Gå til innhold

Bikinisamuraiene redder verden (Wii/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
onechanbara!? dette er drit kult!=Þ spilte det masse hos en venn, vurderte å få det selv=Þ

 

I vår del av verden er det KE Media som distribuerer disse to spillene, og planen er å lansere dem begge i løpet av første kvartal 2009.

 

Litt rart at du har spilt det flere måneder før det kommer ut.

Lenke til kommentar
onechanbara!? dette er drit kult!=Þ spilte det masse hos en venn, vurderte å få det selv=Þ

 

I vår del av verden er det KE Media som distribuerer disse to spillene, og planen er å lansere dem begge i løpet av første kvartal 2009.

 

Litt rart at du har spilt det flere måneder før det kommer ut.

Betyr gjerne at en annen distributør har gitt dem ut i en annen verdensdel tidligere... ett ikke uhørt fenomen da :)

Lenke til kommentar
Bikini Zombie Slayers høres da ikke ut som et typisk spill for barn/familie-spillemaskinen Wii....? Så bra!! :D Kanskje jeg får mere lyst på Wii etterhvert selv også?

 

lol, frykt ei, moe spill skal egentlig aldri komme hit, er bare noen som sender noen dokumenter feil og det ender opp med dette. husker dere no more heroes=Þ? pure moe, skjedde en feil sånn at det kom hit=Þ heldigvis ble det ikke like rusha som us-miss-releasen så de rakk å få sensurert det :)

Lenke til kommentar

For meg trenger ikke damer i spill være lettkledde. Ikke i det hele tatt. Men skal jeg se baken på en spillfigur i timesvis (les: 3. person-spill), foretrekker jeg å ha noe mer eller mindre tiltrekkende å se på.

 

For å illustrere poenget så er det grenser for hvor spennende det er å få ansiktet most oppi buksebaken til Kyle Katarn hver gang man er nødt til å benytte seg av en trang, kameraflyttende turboheis.

 

Likevel, det er fullt mulig å ha en pen hovedperson uten å overdrive bruk av hudfarge i teksturen, og dette spillet ser ut til å gå mer enn litt for langt på det området.

 

 

EDIT: Faen ta deg, Leif!

Endret av bolt
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...