Gå til innhold

Canons beste vidvinkel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har hatt dette kameraet liggende på vent siden det ble lansert, men desverre har det lidd maksimalt av kapasitetspåroblemer, samt at noen nye frilansere har begynt testingen og ikke blitt ferdig før de har trukket seg. Noen slike omganger på samme kamera og det skal desverre ikke mye til før slikt skjer. Nå har vi imidlertid lagt til litt ekstra trykk på kompaktkamerafronten, så dere vil se flere kompaktkameratester i fremtiden.

 

Vi kunne selvsagt latt være å teste 860 IS, men det er ikke uten grunn et svært populært kamera, og da er det lurt av oss og teste det for fremtidig sammenligning. En annen sak er jo også at det koster langt mindre nå enn da det ble lansert.

 

Okay, det er så mye OT som jeg har tenkt å tillate i denne tråden. Her er det 860 IS og testen av det som skal diskuteres. Om noen har ytterligere synspunkter som ikke hører hjemme i denne tråden er det bare å sende PM til meg eller maile redaksjonen på post ætt akam dått enno.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
Jeg er 98 % sikker på at akam.no har testet dette kameraet tidligere. Stemmer ikke det?

 

Nix, helbom, Egon!

 

Vel, halvbom i alle fall. Vi har som sagt hatt det liggende i en liten evighet, og vi er vel fire-fem stykker (meg selv innbefattet) som alle har begynt på en test av det, men har måttet legge det fra oss av ulike årsaker. Siden vi har hatt det liggende er det imidlertid godt mulig det har blitt brukt som sammenligningekamera i en annen test - kan det være det du tenker på?

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Kjøpte kameraet til moren min i mars da hun fylte 60. I forkant/etterkant leste jeg en del tester rundt på nettet av kameraet. Leste en test på norsk, og en på dpreview var det vel. Jeg mente at det måtte være her på akam da jeg husker at den fikk trekk for bildekvaliteten, og at testen var delt opp i segmenter med stjerner for hver testdel. Eneste andre jeg kan tenke meg at det kanskje var hvis det ikke var dere er dinside.no.

 

Edit: Når jeg tenker meg om så er det nok Ixus 850 IS jeg har sett her. Dere vet nok bedre hva dere skriver om enn meg.. hehe.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...