Gå til innhold

Slutt for Fujitsu Siemens?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"sammarbeidet har pågått i 9 år"

jeg er sikker på at min første maskin var en FUSI og den ble nok kjøpt i 1995.. hmmmm

 

Det var enn dritt maskin, sitter når med fusi på jobben og det er DRITT maskiner!! jobber med support på dette og har ikke et eneste godt ord om disse maskinene!! eller det eneste må være at bedriften sikkert får de billig.. jobbet med dell og hp tidligere mye bedre maskiner..

Lenke til kommentar
"sammarbeidet har pågått i 9 år"

jeg er sikker på at min første maskin var en FUSI og den ble nok kjøpt i 1995.. hmmmm

Om den ble kjøpt i 95 var det nok en Siemens Nixdorf og ikke en Fujitsu Siemens...

 

aaaah.. det stemmer.. men uansett så har simens maskiner ALDRI vært kjent for kvalitet.. har 9000 brukere i formaet jeg jobber i.. går ikke en dag hvor folk klager på dissa dritt maskinene, 1 år siden vi bytta fra hp til fusi.. folk har kommet å spurt om de heller kan få en gammel hp maskin istede for fusi..

Lenke til kommentar

Har FUSI Scaleo fra hjemmepcavtale i Telenor... maskinen er hverken eller.

men FUSI hadde noen griselekre skjermer - kona hadde godtatt den i stua. Tror nok at det var Siemens som dro inn designere på den.

synd hvis Fujitsu ikke tar med seg Siemens forbrukerdesigntrend når Siemens til slutt trekker seg ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Siemens gjør mye rart. Vi har hatt en del å gjøre med dem på jobben opp igjennom og de er rimelig vinglete på hva de vil (satse på). Slett ingen stabil sammarbeidspartner (selv om Fujitsu sammarbeidet over 10 år kan regnes som stabilt nok).

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
"sammarbeidet har pågått i 9 år"

jeg er sikker på at min første maskin var en FUSI og den ble nok kjøpt i 1995.. hmmmm

 

Det var enn dritt maskin, sitter når med fusi på jobben og det er DRITT maskiner!! jobber med support på dette og har ikke et eneste godt ord om disse maskinene!! eller det eneste må være at bedriften sikkert får de billig.. jobbet med dell og hp tidligere mye bedre maskiner..

 

---

 

Har en FUSI stående på et rom her som nå går på sitt 8`nde år. Oppgraderte riktignok skjermkort + mer minne på den så den har radeon 9500 istedet for radeon 9000 og 1 GB minne nå. Harddisken som stod i den, surrer og går i en annen maskin jeg ga bort for litt siden. Hovedkortet og cpu er orginalt. Har også drevet support på FUSI en kort periode. Har ikke drevet support på andre typer maskiner, så jeg kan ikke uttale meg om forskjell her, men utifra egne erfaringer med selvbygg i 12-13 år så er dette noe av det mest stabile jeg har vært borti :yes:

Lenke til kommentar
Det var enn dritt maskin, sitter når med fusi på jobben og det er DRITT maskiner!! jobber med support på dette og har ikke et eneste godt ord om disse maskinene!! eller det eneste må være at bedriften sikkert får de billig.. jobbet med dell og hp tidligere mye bedre maskiner..

 

Spør Forsvaret hva de synes om Jiu-Jitsu Siemens-maskiner. Er du heldig får du kanskje være med på en smøretur som vil endre oppfatningene dine i samme slengen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...