Norge (ikke 90 dagers garanti som er standard i USA). Min brukte omtrent 4uker fra jeg ringte til den ble levert tilbake. Bortsett fra en telefonsamtale med MS support som jeg ikke vet om kostet noe betalte jeg ingenting. Frakten med DHL kostet nestetn mer enn konsollen (core), men det betalte MS.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Haha, smartingene som tror at Xbox 360 ganger to blir Xbox 720! ^^

Grunnen til at Xbox 360 heter Xbox 360 er fordi logoen er 360 grader rund! Og man får ikke Xbox logoen til å bli noe mer enn 360 grader rund! Med mindre de kommer med en logo som er 2 sirkler ved siden av hverandre eller noe, men det ser jeg ikke for meg :p

Tror den heller kommer til å hete noe som Xbox Genesis eller noe :p

 

360 heter jo ikke 360 fordi logoen er rund :roll:

men neste boks kommer garantert ikke til å hete 720, eller noe slikt.

 

RRoD problemet ble nesten borte ved 65nm på CPU, men det er GPU`en som skaper mest varme.

hørte rykter om at 65nm GPU kommer nå, i August (Jasper), så mulig det er det i denne 60Gb utgaven, da kjøper ihvertfall jeg en.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...