Gå til innhold

Guide: Gi mobilen nytt liv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin guide. :)

 

For smarttelefoner er det få begrensninger på hva du kan gjøre for å fornye mobilen din. Det finnes et hav av programvare og spill for både Windows Mobile og Symbian-telefoner. Det skal ikke mange minuttene med nettsøking til for å finne både gratis, billig og dyr programvare til telefonen din.
Hvorfor kan dere ikke bare linke til en av de mange artikkelene dere har skrevet om nettopp dette, feks Har du denne tasten?-guiden?

 

 

Bytte deksel er jo også noe man kan gjøre
Greit å foreslå så lenge man også gjør oppmerksom på at det ofte bryter med garantibestemmelser (om din N70 er over 2 år har du ingenting å tape, men ofte går man lei lenge før). Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Har ein Nokia N70 telefon og blir aldri lei av den, har hatt den i 2,5år. I begynninga var den telefonen veldig treg, men så prøvde eg firmware oppdatering så blei den faktisk ganske rask i menyane.

 

Eigentleg så synst eg faktisk batteriet blir betre og betre jo eldre den blir. I tillegg har eg jo fått dobla batteritida med å skru av 3G, dimme ned lyset på skjermen og korta ned tida får når den skal gå i straumsparingsmodus. No varer telefonen i litt meir enn fire dagar på ein lading.

 

Det er ein tøff smarttelefon med mange funksjonar og mange moglegheiter til å installere nyttige programvarer på den.

 

Dei som kjøper fleire telefonar kvart år kan likegodt la vere å kjøpe ny telefon, for det betyr berre at du sannsynligvis også vil hate den neste telefonen.

 

Eit godt tips for å ikkje bli lei av telefonen er å lære seg å bruke funksjonane og moglegheitene i telefonen, samt å tilpasse innstillingane på telefonen slik at den fungerer best for deg.

Lenke til kommentar
Bytte deksel er jo også noe man kan gjøre, her er min N70 før og etter:

 

Helt Enig med deg! Gjorde akkurat det samme et år siden, og da fikk jeg min utslitte N70 silver til å se ut ny og sexy i sort. Men her gjelder det å velge originale deksler, ettersom de billige passer ikke helt som de skal. Knirkelyder osv.

 

Jeg endret da også produkt-id og flashet med N70 Music Edition Nordic firmware, men det behøves normalt ikke (min var da originalt normal N70 UK).

 

Kan anbefale å handle deksler fra www.mytrendyphone.no. Bare pass litt på at pakken blir ikke for stor ellers må du betale toll på den (sendes fra danmark)

 

Men etter å ha hatt min kjære N70 i 3 år (2 år i sølv, 1 i sort). Kjøpte endelig en sort N82 på den magiske datoen 080808 :!: Min N70en er fortsatt i bruk men da hos faren.

 

Sånn ser den ut etter 1års bruk: N70BlackFinal.jpg

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...